Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Viděl to ve filmech, válení po přístavních putikách, myslel, že bude chodit s papouškem na rameni a balit kurvičky na molu a když přečetl od Verna Tajuplný ostrov, dychtil po mapě, kde najde zakopaný poklad. Ale ne moc hluboko, aby se nezapotil [emoji2]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klídek, co bys chtěl od Radiuse, který má v motoru namísto pístních kroužků gumičky...

Nj prosimte a myslis ze to jsou titanove nano krouzky? Jsou to obyc gumicky, nic vic nic min. Jinak by se asi casem nesedrely.

No a co má být? Škoda je přece také koncern VW a kvalitou je někde jinde, než třeba Audi. :kol-28: Zimní Nokiany mám na Astře, teď už se na nich dá jezdit, ale prvních minimálně tisíc km to bylo za vlhka o hubu, klouzalo to na nich skoro jako na ledě. Jsou ale zhruba od 80 km/h hlučné - mají takový divný hrubý zvuk.

Nejdřív si o tom neco nastuduj a nedelej tu ze sebe Saska. Pri koupi by te meli vzdy poucit, ze musis nejdriv neco na gumach odkroutit, aby mely deklarovane vlastnosti. Plati to treba i pro desticky. Najete km jsou samourejme u kazdeho zbozi jine. Na gumach k felde psali az 3tis km.

Právě na to poukazuji - že dnes je mnoho možností to dělat na relativně kvalitní úrovni a ani to nemusí stát mnoho peněz. Když dnes slyším ty mladý, jak nahlas vyhrávají z mobilu s naprosto šíleným zvukem a myslí si, kdoví jak nejsou cool, jdu do kolen. A právě tito jsou další potencionální zákazníci podobných nesmyslů - jim to ani nepřijde divné.

Asi nepamatujes ty doby se stereem na rameni a 6ti burty :D, obvykle tak chodily nemakacenka.

Prodávat si každý může co chce. Je pouze na tobě, jak ty díly využiješ. To stejné platí pro čip. Auto je v nějaké konfiguraci schváleno pro provoz, čipem to měníš a můžeš to dokonce změnit tak výrazně, že třeba nemusí být dostačující brzdy pro daný výkon. Když se ti to nelíbí, navštiv svého poslance - oni tvoří legislativu.

Opet si neco o tom nastuduj. V CR a prepokladam ze to je tak minimalne v cele EU je jasne dane, ze ne vse se tu smi prodavat. Ono i treba takovy drobny venkovni bezdratove cidlo musi mit ruzne homologace. Nebo si najdi manual od mobilu, tam je to hezky vypsane. Vsak ona i vlastne posrana pevna linka musi mit certifikaci :D

No a chiptuning je kapitola sama o sobě, pokud splňují emise, mělo by být každému howno po tom jestli mám nebo nemám chip.

Bohuzel to tak neni, provozujes auto mimo specifikace dane vyrobcem a pokud to neni schvalene vyrobcem vozidla, tak mas fakt smulu. Vsak Skodovka tu certifikaci a homologaci a jine podobne nutne nesmysly nema taky zadarmo, tak je pak jasny, ze se do toho nehrnou. Jinak s tebou samozrejme souhlasim, pokud ma motor emise v cajku a po 200km chcipne, tak je to jen tvoje blbost. Vic ohrozujou retizky TSI a to se neresi. Skoci ti to na krizovatce a v lepsim pripade te jen kazdej pojmenuje, v horsim te sejme i s autem.

Pawouku, to potom můžeme říct, že výměna panelů Climatronicu, MaxiDotu, volantu atd.atd. je všechno porušení legislativy, jestli si chceme hrát na takovéhle hysterie tak je to ubohé. Jsou úpravy které zasahují do konstrukce a auto je potom opravdu nebezpečné, chip pokud je udělaný správně, není nijak nebezpečný, to samé s podvozkem ale kdo chce psa být, hůl si vždycky najde že...

No v nemecku ti zabavej auto i pokud mas jiny VIN na popelniku. Stalo se to kamosovi s Passatem. Domu jel vlakem a pak zpatky s fakturou, ze si popelnik dokupoval v autorizaku. Koupit to na vrakaci, tak mas smulu. Pry tim predchazeji rabovanim aut. Predpokladam, ze takto dukladne kontroly delaji jen cechackum.

takže od škodovky si už nekoupím ani hovno a do autorizáku škoda už nevkročím se svým autem. marketing horší jak u hundauje.

na lak záruka pouze 3 roky, takže vše budu platit(minulej autorizák nezanesl reklamaci ani do systému). víčko oleje na to se záruka taky nevztahuje, protože propadlo asi spodním krytem pod motorem.... naštěstí víčko stojí pár kaček

PCV ventil je sice od oleje to zreklamovat taky nepujde

takže prodloužená záruka na 4 roky je uplně nahovno, protože na lak se to stejně nevztahuje.

Tos s tim zas mel?

Jinak souhlasim, kdyz ti nabizeji rozsirenou zaruku, meli by k tomu davat i kompletni manual, co na co a kdy na to... Ja kdyz kupoval i20, tak jsem se taky ptal, co je jak a kdy kryte a clovek se nestaci divit. Napriklad sterqce maji zaruku 6 mesicu a nebo 10tis km (mozna jen 7tis)... Zvlastni, zakon o steracich snad nemluvi, tak by mely mit 2 roky. Zarovky maji take omezou, pritom vim, ze majitele F1 reklamovali zarovky neustále, neznam nikoho, kdo by za zarovku na F1 kdy zaplatil. A samozrejme clovek se nezepta na vse, vse ho nenapadne. Vite ze je zaruka i na geometrii? Mam takovy tušení, ze snad v manualu se o těch zarukach u Hyundaie pise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nj prosimte a myslis ze to jsou titanove nano krouzky? Jsou to obyc gumicky, nic vic nic min. Jinak by se asi casem nesedrely.

 

To musi byt poradne gumicky, ze vydrzi tisice °C. :kol-44:

 

Nevim, ale jako gumicka to moc nevypada...

1768_2351.jpg

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kůrva kapitáne, to mi budeš muset někdy dovést.

To víš Motosi, když mu rodičové x let tvrdili, že jedou na dovolenou k moři a přitom byli na Mácháči, tak se nediv.

Rád přivezu ale to by ten plešatý zběrač mrtvol musel udělat sraz před 18.3

Jo když se jezdilo k Balatonu za "mořem" tak mi jezdily k severnímu žigulíkem.

Clinte kurvičku v každém přístavu bejvávalo.

Stringo v Praze jsem už byl a už mě tam nikdo neuvidí.

Editováno: , autor: Barbossa
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To musi byt poradne gumicky, ze vydrzi tisice °C. :kol-44:

Nevim, ale jako gumicka to moc nevypada...

1768_2351.jpg

Tak kdyz chces byt tak presny, tak jako krouzek to vypada (stejne jako gumicka do vlasu), ale krouzek je spojeny. Toto tedy technicky vzato neni krouzek, ale spis písmeno C.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...