Sanek81 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Clint a pozabíjelo Vás to málem všechny,že? :-D 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 A ano máš pravdu, že kdyby se STK dělala pořádně, tak u nás cca 30% aut už neodjede a v tom plně souhlasím, ale na druhou stranu u nás nejsou absolutně podmínky pro to, aby lidi mohli jít a koupit si tedy nové "ekologické" auto každých dejme tomu i kdyby 7 let... V tomhle jsme galakticky vzdálení ostatním západním zemím... Nikdo po nich nechce, aby jejich staré vozidlo splňovalo současné normy. Ale musí splnit tu, podle které bylo připuštěno do provozu a to se u nás neděje. A zlatej Favorit s jeho emisemi oproti deset let mladšímu vyhulenému dieselu. Nastudujte si něco o emisních normách, než tady zase budete šířit bludy. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Však já nic nesmyslného tady nevypouštím. Zrovna můj motor už z výroby měl problém se splněním udané hodnoty kouřivosti, ale vzhledem k dnes již neplatnému přičítání chyby to nikdo neřešil...teď mám problém já... Pořád se tu bavim o tom, že auto jinak má vše funkční a vše v naprostém pořádku... Není to nějakej vysranej vylágrovanej motor bez potřebné péče a jsem na tom v konečném důsledku stejně jako ten, kdo na auto absolutně sere a jede dokud se nezadře...trochu blbé ne? 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Sanek: mlátilo to s náma o zem :D A pak ještě sežral ty nugátový koule....(aniž by se podělil) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Však já nic nesmyslného tady nevypouštím. Zrovna můj motor už z výroby měl problém se splněním udané hodnoty kouřivosti, ale vzhledem k dnes již neplatnému přičítání chyby to nikdo neřešil...teď mám problém já... Pořád se tu bavim o tom, že auto jinak má vše funkční a vše v naprostém pořádku... Není to nějakej vysranej vylágrovanej motor bez potřebné péče a jsem na tom v konečném důsledku stejně jako ten, kdo na auto absolutně sere a jede dokud se nezadře...trochu blbé ne? To také nebylo myšleno na tebe. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Podle mne nejake normy na auto je blbost,to se resi jen aby z toho stat a urcite osoby mely dalsi prachy, je to vse jen prachy a prachy,co tovarny, letadla, lode co jezdi na mazut,to vypousti vice sracek nez stovky nebo i tisice aut. Cela vec o globalnim oteplovani diky emisim je jen velka bublina kde jde jen o prachy,a ne o svet o normalni lidi 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Clint:beztak měl i bláto na hřišti.No mohl být rád,že mu tam pawouk nezačal rvát DPFko :-) 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 21. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2016 (editace) Ten Petrrr, to je strašnej spamér, za tejden mě předehnal pomalu o stovku nic neříkajících hrubek plných příspěvků Na češtinu ten chlapec chyběl, ale doháněl to básničkama o rudoarmějcích a partyzánech Editováno: 21. leden 2016, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Podle mne nejake normy na auto je blbost,to se resi jen aby z toho stat a urcite osoby mely dalsi prachy, je to vse jen prachy a prachy,co tovarny, letadla, lode co jezdi na mazut,to vypousti vice sracek nez stovky nebo i tisice aut. Cela vec o globalnim oteplovani diky emisim je jen velka bublina kde jde jen o prachy,a ne o svet o normalni lidi Pancho, ale my se tady bavíme o měření emisí před STK a to s celosvětovým šílenstvím kvůli CO2 nemá nic společného... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanek81 Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Já si naopak myslím,že to má hodně společného. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 A víš ty vůbec, co se měří na stanici ME před STK? CO2 to není... ten nikoho nezajímá. Proto píšu - nastudujte si to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Take bych rekl.ale o tom by se nechalo dlouho povidat:) A je ted musim spis mejt:( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Tak víš co, nejsou emise jako emise. Ale to ty jistě víš. Ovšem lidi si to pletou. CO2 je neškodný plyn, na rozdíl od NOx, který ve velkém produkují právě diesely a složitě se ho zbavují. A to zase souvisí s tím, jak tento motor pracuje. A to je pro většinu lidí španělská vesnice. A proto studovat, studovat, studovat a neplácat bludy. