Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Je pravda, že jak se to ohřeje, hodně se to vylepší s těmi pazvuky. To Petrrr nezná, protože psal, že šetří v autě na topení, aby si nezvednul spotřebu :D :D

 

Dej mi vědět kapitáne, co s těmi sloupky udělali a já to taky pořeším ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to říkám taky, měl to už dávno vrhnout ze skály v Šárce. Naštěstí jsme tady ale my a pomůžeme mu. Na srazu mu auto k jeho radosti pořádně zdevastujeme a poničíme, aby měl radost, jak se to krásně kazí a ničí ;)

Kokta mu ho potom ještě vochčije, aby potupa byla maximální a Petrrr měl v duši klid.

Petrrr: Já totiž vím, že pazvuky dnes trápí všechny značky a tak mě to nechává celkem klidným, na rozdíl od tebe, co si s každou srandovní závadou vytrhává vzteky fousy a píše výhružné sms-ky Kabaňovi. Navíc mě opravdu trápí jen ty pazvuky, všechno už šlape naprosto v pohodě, motor možná bude po záběhu, kdy tvůj už po záhubě :D

Pokud mám shrnout závady, nebylo to nic závažného (klika čidlo a klapak vzduchotechniky) a nic výjimečného, co by mě nepotkalo s O1 nebo s O2. Dokonce si troufám tvrdit, že v O1 jsem měl závadu horšího kalibru, kdy se musela rozdělávat celá převodovka. Když se vrátím k pazvukům, byly vždy v každém autě a podařilo se je víceméně postupně eliminovat. Přiznávám, že v O3 jich je víc než v OII.

Teď si tak vybavuji, že tvůj seznam závad nebyl zrovna malej a dosahoval jedné popsané A4 :kol-46: Takovej druhej Rádius

Prej ze nemel zadnou zavadu pomalu :D. Co treba dvere, co nesly zavrit :D. Ja mel zavad na Okte par proti Vam. Co jsem ale presel jinam, tak mam klid.

Clint ma motor v zabehu, Peeetr po zivotnosti a DPF z tech dvou bude kupovat kdo?

A mam pripomenout jednoho pana, co tu nadaval na Superba v nafte, mimo jine ze se klepe a rachta (nafta), ale co hur - ze mu zamrzla nafta a ze naftu uz nikdy. No vstriky CR by na tom mely byt jeste hur nez PD, takze skoda ze uz nejsou takovy mrazy - vid Clinte. Nebo proc vlastne jezdis tak casto fabii?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že jak se to ohřeje, hodně se to vylepší s těmi pazvuky. To Petrrr nezná, protože psal, že šetří v autě na topení, aby si nezvednul spotřebu :D :D

 

Dej mi vědět kapitáne, co s těmi sloupky udělali a já to taky pořeším ;)

No tak trochu jsem doufal že už to někdo vyřešil a kór ty specialista na pazvuky ale jo dám ti vědět když něco vymyslí ale asi tě to bude stát koleno;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint ma motor v zabehu, Peeetr po zivotnosti a DPF z tech dvou bude kupovat kdo?

A mam pripomenout jednoho pana, co tu nadaval na Superba v nafte, mimo jine ze se klepe a rachta (nafta), ale co hur - ze mu zamrzla nafta a ze naftu uz nikdy. No vstriky CR by na tom mely byt jeste hur nez PD, takze skoda ze uz nejsou takovy mrazy - vid Clinte. Nebo proc vlastne jezdis tak casto fabii?

 

 

 

1/ DPF problém není, to mi potvrdil známej ze Škodovky. Pokud člověk nejezdí vyloženě krátké trasy po městě, tak by měl vydržet naprosto bez problému po dobu používání auta. Oproti jiným značkám (to by věděl Pawouk) používá koncern údajně jinou technologii filtru, který není nutné měnit po najetí např. 150tis km....u Toyoty. (to mi potvrdil zástupce a prodejce v Toyotě).

 

2/ Ano motor s klepe a divně se chová , ale nižší spotřeba rozhodla a dále mé předchozí problémy s TSI mi daly jasné sbohem dalším TSI 1,8. Proto návrat k naftě. Podle známého je právě dvoulitr TDI nejpovedenější současný motor koncernu, který trápí po cca 130-150tis km sem tam EGR a to se dá přežít.

 

....neboj se o mě Rádiusi, všechno mám pozjiš´tované, co mi hrozí a nehrozí :)  

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:jasně,hned jak na poledne stanu,tak slopu víno a žeru klobásky a žádný stres.

Jinak jde asi o to,že nemůžeš čekat v autě za půl miliónu komfort BMW,i když,kdyby jsme měli baworaky,tak bysme tu řešili taky nějaké mouchy,to se nebojím,že ne.

Tys předeslal z Thalie na Rapida,čili z louže do bláta.Nehledej chybu ve Škodě,ale ve volbě.V tvoji ceně jsi mohl mít pěknou i30.

Já musím říct,že jsem s tou mojí károu zatím docela spokojený,ťuk,ťuk.Prostě si s Clintem umíme vybrat auto s motorem.:-)

Editováno: , autor: Sanek81
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždycky se něco najde, strýc měl LandRovera a vadilo mu u toho taky nějaké vibrace nebo co od motoru, tak koupil mercedes GLA nebo co to bylo taková ta obrovská hranatá swině a ono mu to po roce shořelo od elektřiny v motoru... To si prostě nevyberes a Strejc točí auta za 2 a více míče, takže to jen slepě někteří zoufají, že kdyby měli na dražší auto, že mají po starostech... Dneska je to všechno na jedno brdo, pokud se nekoupí asi opravdu ručně udělaný vůz (např. Bugatti) tak to bude všude stejný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, všude je něco. Podívej s ena Pawouka, má Astráka a taky brečí, prostě dneska už pořádný auto neseženeš, ani Rama, to je taky americká sračka :)

 

Dobrý je, že Verva ted stojí 26 a žere to necelých šest.....jezdím skoro zadara :)  

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No brečím, snad ani ne, jen si musím zvykat na poněkud jinou techniku a jiné chování auta. Ale horní uchycení pásu řidiče někdy chrastí skoro od začátku. Vzhledem k tomu, že je to skoro u ucha tak to není zrovna dvakrát příjemné. A rádio na to skoro nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sanku nepresedal jsem z Thalie. To je druhe nynejsi auto v domacnosti. Presedal jsem z O1. To jen pro info. U O1, kterou jsem mel od 4 roku stari po 11 let stari a cca 160tis mi muzes verit, ze jsem nemusel resit takove podivnosti jako u Rapida. Treba ted resim uz 14 dni nefunkcni zadni sterac treba. U O1 jsem resil bezne zavady zpusobene opotrebenim v danem stari vozu. Ale aby sterac odesel ve 2.5 letech stari. Silentblok prevodovky klepal po roce, po 3 reklamacich a vymene od te doby nyni po 2 letech v mrazech klepe zas atd. Jen bych se opakoval. Kdyby slo jen o ty vrzajici plasty byl bych spokojen. Kamarad 3 roky Honda Civic - nezna problemy. Jeho fotr Kia Sportage 4 roky 60tis a az ted mu zacal zlobit tempomat. Jinak nic ano KIA prosim.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby slo jen o ty vrzajici plasty byl bych spokojen.

 

No a mě se divíš, že jsem spokojen, když mi jde jen o ty vrzající plasty... :kol-32:

 

Na O1 jsem řešil převodovku, auto bylo nové, najeto pár tis km a nešly tam kvalty, dvojka a trojka. Řešil jsem to v několika servisech štelováním, marně, až pomohlo zavolat šéfa servisu, dát mu do ruky páku a říct mu, aby si zkusil zařadit. Nakonec rozebrali celou převodovku a překuchali. No také mi odešel zámek kufru, co si pamatuji a lambda sonda. Pazvuky si nevybavuji, těch moc nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo hele, tchán má stejnýho kidera, jako ty a neřešil jedinou závadu, ani tu nejmenší,  je naprosto spokojenej...to mi tedy vysvětli. A jezdí denně, servis nezná. Jestli ty nejsi jako ten hnidopich Rádius, doma na zdi seznam kinderzávad a každej večer nějakou odškrtneš a připíšeš dvě další :D :D Na dveřích máš vytištěného Kabáně a trefuješ se do něj šipkama....Ty jsi zvláštní člověk, utratí prachy za poloviční auto, pak je celou dobu nespokojenej, pomlouvá ho a má naopak radost, když se objevuje co nejvíce poruch, aby mohl všechnu vinu svádět na koncern, vyhrožuje, že auto shodí ze skály a přitom se ho bojí nechat venku na ulici, aby mu ho neukradli....a ještě ho šperkuje plyšovejma pajdulákama a sračičkama, ledkama, kamerama a nevím čím ještě.... :)

 

Hele kup si už pořádné dospělé auto, OIII v naftě a budeš taky spokojenej, stejně jako já, kapitán Barbucha a Sanek ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr:kvalita jde určitě dolů,ale pořád je to i o tom špatném kusu.Prostě trefíš auto,které dělali borci v neděli na noční nebo v pondělí na ranní po proslopaném víkendu a ještě by nafoukali.Já to vidím u nás,byly jsme TOP firma,ted je to tady samý vyhulený,vypitý mozek,borci co všechno omrdávají jen aby si mohli sednout,hrát si s telefonem nebo jít hulit i když momentálně je u nás v práci taková situace,že se nikomu ani nedivím.A teď si vem,že to tak třeba funguje i na montáži ve ŠA.

Já mám jednu z prvních škodovek,teoreticky nevychytanou a ťuk,ťuk,žádný extra problém jsem ještě řešit nemusel.

Taky mě dojímá ten fenomén životnosti 200t a smrt...já si klidně dovedu představit,že to auto budu mít 15let a najedu 500t,rozhodně nemám v plánu začít chodit v 199t do kostela.Toto všechno,ale ukáže až čas.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U dehťáka je obsah důležitej, jinak to vyčichne :)  Objem nenahradíš...krouťák, to je to, o co tu běží :)  Já to můžu naložit do plna a do kopce to jede stejně dobře jako po rovině, zatím co ty to naložíš a do kopce se ti to zadejchá.

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prej krouták :D :D táhne to vodspodu a pou pou :D krouták má 4.2 TDI ale ne 2.0 TDI. .. jako pro bežnou jízdu a běžné řidiče je lepší když to táhne ve středních otáčkách což ten čiplej 2.0 TDI uměl, ale pro jezdce jako já je nejlepší vyšší a nejvyšší otáčky.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prej krouták :D :D táhne to vodspodu a pou pou :D krouták má 4.2 TDI ale ne 2.0 TDI. .. jako pro bežnou jízdu a běžné řidiče je lepší když to táhne ve středních otáčkách což ten čiplej 2.0 TDI uměl, ale pro jezdce jako já je nejlepší vyšší a nejvyšší otáčky.

 

Prej jezdce :kol-98:  :kol-98:

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...