Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

 

A ano máš pravdu, že kdyby se STK dělala pořádně, tak u nás cca 30% aut už neodjede a v tom plně souhlasím, ale na druhou stranu u nás nejsou absolutně podmínky pro to, aby lidi mohli jít a koupit si tedy nové "ekologické" auto každých dejme tomu i kdyby 7 let... V tomhle jsme galakticky vzdálení ostatním západním zemím...

Nikdo po nich nechce, aby jejich staré vozidlo splňovalo současné normy. Ale musí splnit tu, podle které bylo připuštěno do provozu a to se u nás neděje. A zlatej Favorit s jeho emisemi oproti deset let mladšímu vyhulenému dieselu.

 

Nastudujte si něco o emisních normách, než tady zase budete šířit bludy.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já nic nesmyslného tady nevypouštím. Zrovna můj motor už z výroby měl problém se splněním udané hodnoty kouřivosti, ale vzhledem k dnes již neplatnému přičítání chyby to nikdo neřešil...teď mám problém já... Pořád se tu bavim o tom, že auto jinak má vše funkční a vše v naprostém pořádku... Není to nějakej vysranej vylágrovanej motor bez potřebné péče a jsem na tom v konečném důsledku stejně jako ten, kdo na auto absolutně sere a jede dokud se nezadře...trochu blbé ne?

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já nic nesmyslného tady nevypouštím. Zrovna můj motor už z výroby měl problém se splněním udané hodnoty kouřivosti, ale vzhledem k dnes již neplatnému přičítání chyby to nikdo neřešil...teď mám problém já... Pořád se tu bavim o tom, že auto jinak má vše funkční a vše v naprostém pořádku... Není to nějakej vysranej vylágrovanej motor bez potřebné péče a jsem na tom v konečném důsledku stejně jako ten, kdo na auto absolutně sere a jede dokud se nezadře...trochu blbé ne?

To také nebylo myšleno na tebe.  :kol-34:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne nejake normy na auto je blbost,to se resi jen  aby z toho stat a urcite osoby mely dalsi prachy, je to vse jen prachy a prachy,co tovarny, letadla, lode co jezdi na mazut,to vypousti vice sracek nez stovky  nebo i tisice aut. 

 

Cela vec o globalnim oteplovani  diky emisim je jen velka bublina kde jde jen o prachy,a ne o svet o normalni lidi

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Petrrr, to je strašnej spamér, za tejden mě předehnal pomalu o stovku nic neříkajících hrubek plných příspěvků :D Na češtinu ten chlapec chyběl, ale doháněl to básničkama o rudoarmějcích a partyzánech ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mne nejake normy na auto je blbost,to se resi jen  aby z toho stat a urcite osoby mely dalsi prachy, je to vse jen prachy a prachy,co tovarny, letadla, lode co jezdi na mazut,to vypousti vice sracek nez stovky  nebo i tisice aut. 

 

Cela vec o globalnim oteplovani  diky emisim je jen velka bublina kde jde jen o prachy,a ne o svet o normalni lidi

Pancho, ale my se tady bavíme o měření emisí před STK a to s celosvětovým šílenstvím kvůli CO2  nemá nic společného...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak víš co, nejsou emise jako emise. Ale to ty jistě víš. Ovšem lidi si to pletou. CO2 je neškodný plyn, na rozdíl od NOx, který ve velkém produkují právě diesely a složitě se ho zbavují. A to zase souvisí s tím, jak tento motor pracuje. A to je pro většinu lidí španělská vesnice. A proto studovat, studovat, studovat a neplácat bludy.  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatim,ale je to vse kvuli ekologii, Vim co se meri delal sem na stk,na emisich, Ja to myslel celkove, ze  nikoho,myslim  ty co nas ridi a ovladaji,nezajima nase zdravi,cistej vzduch,ale jen penize a moc, 

 

Jde jen o to aby sis  kazde dva roky koupil nove auto, ale  kdyz si zpocitas kolik to stoji energie, kovu,ropy, tak to urcite neni zdravejsi vuci prirode a zemi,    staci  auta na baterie, kolik emisi je vyroba energie a vyroba baterek,

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, na toto mě jen tak někdo nedostane. Celé toto "odvětví" se pořádně rozvinulo až s příchodem internetu, kde může kde kdo exhibovat a prezentovat svoje "myšlenky". Vždyť už prý existují "kontra" konspirační teorie... V Bohnicích asi měli zrovna vycházky.

 

Vim jak funguje diesel, vim co vypousti,ale mne sere ze se to vse resi jen u aut.

Tak s tímto na 100% souhlasím.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak že sou věci spotřební, tak to je krutá realita.... to není žádná spiklenecká teorie... a do dneška měření emisí na volnoběh je uplně o ničem, to auto by se mělo měřit na válci,aby auto simulovalo rychlost 50km/h, 90km/h a třeba 130km/h.....

 

za další nějaké auto na volnoběh měří za studena, nějaké ohřáté na provozní teplotu.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na volnoběh to určité není, je to na předepsaných otáčkách a to simuluje jako kdybys jel na plno a taky by měl každej rozumnější řidič (a upozornit na to má i technik na emisích) že studený motor se nemá takto vytáčet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hi, everbody! Im Back. 

Nyní k nemístným poznámkám na mou osobu, citím se být uražen a odpoledne podávám trestné oznámení pro pomluvu a poškozování dobrého jména. 

Jinak já nebýt žádný spamer, jsem v sekci Rapid  Pawoukova prodloužená ruka  :kol-28:

A k ekologii, nejsem žádný ekoterorista, přesto mi není úplně lhostejný naše životní prostředí. Nic se ovšem nesmí přeháněť. Přesto si myslím, že určité dobře nastavené regulace být prostě musí. jak by to tady u nás za chvíli vypadalo, jako v Pekingu a jiných městech v Číně kde bez roušky nevylezeš ven a doma čistička vzduchu nutná a proč? Ano také vše jen kvůli penězům, ovšem trochu obráceně. Info pro Pancha, má pravdu, že lodě a letadla vypouštějí sračky, ovšem i jejich motory a provoz také podléhá nějakým limitům. Navíc je to i v jejich zájmu, dělají se dnes letadlové motory mnohem úspornější, letadla lehčí atd. I u nás uhelné elektrárny musí splňovat ( stringo určitě potvrdí) docela nákladná zařízení na odsiřování, odběr popílků atd. Z chladících věží pak stoupá k nebi jen něco jako pára. Dále v mé profesi dnešní nutnost ne jen u RD mít malé čistírny odpadních vod, septiky již jsou zakázané nebo na vyjímku s osazeným druhým stupněm dočišťování. Tedy je snaha zbavit toky a vodní zdroje těžkého znečištění atd. A musím říci, že se to i daří a potoky které za komunistů byly spíše stokami, tak dnes se v nich prohánějí pstruzi atd. Ano a je to i díky nějaké restrikci nebo snad myslíš, že by Ti lidé dobrovolně dávali 70tis za domácí čistírnu? Kolikrát barák za 10mil, umyvadlo za 10tis, ale dát pak 70tis za čistírnu to je pláče. Tedy se kloním spíše k Pawoukovi i když jak jsem psal na začátku, nic se nemá přehánět a tlačit na pilu více než je potřeba. Vývoj nové technologie a materiály se neustále vyvýjejí a nastavování nějakých kritérií ( emise u aut. atd.) musí jít s tímto pokrokem v nějaké harmonii a ne mít nastaveny nějaké limity, kterým se již nedá za současného stavu za rozumných podmínek docílit. 

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...