kokta7 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Jenže do tohohle vstupuje víc faktorů, např. jakým stylem se jezdí, v jakých klimatických podmínkách, jak poctivý je úkon výměny oleje, atd.Základ ten motor pořádně točit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 (editace) Něco pro Petrrra: http://archiv.ihned.cz/c1-65266870-dacia-jede-ceka-se-na-ni-pul-roku-u-modelu-suv-duster-dojdou-v-lete-i-skladove-vozy Editováno: 27. Duben 2016, autor: skodaforum20 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Tak už i TDI EA288 začínají zlobit: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Hezký. Do teď všichni spali v klidu a snili o nesmrtelnosti brouka.[emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Hosi jsem na tom s jazyky cizimi trochu na prd no. Tady pro zmenu po me budou chtit asi Nemcinu v praci, kterou jsem 12 let ani neslysel, me ovsem nedostanou. Ja nepromluvim. [emoji1] Clinte v PO povysuji a stehuji se fo klasickeho kanclu ( nevim co je lepsi, byt hezky sam i kdyz u kopirky nebo sice v kanclu, ale se tremi dalsimi lidmi. Uz jsem si tam s kopirkou zvykl. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Aspon, ze uz k tomu maji dokumentaci i ve Skode. Podobne problemy i u VW u vsech dieselovych motorizaci, dokonce i biturbo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Hosi jsem na tom s jazyky cizimi trochu na prd no. Tady pro zmenu po me budou chtit asi Nemcinu v praci, kterou jsem 12 let ani neslysel, me ovsem nedostanou. Ja nepromluvim. [emoji1] Clinte v PO povysuji a stehuji se fo klasickeho kanclu ( nevim co je lepsi, byt hezky sam i kdyz u kopirky nebo sice v kanclu, ale se tremi dalsimi lidmi. Uz jsem si tam s kopirkou zvykl. Jasně, však kopírka ti do ničeho nekecá, že? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Pawouku co umim dobre je Scheisse Henne. Co by koment k tvym podkladum. Vice neni k tomu co rici. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Tak ty kopirky jsou taky v kanclu jen. Jen je tam jedno pracoviste. Nikdo mi necumi na monitory. Zase tam furt nekdo leze pro tisk. Hold si clovek nevybere. Ve stare praci v kanclu vetsinu doby sam, hold vyvale zlate casy uz skoncili po vsech strankach. Utechou je patecni chlastacka v praci na pocest odchazejici kolegyne, kterou mam i kdyz neplanovane nahradit. Kdyz jsme si placli pred 4 mesici ze k nim nastoupim, tak jeste nevedeli ze jim zdrhne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Spíše schöne der Arbeit Herr Spinne.... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Spíše: jdete do prd*ele s těma sprostejma cizíma slovama, který nevím co znamenají [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Aspon, ze uz k tomu maji dokumentaci i ve Skode. Podobne problemy i u VW u vsech dieselovych motorizaci, dokonce i biturbo. BITDI jede jak hovado teda žere jak hovado. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 A co by jsi chtěl, když je to " bi ". 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 Bi TDI hlavne jsou pekne sracky co mi rikal kamos s autoservisem. Pekne se serou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Duben 2016 Sdílet Vloženo 27. Duben 2016 hovno, má to najeto 1000km a furt to jezdí. takže je to spolehlivé by VW groupe ales gutte 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Vychytané to bylo v podobě turbo/kompresor... Dvě turba jsou levnější na výrobu, nic víc... