Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To jo, to je nejvyšší kvalita, ale poradím ti, jak dosáhneš ještě vyšší, stačí usušit lógr a zalejt studenou vodou. Zamíchat a ohřát v mikrovlnce. To si pak ten čtvrtkilový Standart za dvacku vychutnáš hnedle dvakrát za jednu cenu [emoji23]


  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba je v te modre care. Ja kdyz prijedu o vikendu za pribuznymi do Prahy, je vsude na mosre volno, protoze Prazaci okupuji zbytek republiky a ja tam nikde nemuzu zaparkovat. Specialne pro Prazaky bych zavedl vsude po republice cervene zony kde nemuzou parkovat Prazaci. A v patek a v nedeli zavedl dalnicni priplatek pro Prazaky a zavedl poplatek pro Prazaky i na silnice 1. A 2. Tridy. A proc? Protoze v tyto dny Prazaci ucpou silnice po cele zemi.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se dneska taky divil, koukám na umyté auto a od víka nádrže široká mastná stopa nafty až k nárazníku. Když jsem to otevřel, tak to šlo zřejmě z toho odvzdušňováku, pokud to tedy je odvzdušňovák a ne jen díra na vycmrndané palivo. Přitom mi pistole nevystříkla a plnou jsem samozřejmě nedával, jak je mým zvykem. Bylo tam tak 3/4 nádrže myslím. Pravda, řezal sem po natankování trochu zatáčky, ale to se mi zdá blbost.

Nějaký nápad?

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc to natřásáš. :kol-48:   Nevím, tohle jsem psal u bývalé služební FII TDI: "Další věc je, že mám od nafty "mastné" víčko od nádrže. To tam nějak vzlíná, nebo co? Je tam vidět nějaká dírka nacházející se pod zátkou nádrže - to je odvzdušnění? Když jsem to auto dostal, tak jsem si myslel, že to předchozí řidič pocintal při tankování a ono to tak není."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím, ale ale u OII je ta dírka jen odvodnění víčka a jinak tohle se mi neděje ani když dám fakt plnou a jedu ostře zatáčky. Mě když se to natlakuje, tak po otevření víčka je slyšet zasyčení, to by u OIII musel být řešený ve víčku nějaký přetlakový ventil a tím to vycmrndávat ven...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ta dirka je prepad kdyz precmrdnes a nafta ( benzin) pri tankovani pretetece hrdlo. Tak tudy by to melo odtect a odteka to nekudy pod podbehem na zem. Uz to tak bylo u O1. Ovsem stejne jako u O1 se ta dirka rychle ucpe jemnym prachem, pak to stejne neodteka a je rychlejsi to utrit papirovym ubrouskem co maji u kazdeho stojanu. Kdyz to ale propichnes treba spejli tak to zas nejakou dobu funguje. Vyzkouset to muzes vodou pri zavrenem vicku samozrejme. A jak ti mohla vytect nafta pri 3/4 nadrze fakt nevim. Ja Rapida tankuji vzdy do plna ( 3x musi vypnout pistole) a nikdy se mi to nestalo. Tvoje auto neni zvykle hold. Ta kujes furt jak do sekacky po 20 litrech a kdyz tam jednou natankujes 40, tak auto blinka. [emoji3]

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak potvrzeno. Volal jsem známému servisákovi, říkal, že u trojky je to přímo odvzdušnění nádrže, pokud by tam šla naopak voda obráceně, je tam prej nějaký ventil, co to nepustí do nádrže. Prej mohla být plná nádrž i před tím a dostalo se to tam a teď teprve to tlak vytlačil ven. Pravda je, že před tím jsem plnou bral až do cvaknuti pistole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak mi nefunguje vyhledávání na fóru a bylo tu zajímavé téma ohledně motorových olejů pro CR motory (i z hlediska Long Life intervalů, popř. normy 507.00). Nemáte někdo náhodou odkaz na to téma? Řeším výběr oleje pro 2.0 TDI 103kW CR (měním po 15tkm, zatím vždy Castrol EDGE 507.00) a chtěl jsem si oživit informace. Máte popř. nějaké doporučení na něco jiného než ten Castrol? Předem díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...