Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Clint=ovcan. Presne takove Unie potrebuje. Za 2 roky prodas pistoli. Za dalsi rok, peprovy sprej, za dalsi bude trestne jako v Anglii kdyz budes u sebe mit nuz s cepeli delsi jak 5cm. Vse v ramci boje s terorismem. Ale nebudu to tady vysvetlovat. Lhostejnost a nezajem lidi se nam jednou tvrde vymsti. A nemam na mysli jen zbrane.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si s tím hlavu nelámu. Skoro už jsem vše prodal a v nejhorším mi jedna zůstane na obranu rodiny.

 

Přesně tak, jak píše Petr. Tady už skutečně přestává legrace - jde o základní princip. A nejen u zbraní. Ostatně oni ti zakážou i tu poslední.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak popisi sve zazitky z patecni sluzebni cesty nach Prag z F2 HTP s neuveritelnym vykonem 44kw. [emoji3] Jako auto do mesta bych nemel vyhrady. Sice pri startu se zaklepe tak zvlastne cely auto az jsem se poprve lekl. Pri dalnicni jizde ustalenou rychlosti kolem legalnich limitu to take slo. Max. rychlost 150 da ovsem tusit ze na nejake to zrychlovani pri prejezdu do leveho pruhu to neni. No a pri zpatecni ceste a hodinove stani v kolonach na karlovarce u mist rekonstruovanych povrchu u Horovicek atd. Tak pak jsem to domu pral pokud se to tak da nazvat a pri stoupanich sel plyn kolikrat az na podlahu a rychlost neprekrocila 120 [emoji1] No a spotreba taky nic moc. 7,5 litru za obe cesty s tim ze cesta tam byla na pohodu.

Thalie je ferarri oproti tomu 55kw max. Rychlost 166, ale motor je hlucnejsi to je pravda zejmena pri vyssich rychlostech a diky tomu ze je to delsi auto s neporovnatelne velkym kufrem tak je mene podvozkove stabilni. Vice se naklani i kdyz stopu drzi srovnatelne.

Tak to byla ma prvni zkusenost z High Torq Power . [emoji23]

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a tady je něco ke studiu pro Radiuse, až nás zase poctí návštěvou a začne nás oblažovat svými moudry o Fabiích a jiných technických záležitostech automobilů. Z data založení těchto témat je snad jasné, že tyto problémy (koroze, řízení) trápí FI již dávno. Tož tak.

Dobre zes konecne dostal rozum. Kdyz rezne 15ti lete auto, tak je to 'normalni' a lze to cekat, kdyz rezne 4 lety Rapid, je to zrale pouze na Vale a sejdeme se u konkurence. Ikdyz 4 lety Rapid ma jiz 80% sve zivotnosti za sebou. A ze odchazi dalsi věci jako alternator nebo servo u 15 let starych aut, je take normalni. Je tristni ale pokud u ročního vozu odejde treba klika :D, jo to uz bych ani to Vale nerikal.

A ps,

To ze ma TSi common rail jsem fakt nevedel, v prospektech Skodovky se pise vstrikovani prime a u nafty common rail.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera jsem svistel moji obvyklou cestovni rychlosti po dalnici, prijedu do DC, zaparkuju. Asi za hodku jdu do auta, odjizdim, pouštím klimu a smradu 3 prdele, rikam fuuuj, ty kaluze a bahno smrdi. Odjizdim, jedu jedu a smrad furt, rikam no ze by takhle rychle zacla smrdet klima, neni mozny. Vypinam vsechny vetraky. Okna dolu. Dojizdim na misto urceni, zapnu vetraky, smradu 3 prdele. Vyndavam kabinove fiktry, ok. Otviram hauptnu a co nevidim. Asi jsem ho nasal spodem a hned uvaril (jinudy nvm). Vsude krev, peri a smrad. Neptejte se kolik na to padlo rukavic, vlhcenych ubrousku, dezinfekcnich ubrousku, sava a vonavky na wc. Asi hodinu jsem nechal foukat vetraky a hauptna byla otevrena 2h a porad to lehce smrdelo. Dneska uz to bylo ok, asi budu muset pro sichr pod auto, jestli tam neni dalsi.

post-12637-1465802900,7043_thumb.jpg

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobre zes konecne dostal rozum. Kdyz rezne 15ti lete auto, tak je to 'normalni' a lze to cekat, kdyz rezne 4 lety Rapid, je to zrale pouze na Vale a sejdeme se u konkurence. Ikdyz 4 lety Rapid ma jiz 80% sve zivotnosti za sebou. A ze odchazi dalsi věci jako alternator nebo servo u 15 let starych aut, je take normalni. Je tristni ale pokud u ročního vozu odejde treba klika :D, jo to uz bych ani to Vale nerikal.

