Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Neznam takove. I stryc uz jak Supa tak Yetiho reklamoval i kdyz slo o blbosti.

Sup elektr. Zavirani kufru a volny ksbel v patych dverich. Yeti osoupana hlavice Radici paky po 35tis.

Tohle nejsou závady... Kdyby bylo jenom tohle, byli by všichni spokojení
Vloženo

Řádek 336, vpravo dole,výluky ze záruky: pokud autorizovaný servis domnělou závadu nenajde ani po konzultaci s výrobním závodem, nejde o závadu, ale vlastnost, popřípadě zásah zhůry.

  • Pozitivní 1
Vloženo

jojo, vlastně mě někdo řekněte, kde u nového auta něco někdo nereklamoval? otcuv superb, ten se nějak drží divny :D

Můj tchán, má kindera a nereklamoval vůbec nic, je maximálně spokojen. Já myslím, že se v tom moc šťouráme

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk

Vloženo

Jo jo, řeší se tu oloupaná řadička, že to dělá agresivní pot řidiče, to už nikoho nezajímá, že Kokta řeší roztrhané sedačky, ale leze do auta v džínách a na prdeli má hafo cvoků to už je vedlejší, asi jako když utrhne skoro kolo na okruhu a pak řekne, že se to rozbilo jízdou po nekvalitní silnici [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Vloženo (editace)

jj v prdeli mám anál od těch homoklád co říkal vždy klint. jj kola lítaj vzduchem :D

 

 

jj lak vždy beru savem, proto se začal loupat ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

Kokto. Nemej obavy. On az si jednou Stringo koupi nove auto za nemaly peniz treba i se slepici ve znaku a zacne se mu loupat lak, klepat silentblok, bude mit vodu ve dverich, bude mit ojetou radicku jak pri 200tis km, bude muset resit calouneni sedacky, pazvuky vsude mozne, klapka climatroniku, kliku dveri, elektr. stahovani oken atd. atd. Tak ono bude mluvit jinak.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Tu řadičku, tu ještě musím nechat vyměnit :D Ještě, že jste mi to připomněli..... ;)  (ten přede mnou měl asi agresivní pot)

 

Jediné co nemohu potvrdit je ten volant, co se sám oškrábal Ozákovi hned prvních 14 dnů používání. Stále ho mám jako nový bez nějakých těchto příznaků. Asi měl smůlu na šmejd, nebo si ho fakt něčím škrábnul. Ono stačí vystupovat z auta a vzít to zipem nebo něčím ostrým. Ten volant byla pro mě velmi dobrá investice (teď po roce užívání to mohu zhodnotit), vypadá to lépe a uplně jsem si zvykl na něj, takže se mi ani jednou nestal nějaký problém s tím, že by nebyl kulatý a někam hmátnul jinam.....

 

Jojo hoši, trochu si v autě teď připadám jako v supersportu, jen když mě na dálnici předjíždí kamión, tak ten pocit na chvíli mizí.....;)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Vloženo

Jenže to co si tu Petře vypsal, to nikdo neměl na jednom autě na jednou... Jsou věci, které mají konstrukčně špatně a ty co tak vím řeší celkem úspěšně (ano je to opruz jezdit s novým autem do servisu) a k těm věcem co podléhají opotřebení... Koupili jsme pračku a chromový otočný knoflík byl po roce tak ošoupaný že bys nepoznal, že byl chromový (samozřejmě je plastový) je to všude kam se podíváš, řadičku já nikdy neošoupal, spolupracovník ji má sežranou... Je to stejný rok, stejně auto, cca stejně najeto...

Vloženo

U octy mas taky plnohodnotne jen 4. To cemu rikaji pate je tak pro Motosovu dcerku s kyblikem. Dospely si musi sednout do kufru pac kufr je pro vzduch s vyuzitelnosti vetsiny lidi tak 40%.

Jinak mam zlatou dcerku ta v aute neblinka ba naopak jezdila by autem furt nekam. [emoji1]

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Oktávka je ale petimístná

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk

Nejsem si jistej, ale u CC je možná v techničáku uvedeno 4 místné.

Co jsem jel já, tak páté tam nebylo ani jako nouzovka a nebyl ani pás.

Editováno: , autor: Clint
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...