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 BITDI jede jak hovado teda žere jak hovado. neznám úspornější motor vzhledem k výkonu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 (editace) voice a jel si v tom chvíli? já jenom že sem to lehtal po okreskách a žralo to 10 litru, kde je ta uspora prosím tě? 2 turba při využívání výkonu=spotřeba jak prase i na dehet. zvuk při vytočení je hroznej jako 4 válcová nafta, když to zařadí 7 stupeň při 70km/h tak to chrochtá. jinak docela dobře odlučnený. mrněte na 3 válec https://goo.gl/CJLpNE Editováno: 28. Duben 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 (editace) Ehm, elektrikářům, co mají gumičky na pístech, to možná přijde cajk, strojařům určitě ne. Víc se o tom nemá smysl bavit.No kdyz si topenari mysli, ze usazovani kalu je strojarina, tak prosim , ja jim to brat nebudu.Nebo rusky. Nekteri zde obzvlaste ta starsi generace co miluje Rusaky se jeste ve skole Rusky ucila. [emoji1] To ovsem nebude Radiusuv pripad. Rikejme mu tedy LONGER. [emoji1]Jo uz hodne holek melo s longrem problem... Ale to ti shorti nepochopi.Tak ty kopirky jsou taky v kanclu jen. Jen je tam jedno pracoviste. Nikdo mi necumi na monitory. Zase tam furt nekdo leze pro tisk. Hold si clovek nevybere. Ve stare praci v kanclu vetsinu doby sam, hold vyvale zlate casy uz skoncili po vsech strankach. Utechou je patecni chlastacka v praci na pocest odchazejici kolegyne, kterou mam i kdyz neplanovane nahradit. Kdyz jsme si placli pred 4 mesici ze k nim nastoupim, tak jeste nevedeli ze jim zdrhne.Petrr daval fotky na FB, kopirka hozena pod stolem, na ni nejaky haxny a vsude po zdech fotky Rapida a Dacie. Na stole nějaký grafy - asi opotrebeni vozu v case. A pred kamerou drzacek na mobil. Predpokladam ze tam ve smycce jede 10s zaznam jak Petrr busi do klávesnice a klidne bych veril i tomu, ze pise do fora. Editováno: 28. Duben 2016, autor: Radius Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Tak ty kopirky jsou taky v kanclu jen. Jen je tam jedno pracoviste. Nikdo mi necumi na monitory. Zase tam furt nekdo leze pro tisk. Hold si clovek nevybere. Ve stare praci v kanclu vetsinu doby sam, hold vyvale zlate casy uz skoncili po vsech strankach. Utechou je patecni chlastacka v praci na pocest odchazejici kolegyne, kterou mam i kdyz neplanovane nahradit. Kdyz jsme si placli pred 4 mesici ze k nim nastoupim, tak jeste nevedeli ze jim zdrhne.Takže teď budou místo kolegyně kolegové píchat tebe [emoji23] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 voice a jel si v tom chvíli? já jenom že sem to lehtal po okreskách a žralo to 10 litru, kde je ta uspora prosím tě? 2 turba při využívání výkonu=spotřeba jak prase i na dehet. zvuk při vytočení je hroznej jako 4 válcová nafta, když to zařadí 7 stupeň při 70km/h tak to chrochtá. jinak docela dobře odlučnený. mrněte na 3 válec https://goo.gl/CJLpNE Tak jezdím v tom chvíli . Kupoval jsem to před dvěma lety (2/2014) takže cosi sem s tím najel a trvám si na tom co jsem napsal. Dlouhodobou spotřebu mám 8,2l/100km. Což si myslím že je na více než 300koňové auto celkem slušné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barbossa Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 voice a jel si v tom chvíli? já jenom že sem to lehtal po okreskách a žralo to 10 litru, kde je ta uspora prosím tě? 2 turba při využívání výkonu=spotřeba jak prase i na dehet. zvuk při vytočení je hroznej jako 4 válcová nafta, když to zařadí 7 stupeň při 70km/h tak to chrochtá. jinak docela dobře odlučnený. mrněte na 3 válec https://goo.gl/CJLpNE To známe to tvoje lechtání ;-) jsem zvědavej co ti na to řeknou až to budeš vracet na třech kolech a podvozek plnej kačírku :-D 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skodaforum20 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Voice: Neuvazoval jsi pri teto spotrebe o 2.0 TSI? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 (editace) Tak jezdím v tom chvíli . Kupoval jsem to před dvěma lety (2/2014) takže cosi sem s tím najel a trvám si na tom co jsem napsal. Dlouhodobou spotřebu mám 8,2l/100km. Což si myslím že je na více než 300koňové auto celkem slušné. ja myslím ale passata, dával sem i fotku budíku, v audině to je něco jiného ovšem. Editováno: 28. Duben 2016, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Voice: Neuvazoval jsi pri teto spotrebe o 2.0 TSI? nerozumím otázce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky