Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Lane Assistant je jediná věc, které zatím lituji, že jsem si objednal. Nejen já, ale i můj syn, když s tím jel poprvé (bez mé přítomnosti), tak ho to dost vytáčelo, že se o volant pořád přetahoval s autem. Smysl Lane assistenta mi stále uniká. Řekněme, že by mě měla probrat sirénka v případě mikrospánku. Ale to funguje pouze na dálnici. Pokud je prudší zatáčka, kde poloměr zatáčky je nad schopnost Lane Assistanta, tak se jednoduše vypne (zelená kontrolka se změní na oranžovou) a vyjede z dráhy, bez sirénky. Tedy tady by to na mikrospánek nezabralo. Jinými slovy fakt jen na rovné silnici s dobrými čárami, nebo jen mírně zaoblené. A pokud bude silnice rovná a náhle skončí podélné čáry, tak se také jen potichu bez varování vypne. A proto určitě se na to nedá spoléhat, že mě to probere z mikrospánku v každé situaci. Takže ten smysl mi fakt uniká.

 

Jediné pozitivum je, že díky té kameře, která je tam pro něj instalovaná, mám zprovozněné čtení dopravních značek.

Vloženo

Máš pravdu, uniká a to jako že hodně.... dej si do google překladače ten název, není to ani autopilot ani probouzeč, ani projížděč zatáčkama, ani přetahovač, ale asistent udržování v jízdním pruhu.... možná by bylo dobré si o tom něco přečíst a nehledat v principu neustále něco co tam není a k čemu není.... nebo si alespoň přečíst návod.... je zajímavé, že lidi, kteří chápou jeho podstatu se o volant nepřetahují.... mimo to, co ti brání v tom si jej vypnout? A jestli jsi navíc paranoidní a budeš se bát, že ti nebude kamera číst značky _ veř že bude....

Vloženo

Paranoidní myslím nejsem. Ale když už tedy doslova - asistent udržování v jízdním pruhu - tak tam tedy fakt selhává. Když si totiž chci oblouk "natáhnout", upozorňuji že v rámci čar svého pruhu, tak na tom není nic špatného. Naopak, jízda je plynulejší, nemusím tolik zpomalit a navíc tolik stranově nenamáhám auto (např. pneu). A přesně v tom okamžiku se se mnou začne hádat o volant.

 

Ale možná bys mi tedy mohl ozřejmit v čem je to dobrý kromě toho, že mě to vytáhne z průseru když píšu sms nebo mail.

Vloženo

myslím že je to tak trochu marný boj... ty stále očekáváš něco, k čemu asistenti neslouží... a sloužit ani nemohou... viz návod, třeba odpověď najdeš sám, pokud ne, vypni si jej a určitě se ti uleví....

 

  

 

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Lžou všichni výrobci a to z důvodu splnění limitu CO2 dle směrnic Eu. Něktří to modifikovali tak že píšou ,,spotřeba od..." a tím se snaží vyvlíknout z problémů. Jen se podívejte kolik píše Koncern u své produkce o spotřebě, co údaj to kulišárna.

Hyundai vyváží hlavně do Ameriky a tam se dá klidně vysoudit nemalá náhrada při nepravdivém tvrzení a to zde v Evropě zatím není běžný. Proto zde automobilky tak lžou.

Vloženo (editace)

Hravec: Ale opravdu tim nechces rict, ze u Skodovky, ci kdekoliv jinde, toto neni?

 

I kdyz uplne nejvice me bavi Audi, ktere udava spotrebu benzinu 4.2V8 na peknych 7.4l. To bych opravdu rad videl, jak se s tim da s takovou spotrebou jet. Sam jsem s tim jezdil klidnou jizdou pri vyuziti asi petiny vykonu auta za skoro dvojnasobek.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

nic jsem tím nechtěl říct jen jsem tím řekl (napsal) to co jsem napsal, nic víc nic míň... a potrefená husa nejvíc kejhá, jak se říká a pěkně se to tu ukázalo  :kol-47:  (to neplatilo samo na tebe) ... chce to článek dočíst až do konce (je krátký) a názor si může udělat každý sám...

 

mimochodem, o spotřebě a metodice určování se tady psalo až až... není to metodika výrobců a je jiná pro EU,mimo EU, USA (v rámci USA i pro Kalifirnii), Japonsko atp....

 

takže metodika je daná a tedy exaktně lze metodiku a její výsledky ověřit ... což nejspíš ministerstvo udělalo .... to že je skutečnost jiná je fakt, který ale nikdo nezpochybňuje a těžko se v reálném provozu dá jezdit za téměř laboratorně stanovené podmínky oné metodiky....

Vloženo

Ještě k tom kritizovanému Hyundai od Hravce, myslím že z této značky bude mít Koncern VW a ostatně i jiní výrobci bolehlav v brzké době. Těžko se bojuje s konkurencí která ve své mateřské zremi má nejvíce Ing. na počet obyvatel na světě, kde děti chodí do školy od 8 hod do 20 hod a bylo nyní zákonem zakázané doučování po 23 hodině. Dále kde dělníci jsou naprosto věrní zaměstavateli a dejchali by soro za něj. Protože Hyundai dělá od špendlíku přes loděnice až k vesmírnému pogramu tak s takovým kolosem a jeho finančníma možnostma je do budoucna přetěžká konkurenční bitva. Protože je Hyundai velice směřovanej na Ameriku tak proto bude dělat velice dobré výrobky které zamotaj hlavu i Japonsku. Předpovídámn mu lídra na trhu během několika příštích let.

Osobně můžu dělat srovnání s kvalitou jejich výroby a naprosto nemám s tím problém a vyrovná se Evropské kvalitě a to v mém případě je auto pět a půl roku v provozu. Od té doby se kvalita a technická řešení ještě více zlepšily.

Vloženo

pleteš jabka s hruška a nedočetl až do konce, zařekl jsem se že s tebou nebudu komunikovat, jako se tu zařekli jiní a tebe to možná přestane bavit a půjdeš na jé forum blít ty své sračky... takže opravdu končím a nereaguj ani na mé příspěvky byť se budeš cítit jako ta potrefená husa a budeš nejvíc kejhat, abych neměl nutkání na ty sračky odpovídat...

Vloženo (editace)

wolfspitz: Osobne si myslim, ze v Evrope nemaji sanci. I kdyz bych si to velmi pral, protoze prevalcovani konkurenci je jediny mozny zpusob jak donutit Skodovku zmenit soucasnou debilni cenovou a vybavovou politiku. Problem je v tom, ze v Evrope proste lidi chteji trochu jine auta nez v US, kde Hyundai/KIA nema problem a Skodovka tam radeji ani neprodava a VW take nejak zvlast neexceluje.

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo (editace)

Jojo, souhlas a s tou kvalitou to u Hnůjdaje také není žádná sláva. Mám dost známých v jejich autorizákách a jejich auto by si nekoupili, jezdí ve Škodovkách a VW. Nedávno jsem posílal do lakovny kamaráda s Nissanem na rozleštění poškrábaných dveří. Šéf mu to udělal a povidal mu, že kdyby přijel s Hnůjdajem nebo Kikiou, tak na to ani nešáhli, pač by byli hned na plechu, jak mají malou vrstvu laku. Jinak díly jsou u Korejců nekřesťansky drahé, na všechno se čeká, kvůli každé blbosti je potřeba rozdělat půl auta. Navíc jejich design je stále korejsky hnusně kulatej. (v tomhle je na tom o chlup lépe Kia) a o motorech ani nemluvě.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

aha, nikdy jsem u Škodovky problémy s kvalitou na svých autech neměl, zajímavé, asi jiný gang ...

 

není Voice Wolfuv brácha nebo druhý nick?

Editováno: , autor: Hravec

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...