A ps,

To ze ma TSi common rail jsem fakt nevedel, v prospektech Skodovky se pise vstrikovani prime a u nafty common rail.

 

Zase jsi to nepochopil - v tom tématu se na začátku řeší reznutí u aut starých jen několik let. Ostatně tak to byl i u mé FI. A to samé platí pro servo.

Ad CR - oni to tam přece nemusí všechno psát. Jde o princip fungování, oba motory to mají obdobně řešené - společný zásobník (common rail) s vysoce natlakovaným palivem. U obou motorů také nepíšou, že mají třeba písty. :kol-28:  Hlavní rozdíl je v tlaku, kdy diesely jsou dnes někde kolem 2000 barů, zatímco TSI někde u 200 - 250, ten nový 1.5 TSI má 350 barů.

 

 

Vcera jsem svistel moji obvyklou cestovni rychlosti po dalnici, prijedu do DC, zaparkuju. Asi za hodku jdu do auta, odjizdim, pouštím klimu a smradu 3 prdele, rikam fuuuj, ty kaluze a bahno smrdi. Odjizdim, jedu jedu a smrad furt, rikam no ze by takhle rychle zacla smrdet klima, neni mozny. Vypinam vsechny vetraky. Okna dolu. Dojizdim na misto urceni, zapnu vetraky, smradu 3 prdele. Vyndavam kabinove fiktry, ok. Otviram hauptnu a co nevidim. Asi jsem ho nasal spodem a hned uvaril (jinudy nvm). Vsude krev, peri a smrad. Neptejte se kolik na to padlo rukavic, vlhcenych ubrousku, dezinfekcnich ubrousku, sava a vonavky na wc. Asi hodinu jsem nechal foukat vetraky a hauptna byla otevrena 2h a porad to lehce smrdelo. Dneska uz to bylo ok, asi budu muset pro sichr pod auto, jestli tam neni dalsi.

attachicon.gif20160612_172624.jpg

 

Cos to lapil za kormorána? :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kapitán je mořskej vlk, tváře má větrem ošlehané a pazoury ošoupané od kormidla. To nebyla fanynka, ale jedna z jeho přístavních štětek. V každém přístavu na něj nějaká čeká a Barbucha je vojíždí v přístavním hostinci.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase jsi to nepochopil - v tom tématu se na začátku řeší reznutí u aut starých jen několik let. Ostatně tak to byl i u mé FI. A to samé platí pro servo.

Ad CR - oni to tam přece nemusí všechno psát. Jde o princip fungování, oba motory to mají obdobně řešené - společný zásobník (common rail) s vysoce natlakovaným palivem. U obou motorů také nepíšou, že mají třeba písty. :kol-28: Hlavní rozdíl je v tlaku, kdy diesely jsou dnes někde kolem 2000 barů, zatímco TSI někde u 200 - 250, ten nový 1.5 TSI má 350 barů.

Cos to lapil za kormorána? :kol-48:

No, ale to uz si pak muzeme rovnou říkat, ze TSi motory neexistuji, protoze to jsou motory TFSi. Samozrejme ze kazdy turbo motor musi mit palivo pred vstrikem do valce (a nebo nejak do sani 0.9 TCe) natlakovane, jinak by se mu vracelo do nadrze se vzduchem ;)

Ptak,

Nvm co to bylo, neslo to moc poznat, ale smrdelo to jak s den stara ustrice vystavena na sluníčku. Jeste ted se mi dela zle. Za jizdy to bylo cajk, ale jak se vypnul rozhavenej motor a k nemu tepla kastle, tak to ho asi pekne dodelalo a zasmradnul echt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ale to uz si pak muzeme rovnou říkat, ze TSi motory neexistuji, protoze to jsou motory TFSi. Samozrejme ze kazdy turbo motor musi mit palivo pred vstrikem do valce (a nebo nejak do sani 0.9 TCe) natlakovane, jinak by se mu vracelo do nadrze se vzduchem ;)

 

 

Člověče, já se ti divím, že se pouštíš do takových debat - zase jsi ukázal, že ve skutečnosti o tom víš kulový. Už s tebou nebudu marnit čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...