Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak jsem dnes videl novou Kiu I30 1.6 GDI 99kw v myslivci co si pred tydnem poridil jeden znamy. No, auto za 450 tis po 70tis sleve uz v doost slusne vybave. On volil vybavu na ukor motoru. Muzu si myslet a jako ze myslim o Kiich sve, ale interier, ze by se mohla Octa ucit o tapecich dveri, ktere byly v kuzi kombinace svetla kuze cerna, jako i sedacky apod. nadhera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Clerfayt napsal:

Ať jde KIA do řiti. 

Tak například můj Sori jezdí od roku 2008 bezvadně a i po 161 779 Km je v super kondici a každý den je skvělé svezení, zejména nyní v zimě. Nevím jestli Koncern VW dokázal vyrobit takové auto aby byl majitel naprosto spokojenej téměř 10 let:)

  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem zrovna našel toto v diskuzi na netu. To je teda masakr a ještě že jsem stejné provedení Octavie 1,8 Tsi  tenkrát nekoupil a dal přednost Kie.

 

Karel Novotny 21590

Skodovce jsem dlouho fandil, ale jen do doby, nez jsem si poridil jeji vyrobek - auto rocnik 2010, v provedeni 4x4, 1.8 TSI. Jeste behem petilete zaruky se musela vymenit spojka a rozvodovy retez s napinakem, ale to prave peklo nastalo po skonceni zaruky (pricemz soucasny najezd je pouhych asi 128 tisic km):

1. Pul roku po skonceni zaruky zadreny zadni diferencial => nutnost vymenit cely haldex system - ten diferencial plus mezinapravova spojka, za 80000 (a to mi udajne servis neuctoval praci)

2. Rok na to zacalo auto "zrat" olej v mnozstvi, ktere se postupne vysplhalo na cca 2.5 litru na 1000 km (!) - i ukazalo se, ze na vine je znama vyrobni vada cele serie motoru, a jako jedine reseni je komplet generalka motoru a vymena pistu, ojnic a krouzku, a celkem 3 dny prace - celkem za asi 70000 - jedina klika byla, ze v ramci kulance to z vetsi casti zaplatila skodovka, ale i tak me to stalo cca 25000

3. Behem 14ti dnu pote odesel odesel alternator, ovsem ve znackovem servisu to nepoznali a myseli si, ze je to "jen" baterie, kterou vymenili a poslali me domu, aniz by se obtezovali zkontrolovat ten alternator, takze jsem malem ani nedojel domu; abych se vubec pote dostal s autem do servisu tak jsem tu baterii musel vyndat a doma nabit. Za novy alternator + praci si servis nauctoval dalsich asi 12000

4. Musel jsem nechat prelakovat strechu, protoze zacala dost brutalne reznout jeji hrana nad celnim sklem. To se kvuli cele operaci muselo vyriznout a vymenit, takze celkem asi 25000 plus asi 10 dni bez auta. Navic pri te prilezitosti zjistili, ze mam zlomene a nejakym lepidlem na zelezo znovu spojene prepakovani steracu (zrejme to asi udelal jiny servis v nejakem z predchozich zasahu, mozna pri te generalce motoru), a museli to kvuli tomu vymenit - takze + dalsi 3000

6. Pul roku po te generalce motoru zacala pipat a svitit cervene kontrolka oleje - takze opet do servisu, nastesti se ukazalo, ze to bylo jen vadne cidlo, stalo to "jen" asi 1500.

Takze skodovku uz fakt nikdy.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...