Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Jooo, utekl jsem jim. [emoji1]

Nemci totiz nevi co s penezi. Hlavne kolega co tam pravidelne jezdi pracovne rika ze Nemci uz sami ani hakovat neumi. Ze jen koukaji jak praci hodit na nekoho jineho nebo jak ji dobre prerozdelit. Nikdo si to moc neuvedomuje ale to bohatstvi maji diky nam a jinym co pro ne za par korun delaji. CR, Polaci atd. jen levna Montovna pro ne.

Jenže to jak praci vhodne prerozdelit a odflaknout dela min 80% cechu. Ja jsem se s tim setkal (prerozdelovani prace) a po roce jsem si proste dupnul a pak jsem nevedel co s volnym casem. To ze jsou vsude lemplove, to je cech od narození :D

A hlavně to má manuál. :kol-47:

No nic, a teď něco o autě pro normální lidi: trochu jsem projel české Astra K forum a vypadá to, že si nadále raději nechám tu svoji pikslu. S motorem 1.4 turbo je nějaký, zatím nevyřešený, problém s cukáním (výpadek tahu) v určitých otáčkách. LED Matrix jsou šmejdy, měněné v záruce kvůli přehřívání. V té prodloužené oplácké záruce ovšem světla nejsou, přičemž jedno světlo údajně stojí 48 tKč. Monitoring tlaku je drahá sranda - jeden ventilek stojí 950 Kč, takže druhá sada pneu se řádně prodraží :kol-34:

Njn, vsak videls tu reklamu :D, to maji jen premiove vozy... no tak to maji treba jen lepe udelane. A proto rikam, zadne wifikundace navic. U Opla to mozna bude fungovat, ale vsichni vime, ze tlak pneu podle cidel ABS vubec nefunguje. Je to jen pi* kvuli EU. Ja osobne nechci na liftu ani zadni sterac, neni potreba, jen to laka vandaly, pripadne kolem koroduje plech (sklo nekoroduje) a nebo driv nebo pozdejs tam zacne zatejkat. Ze se da znicit i moturek, jsem az do Rapida netusil.

To s tim cukanim mohu potvrdit,ale tyka se to motoru 1.4 92 kw,jel jsem s nim a opravdu to při určitych otáčkach poškubavalo.Ta 110 kw verze by měla byt udajně v pořádku.Holt chce to auto nechat ještě nějakou dobu uzrat,tak rok nebo dva až se to trochu vychyta,jinak ale velice přijemne svezeni a musim řict že je to auto i dost pohodlne.

Jenze kdyz se to vychyta je obvykle znamo az u dalsi generace (vozu, dilu) a ta puvodni se jiz nevyrabi.

Když se sejde naše "Slapská čtyřka fešáků"

attachicon.gifkomando.JPG

attachicon.gif1.JPG attachicon.gif2.JPG attachicon.gif3.JPG

attachicon.gif4.JPG attachicon.gif5.JPG attachicon.gif6.JPG

attachicon.gif7.JPG

Proc sem davas rok stare fotky? Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

https://www.novinky.cz/auto/406907-volkswagen-ma-prestat-vyrabet-desitky-modelu.html

no jo už kuci končej. to je tak když ničí přírodu dle EU a USA :D :D

Z clanku je patrne, ze za 2 modely VV bere i Octavii s interierovyma chromovejma klikama a bez chromovejch klik. Pokud ne, tak prestane vyrabet Skodovky, Seaty a je dejme tomu na 20ti kusech.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radiusi už jsi čet nový Svět M. ?

 

Je tam kritika zastoupení Hyundai, že na pozáruční reklamace nedávají ani korunu na kulanci, kdežto škodovka prý přispívá (konkrétně je zmiňována výměna motoru u 1,8 TSI a to poměrem 70%).

Mimo to kritizují práci techniků u jednoho dealera..

 

Tak co nám k tomu povíš ?

To je pořád keců, že škodovka na zákazníky kašle a ejhle, ono je to i u korejců...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škodovka a 70% na TSI? to možná velkoodběratelům jako je Police ČR(platili údajně za opravu jednoho auta cca 10 000kč) alias náš stát nebo velké firmy. Klintovi řekli že mu zaplatí práci, ale ostatní si bude sám platit :D

po záruce každý prodejce či výrobce na tebe prdí.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...