Přejít na obsah

OIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Informace o Passatu jsou zajímavý, ale díky MQB je jasný že žádnej šestiválec pro něj nikdy více nepřipadá v úvahu. Pokud je stejná podvozková platfotma od Pola až po Passata stejná tak to ukazuje na velké úspory ve výrobě a daňí za to je výběr motorů jen do dvou litrů a jaká bude jejich životnost se teprve ukáže.

A s tou couvací kamerou jsem taky na rozpacích, dneska jsem couval a ve velkých zrcátkách je bezva přehled a stačí blezkovej pohled a je jaso o situaci vzadu. Ostřit zrak na displej na přístrojovce s buchvíjakím rozlišením beru jako docela komplikaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se bez kamery uplně v pohodě obejdu. Těhle technickejch vymožeností bude stále přibývat a automobilky se předháněj, kdo s jakou přijde dříve. Bohužel ne vždy tyhle sračičky jsou uplně k něčemu (viz třeba asistent opuštění jízdních pruhů)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postupem času jsem došel k názoru že ke štěstí potřebuju elektrický okna, klimu, ABS, ESP, dost Airbagů pořádnej motor ,4x4 a kožené čalounění. Ostatní zvládne můj handy Caterpillar a nějaká moderní USB konektivita. mě nechává klidného. Zrovna jem koupil autoradio do karavanu za cca 800 kč a to jí má a i SD karty. Takže za pár korun se to dá pořídit.  Čím je více všemožných asistantů, tím je větší šance na poruchu a auto musí fungovat od -35 do cca 70 C a tak čím více elektroniky tím více možných starostí v budoucnu. Kupovat auto na čtyři roky je nesmysl, lepší na 10 -15 let a to které vydrží v kondici celou tu dobu. Viz moje 1,8 T z roku 1999.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Informace o Passatu jsou zajímavý, ale díky MQB je jasný že žádnej šestiválec pro něj nikdy více nepřipadá v úvahu. Pokud je stejná podvozková platfotma od Pola až po Passata stejná tak to ukazuje na velké úspory ve výrobě a daňí za to je výběr motorů jen do dvou litrů a jaká bude jejich životnost se teprve ukáže....

Jenže platforma je něco jinýho než konkrétní konstrukce. Platforma je svařenec z plechovejch výlisků určitýho tvaru a určitejch mechanickejch parametrů, kterej se dá namontovat na různě jinak tvarovaný "mezikusy" - a na kterej se dá zase zavěsit několik různě konstruovanejch náprav a agregátů. Vem si "platformu" roomstera - to je přední část shodná s Polem III/fábulí I a II - a k ní pomocí extra zkonstruovaný "mezipodlahy" jako středního dílu je napojenej zadek podvozku od octy I "uříznutej" těsně před nádrží a použitej včetně vlečný klikový nápravy.

Přitom MQB NENÍ JEDNA JEDINÁ PLATFORMA - naopak, je to stavebnice, u který má konstruktér možnost propojit X různě dimenzovanejch předních částí s Y variantama různejch podlah a Z možnostma volby zadní nápravy - je u nich jen garantovaný, že mají stejnej profil v "rovině styku", aby se daly bezproblémově napojit a svařovat na stejný lince bez náročnýho přeseřizování celý série automatů. Následným zkombinováním jednotlivejch variant je možný vytvořit daleko větší počet možností z poměrně malýho počtu standartizovanejch dílů - a to nese obrovskou úsporu na nákladech vynaloženejch na výrobu lisovacích nástrojů.

 

Přitom skutečnost, že Polo/Fábule/Ibiza i Passat/Octa/Leon budou používat "podvozkovou platformu MQB" vůbec NEZNAMENÁ, ŽE TA PLATFORMA BUDE SHODNÁ!!!! Ano, budou používat SADU dílů ze stejný skupiny, ale STEJNÝ NEJSOU A ANI NEBUDOU - už třeba jen proto, že se do nich budou montovat různě široký nápravy, na zadku bude možnost volit vlečenou x víceprvkovou nápravu a budou jiný "mezipodlahy".