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Zatim,ale je to vse kvuli ekologii, Vim co se meri delal sem na stk,na emisich, Ja to myslel celkove, ze nikoho,myslim ty co nas ridi a ovladaji,nezajima nase zdravi,cistej vzduch,ale jen penize a moc, Jde jen o to aby sis kazde dva roky koupil nove auto, ale kdyz si zpocitas kolik to stoji energie, kovu,ropy, tak to urcite neni zdravejsi vuci prirode a zemi, staci auta na baterie, kolik emisi je vyroba energie a vyroba baterek, 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Chapes jak to myslim ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Nemám pocit, že bych byl až takto příliš ovládán. Nesdílím tyto spiklenecké teorie. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Vim jak funguje diesel, vim co vypousti,ale mne sere ze se to vse resi jen u aut. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 trosku bys mel:)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 Kdepak, na toto mě jen tak někdo nedostane. Celé toto "odvětví" se pořádně rozvinulo až s příchodem internetu, kde může kde kdo exhibovat a prezentovat svoje "myšlenky". Vždyť už prý existují "kontra" konspirační teorie... V Bohnicích asi měli zrovna vycházky. Vim jak funguje diesel, vim co vypousti,ale mne sere ze se to vse resi jen u aut. Tak s tímto na 100% souhlasím. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 21. leden 2016 Sdílet Vloženo 21. leden 2016 No to třeba zajímalo ještě když žádný internet nebyl. Mam docela na tom par knížek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 tak že sou věci spotřební, tak to je krutá realita.... to není žádná spiklenecká teorie... a do dneška měření emisí na volnoběh je uplně o ničem, to auto by se mělo měřit na válci,aby auto simulovalo rychlost 50km/h, 90km/h a třeba 130km/h..... za další nějaké auto na volnoběh měří za studena, nějaké ohřáté na provozní teplotu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Tak na volnoběh to určité není, je to na předepsaných otáčkách a to simuluje jako kdybys jel na plno a taky by měl každej rozumnější řidič (a upozornit na to má i technik na emisích) že studený motor se nemá takto vytáčet... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Však to tam i píšou. Auto se přistavuje čisté, bez poklic a prohřáté, popř. i s koulí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 22. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2016 Jojo, u nás ti studené auto nezměří. A na volnoběh už vůbec, jedině v otáčkách. To mají u Kokty divná pravidla. Asi technik, co dřív prodával u kasy v Lídlu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 22. leden 2016 Sdílet Vloženo 22. leden 2016 (editace) Hi, everbody! Im Back. Nyní k nemístným poznámkám na mou osobu, citím se být uražen a odpoledne podávám trestné oznámení pro pomluvu a poškozování dobrého jména. Jinak já nebýt žádný spamer, jsem v sekci Rapid Pawoukova prodloužená ruka A k ekologii, nejsem žádný ekoterorista, přesto mi není úplně lhostejný naše životní prostředí. Nic se ovšem nesmí přeháněť. Přesto si myslím, že určité dobře nastavené regulace být prostě musí. jak by to tady u nás za chvíli vypadalo, jako v Pekingu a jiných městech v Číně kde bez roušky nevylezeš ven a doma čistička vzduchu nutná a proč? Ano také vše jen kvůli penězům, ovšem trochu obráceně. Info pro Pancha, má pravdu, že lodě a letadla vypouštějí sračky, ovšem i jejich motory a provoz také podléhá nějakým limitům. Navíc je to i v jejich zájmu, dělají se dnes letadlové motory mnohem úspornější, letadla lehčí atd. I u nás uhelné elektrárny musí splňovat ( stringo určitě potvrdí) docela nákladná zařízení na odsiřování, odběr popílků atd. Z chladících věží pak stoupá k nebi jen něco jako pára. Dále v mé profesi dnešní nutnost ne jen u RD mít malé čistírny odpadních vod, septiky již jsou zakázané nebo na vyjímku s osazeným druhým stupněm dočišťování. Tedy je snaha zbavit toky a vodní zdroje těžkého znečištění atd. A musím říci, že se to i daří a potoky které za komunistů byly spíše stokami, tak dnes se v nich prohánějí pstruzi atd. Ano a je to i díky nějaké restrikci nebo snad myslíš, že by Ti lidé dobrovolně dávali 70tis za domácí čistírnu? Kolikrát barák za 10mil, umyvadlo za 10tis, ale dát pak 70tis za čistírnu to je pláče. Tedy se kloním spíše k Pawoukovi i když jak jsem psal na začátku, nic se nemá přehánět a tlačit na pilu více než je potřeba. Vývoj nové technologie a materiály se neustále vyvýjejí a nastavování nějakých kritérií ( emise u aut. atd.) musí jít s tímto pokrokem v nějaké harmonii a ne mít nastaveny nějaké limity, kterým se již nedá za současného stavu za rozumných podmínek docílit. Editováno: 22. leden 2016, autor: Petrrr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky