Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Podobný exot byl včera na Jižní Spojce před sjezdem na Magistrálu. Odstavil to v pravém pruhu, bez trojúhelníku, blikaček. Dost mazec. Taky dostal od PČR do tlamy :D

Vloženo (editace)

Dyt to cajti dělají taky, akorát blikaj tema jejich led blikačema... Tak jdou příkladem, ochránci peněz.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Clinte nemyslím. Škodovka taky tvrdí, že nové ojnice a písty jsou bez problému. A docela bych jim věřil. Jak jsem psal, tady se bohužel potkává víc kurvítek najednou. Jak řekl klasik. Víc pruhů, víc adidas. Tady platí - víc euro, víc poruch.

Vloženo

Tak jsem se v tom ještě pohrabal a je to víceméně jak jsem psal. Nechám vyměnit ten odlučovač oleje i s hadicema a budu se modlit, že se nezakarbonoval motor. Plnýmu plynu zdar.

Vloženo (editace)

a pak mě pujč auto na měsíc a já ti ho pořádně projedu jak pravil klasik Petrr s Rapidkem.

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Projedu sám. Čeká ho 2x 1600 km ve vedru. Ty sračky vypálím. Ještě že mám nové vodní čerpadlo. Když jsem to jel naposled s Omegou, tak v ní ještě 2dny bublalo.[emoji6]

  • Pozitivní 1
Vloženo

Ani ne. Záleží kudy pojedeš. Přes Mnichov to je Rakouská známka 8,50, Brenner 9, IT mýto 63€. Já to asi vemu přes Mikulov a částečně po státovce cca 30€.

Vloženo (editace)

Dneska sem vyvenčil chrochtáka, no začínám si na něj postupně zvykat. Nyní Kokta nečíst: Možná se budete divit, i já se divím, ale ono to taky docela jede, když na to člověk šlápne ;)  

 

Nicméně sleduji dlouhodobou spotřebu a od natankování 6,3/100, což je přesně o 1,5 litru méně. Při mém měsíčním nájezdu je to úspora 1000Kč (při ceně paliva 30kč)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ten tvůj chrochák vůbec není chrochták... Je to jen zakořeněný vjem. Mě ty nové TDička připadají fakt kultivované, jezdil jsem s tou 1,6Tdi, tak mi to připadalo jako bych jezdil s benzínem (ANO teď jsem zvyklej na traktora PD, ale to nic nemění na tom, že občas jezdím s firemními TDI CR a je tam velký pokrok zase dál si myslím (nevím jestli jsou to stejné motory a je lepší odhlučnění, nebo jsou to nové motory...) ale věmově jsou hodně kultivovaná podle mě...

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

To je pravda, 1,8 TSI v tomhle byla prostě jedinečná, tomu se žádnej diesel nikdy nevyrovná. Prostě tohle je deviza benzínu. Mě už je to ale fuk, hlavně aby to nežralo měsíčně 3 flašky oleje..... ;)

 

Člověk nakonec časem zjistí uplně jiné priority....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Vsak taky jo, zase to auto bude jezdit kdyz Motosmanovo uz davno ne i po vsech upgradech. O svem radeji nehovorim. I kdyz uz je tu clovek co ma najeto s Rapidem 107tis a ohne problem. I mu merili retez a taky ok. I kdyz mu doporucili ho pri pristi servisce ve 120tis vymenit ten DOZIVOTNI retez.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 2
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...