 

Takže pozor, ono to s tou unifikací zase tak horký není...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vše je mi známý a bylo to takto myšlené při vzniku projektu MQB. Bohužel tato koncepce je pouze pro čtyřválce a u Passata je to zklamání protože kultura běhu motoru je u šestiválu dokonalá. U auta střední třídy by měla být i tato možnost. No nevadí Audi bude mít zákazníky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se bez kamery uplně v pohodě obejdu. Těhle technickejch vymožeností bude stále přibývat a automobilky se předháněj, kdo s jakou přijde dříve. Bohužel ne vždy tyhle sračičky jsou uplně k něčemu (viz třeba asistent opuštění jízdních pruhů)

 

Clint, zvyk je železná košile, věz že by sis velmi rychle zvykl a pak jako já netvrdil, že je to k ničemu, vypnout to vždycky jde, ale nedělám to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: Mě to stačilo dvakrát při předváděčce v RS-u, jak mi to bralo na dálnici volant z ruky, ne díky :)

 

nesmíš se nechat, víš kolikrát mě tu už zachránilo a to doslova při čtení mailů za jízdy... nebo při psaní sms, a tím spíš že jsem na blízko slepej jako krtek... na dálku vidím až do Prahy.... a dalekozrakost nejde v podstatě operativně korigovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a kde je psáno, že koncern NEVYVINE někdy v budoucnu nějakej V6 agregát, kterej by se dal do MQB uložit? Třeba se i ve Vlkohradě stane zázrak, někoho z vedení a konstrukce políbí múza a šestivál použitelný kosntrukce se stane realitou... :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:

 

četl jsem někde že VW vyvíjí nový pěti i šestivál pro uložení napříč pro MQB s vypínáním válců, něco jako byl tento motor, tedy do V, jen s malým pootočením, on totiž vícevál a vypínáním válců má nižší emise a to i při vyšších rychlostech a otáčkách ..

 

VW-Golf-R32-MK-IV-Turbocharger-Upgrade-R

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesmíš se nechat, víš kolikrát mě tu už zachránilo a to doslova při čtení mailů za jízdy... nebo při psaní sms, a tím spíš že jsem na blízko slepej jako krtek... na dálku vidím až do Prahy.... a dalekozrakost nejde v podstatě operativně korigovat...

Sorry, ale to se na mě nezlob, s takovýmo chováním za volantem nepatříš na silnici. A že takovýchto expertů vídávám i v městském provozu dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

četl jsem někde že VW vyvíjí nový pěti i šestivál pro uložení napříč pro MQB s vypínáním válců, něco jako byl tento motor, tedy do V, jen s malým pootočením, on totiž vícevál a vypínáním válců má nižší emise a to i při vyšších rychlostech a otáčkách ..

 

VW-Golf-R32-MK-IV-Turbocharger-Upgrade-R

Není to náhodou blok z Golfa VR6???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesmíš se nechat, víš kolikrát mě tu už zachránilo a to doslova při čtení mailů za jízdy... nebo při psaní sms, a tím spíš že jsem na blízko slepej jako krtek... na dálku vidím až do Prahy.... a dalekozrakost nejde v podstatě operativně korigovat...

Tak to se opravdu mas s cim chlubit...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale to se na mě nezlob, s takovýmo chováním za volantem nepatříš na silnici. A že takovýchto expertů vídávám i v městském provozu dost...

 

ale zo není pravidlo, občas... ale neboj, jezdím bezpečně, mám všechny body - nikdy jsem o žádný bod nepřišel a boural jsem vlastní vinou někdy v roce 2007 - prkotina, nedobrždění, ale né kvůlii mobilu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhle Hravec psal na nějakém vláknu, že se ve stopadesáti (jeho maximálce) na dálnici oddává snění se zavřenejma očima a rukama za hlavou, řídí prej asistent udržování jízdních pruhů... :kol-46:

To s autopilotem tu jistý přispívá opravdu psal, nicméně tě chci informovat, že moje maximálně vyšší než tato moje provozní rychlost....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...