Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Petre, kdyby si me videl pred 8 lety, tak bych se ti smal a ty bys brecel. Vaha 98kg a denne nejaky sport, ale to byl pracovni zacatek, kdy byla spousta casu, ktery postupne ubejval az ani na to kolo nebyl cas. Jinak treba kdyz jsem mel kolo nove tak u nasich na horaku slo dat kolem Lipna a vojensky prostor pres 100 denne a jezdil jsem to ;)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

máš foto? Jinak nevěřím. Kdyby si ty viděl mě před 13 lety před vojnou 85kg, po vojně 95kg a ještě před 3 lety 99kg a dnes 110 brečel by si jak želva. Ale protože si mě neviděl a znáš mě až jak vypadám teď  (a to jsem starší jak ty) tak nebrečíš, ale já bohužel ano. Jinak souhlas, dokud člověk studoval atd. měl čas na různé aktivity. První rána vojna, druhá rána práce + manželství, třetí rána rodina. No tedy pokud bych se vrátil na těch 100 byl bych rád, ale zatím se nedaří a kolo to nespasí, je to o žrádle. zatím musí stačit, že už dál nekynu. Droždí se konečně zaseklo. :kol-47:  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl 90 po vojně. Jinak když sem na tom kole jezdil tak kolem 100. A to sem jezdil každý den skoro. Po práci okruh tak 30 km a na víkendu sme třeba jeli na cele odpoledne. Můj rekord je 130 km .když sme jeli závod. Ona trasa byla 100 ale trochu sme zabloudili.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak alespon je to mix a uvidi se co bude ok a co ne.

To by si ovsem Clint musel umet tu baterku vymenit. Zatim si neumel ani vymenit lampicky SPZ a az dojde na vymenu zarovky v zadni lampe pojede s tim za profiky do AS.

Trochu mi pripomina stryce s tou autodopravou. Na kamionech si servisuje 70% veci sam, ale u osobaku je vysranej si i vymenit olej.

No, kdyby to auto bylo sluzebni, tak taky 70% opravi sám.

I jedničková Fabia může mít automatické zapínání světel. Mimochodem to s kessy moc nesouvisí. :kol-28:

2 relatka a Felda spina svetla taky sama.

My jsme to udelali tedko stjene na pezotu, jsou tam horsi zimni - hazou, tak je krouhame zima-leto-zima, aby se sjeli co nejrychleji a dali se nove pneu...

Otazka, zimni gumy v lete jsou povolene s letni vyskou vzorku a nebo musi mit zimni gumy dezen stejne vysoky jako v zime? Nikde na to neni jasna odpověď, kazdy si to vyklada po svem. Jde o to, ze sjeta zimni guma ma treba 3mm = na zimu nevyhovující, ale na leto dobra. Nicmene muze se použit? Nekdo tvrdi, ze v zakone je dano, ze zimni guma = vzorek 4mm (trefil jsem se?) a jestli mas min, tak nesmi jezdit ani v lete, protoze je to zimni guma a ridi se parametry pro zimu i v lete. Nekdo tvrdi ze na leto vyhovuje a dalsi tvrdi, ze zimak v lete nesmi byt vubec.

mam fotku jen par let zpatky, kdy jsem uz mel 110 a dva roky pote 130, to bych asi nekde dohledal... ;)

a jinak bych se rad dostal na 105, ale porad to odkladam a eni to uplne priorita :)

Zvlastni, do male Fabie 2 se naskladas, ale do vetsi i20 ne (dle prostoru na prednich sedackach).

Nevim jak Vy, ale ja z 95 za 2 roky zhubnul na 85 a uz nabiram na 90. Staci prestat chodit do posilovny :( - tez malo casu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokto, ty jsi byl na vojně? leda tak v PC ve hře Commandos ne? 

Jasný, dejte jakoukoliv fotku, bude sranda. Nevěděl jsem tedy s jakýma lidma mám tu čest. všichni dnes bez auta neudělaji ani krok a přitom to jsou takoví matadoři. Je vidět kam ten svět spěje a hlavně kam jdou naše těla, pěkně do prdele. Neboj Ozi on tě cholesterol, vysokej tlak a pam doktor naučí si zase občas na kolo sednout.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radius:

neni-li znacka zimni vybava, jezdim dle vyhlasky na 1,6mm dezenu a kazdej mi muze polibit zada

nechapu tvuj komentar s i20 vs Fabia - muzes upresnit na co narazis?

jinak pred cca tremi lety jsem se vsadil a za pul roku jsem zhubnul ze 131 kg na 105, nebyl problem, drzel jsem vahu pres rok a pul, pak jsem si nastip nartove kosti a 4 mesice to lecil, tim jsem skoncil se sportem a nabral to cca do roka znovu zpet na 130 :(

 

Petrrr:

ja se prinutim i sam a nemam s tim problem, akorat ted kdyz je trochu casu tak nejdu na kolo, ale dodelavam nedodelky na byte a to je sice prace, ale ne nejak narocna a hlavne relativne staticka, takze to je proste spatny. Nicmene zejtra si jedu pro kolo, abych ho mel doma a kdyz to aspon pujde, tak budu jezdit... ;)

Matador uz davno nejsem, ale tak nejak jsem jezdil kdyz byl cas. Ale nebudu zapirat, ze ten brutal najezd jsem mel jen jednu sezonu, dalsi to pak bylo kolem 6tisic a pak to dlouhodobe klesalo. Loni jsem dal na kole asi jen 1800km, co jsem ted koukal na tachac...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi, az sem Clint da fotku, tak uvidis na co jsem narazel.

Ja bych cyklisty zakazal a v jednom kole na ne troubim, sinou si to stredem silnice jak Baron Clint von Haselhoff a jeste se rozcilujou, ze na ne troubim. Jsou ucastnici provozu, meli by mit tedy nejake zkousky, vcetne dolozeni technickeho stavu dopravního prostredku a pravidelne STK vcetne mereni emisi (lekarska prohlidka).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, už znám i jednoho Rapiďáka co měnil za lesklá, ale já takový fanatik nejsem, po pravdě je mi to u prdele a tak nějak mám pocit, že ta lesklá budou za nějaký čas stejně matná. Mám prostě MR13 je to auto z té doby, nemusím měnit hned každou fičuru co si ŠA v nových MR vymyslí.

Kokto si se asi posral ne? Za to lízátko bych nedal ani 500 kč natož 3600. Až  kupím Nissan GTR ( jinak včera jsem zase vyhrál pátou ve sportce už se to blíží) a nějaká taková fičura bude mít i krom vizuální stránky funkční využití, pak to koupím ale nějaké nalepovací kraviny funkčně o ničem, toho já nejsem zastáncem. Z venku huj, uvnitř fuj to bude z venku vypadat na 400 koní a předjede mě kdejaké citigo. Tyhle úpravy mě přijdou směšné na těhle tuctových autech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...