Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

1. rozšíření je nesmysl, nepřidá to vůbec ničemu, akorát víc namáháš nápravu - to radši kola s jiným ET, je to lepší a je to u nás lehce zapsatelné do TP

2. díky za radu, zkusím nainstalovat  :kol-47:

3. u nás se honí mraky, je dusno jako v prádelně (27´C) a neprší... pršet nesmí do večera, než to hodím do kupek  :kol-28:

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint jde jen o vzhled ne o funkčnost. Však se podivem na Panchajak to má a ten má jen zadní.

Stringo ano kola s ET Dobrý, ale to bych si platil sám kola i pneumatiky. Podložka je cenové jinde.

A poslední věc ještě budu muset vymyslet jak to bude s podložkami fungovat pokud by šlo auto více dolů. :-)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ještě jsem zapomnel podložky do VTP ne zápisem, ale mela by stačit TUV homologace a vím že někteří je mají, ale jen na všechny stejné rozměrem.

v německu ano, v čr stejně bys to měl správně zapsat. respektive vím že si kamarád H&R zapisoval.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u nás vydrželo slunce celej den, Motosova předpověď se nevyplnila ;)  Pršelo jenom na Slapech...

 

Mimochodem, mluvil jsem s Motosem, že 15.tého nebo 22.tého (jedna z těchto sobot) bychom mohli udělat nějakou "visit" Motose na Slapech a přechrápat tam do neděle (v chatce). Pancho by jel, já určitě a Petrrrovi by se hodila ta druhá sobota. Jel by ještě někdo ze štamgastů?  Byla by vožíračka a požíračka :)...pěkně u vody :)

 

Loni to bylo super

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, nuda ne. Je to docela adrenalinová záležitost, když dochází, nebo je potřeba ho dolít. To nemluvím, že je načase, aby se naučili jezdit za 2,5 litru, protože když se spočítá cena za palivo, mohu jezdit v klidu za 10 a budem na tom stejně. :kol-135:

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A protože tu nikdo není, Petrrr se někde válí, tak si trochu zaspamuji. :kol-47:

Pravděpodobně jsem odhalil příčinu vzniku rzi na homo značce přední kapoty. Příčinou je kontrola množství oleje. Vytáhnu měrku a protože ji nemám do čeho utřít, použiji těsnící gumu pod oknem. Jenže, olej je po nějaké době silně korozivní, tak napadá lak na kapotě.

Za další. Po přečtení nového dílu mazivářské poradny ( Kokta se bude tetelit blahem a se slovy "dyť vám to říkám pořád" ) asi přejdu na oleje SAE 5W40 se specifikací ACEA řady A / B. Samozřejmě s normou pro VW 502.00. Varianta s "LL olejem" a výměnou co 10.000 - 15.000km a proměnlivým servisem zřejmě nebude to pravé ořechové. Jednak stejně najedu cca. 10.000km ročně max. a prodloužený interval, by akorát dělal bordel v počítání km. Vede mě k tomu snížená detergence olejů LL a jim podobných, což má za následek usazování kalů v motoru. No ještě nad tím pohloubám až pozabíjím staré a pomalé mozkové buňky nějakou lihovinou. :kol-35:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano říkal. :D taky je potřeba lejt 5w40
Jojo hlavně že diesel má velký dojezd, dlouhý servisní intervaly, ale lejt tam adblue nikomu nevadí. Ale už jsme to řešili. takže za mě, ropu s adblue at si vyrobci strčí doprdele a ovce at si to užijí. a jinak Vaculík je dobrej.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je spatneho na Adblue? Adblue je naopak nejlepsi volba, pokud chces dnes naftu. Motor si brnka jako za dob eu3, cena na 15tis km je max 500Kc. Naopak eu6 bez adblue ti motor likviduje jak se da.

Slapy bych jel, zatim mam volno oba vikendy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...