Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Mrkni na expanzní nádobku zda nemáš málo vod, nebo není čidlo zanesené. :) 

  • 3 týdny později...

Tak,tak dělá to čidlo v expanzce, znečistěná kapalina, nebo prostě stáří, kontakyty zoxidují a už svítí a to krásný infarktový pípnutí hned po nastartovaní :D to čidlo je součástí expanzky-takže výměna celé nádobky cena cca 250(polsko ,čína) až 650, výměna v pohodě doma. Řešení oškrabání kontaktů šroubovákem nemá většinou dlouhého trvaní.

  • 2 měsíce později...

Ahoj.

Přítelkyně má Fabii I 1,4 AUA

Řeším několik problémů.

Někdy nefunkční palivoměr - v zimě fungoval, v létě ne. Diag psala přerušený obvod nebo zkrat na kostru. Zjištěná příčina: pravděpodobně přerušené vedení od snímače plováku k přísrojové desce. Dneska jsem zjistil, že na snímači není zem. Vyřešeno přizeměním snímače na karoserii. Původní zemnící bod je za přístrojovkou. Palivoměr je funkční.

Nesmyslná teplota na displeji - Venku cca 20°C na displeji v otáčkoměru ale teplota -31,5°C. Po chvíli se vyšplhala na +6,5°C. Po několikerém nastartování najednou skočilo +19°C. Domnívám se, že závada může být opět v přerušeném vedení od čidla venkovní teploty.

Dotaz: Kde se to čidlo fyzicky nachází? Nenašel jsem jej.

Červená kontrolka chladící kapaliny a výstražný signál - aktivuje se nahodile, bez zjevné příčiny. Teplota na teploměru přístrojovky je v půlce stupnice, podle diag je teplota chladící kapaliny kolem 87°C. Mám podezření na vadné čidlo, nebo opět přerušené vedení k ŘJ.

Dotaz: Kde se tohle čidlo v motoru nachází? Je to čidlo v domku termostatu, nebo čidlo na horní pravé straně bloku?

 

Uvítám všechny rady, tipy, návody. Díky moc.

To si ze mě děláš srandu? Jaký název má toto téma? Tak se podle toho zařiď, nebo to budu muset udělat já a to nedopadne dobře. Respektuj pravidla fora a zaměření jednotlivých témat!

  • 1 rok později...

Za jízdy mi stále bliká, zkusím vyměnit nádobku s čidlem a uvidím

 

ABFB21DF-6DBE-4CFD-8C5B-EDCD79746F66.jpeg

je fajn vyměnit i vodu. Nicméně z vlastní zkušenosti to pomohlo jen na nějaký čas. Nakonec jsem dal do konektoru drátek spojující oba kontakty, zacvakl konektor zpět a byl klid navždy

Já měnil celou nádobku i s proplachem okruhu a zatím 4 roky a cca 65tiskm v pohodě, snad to vydrží :)

Zkusím kdyžtak propojím drátky. Fridex také nechám vyměnit, netuším bod tuhnutí. Auto stálo od dubna, bude se muset rozjezdit.

Tak pro ostatní - mechanik doporučil trochu to přelít a stejně to nepomohlo, drátky jsem spojovat nechtěl. Nakonec výměna, 650 a za 10min po problému.

Asi to bude druhovýroba, bez účtu, daně.

F22DDE67-F29C-42B0-BC55-89CD1293F05D.jpeg

  • 3 měsíce později...

Hezký den, mám pro Vás malý tip.

 

S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru.

  • 3 měsíce později...
V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal:

Hezký den, mám pro Vás malý tip.

 

S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru.

 

V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal:

Hezký den, mám pro Vás malý tip.

 

S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru.

Tento pan ma uplnu pravdu,mne to pomohlo. Diky za info

  • 2 roky později...

Zdravím, mám problém s F1 1.4 MPI ohledně chladicí kapaliny.

 

Během jízdy nebo hned po nastartování mi začne blikat a pípat kontrolka chladicí kapaliny, i když je nádržka plná, jen trochu špinavá (fotka je před výměnou nádržky). Víčko od oleje je čisté. Problém je v tom, že když kontrolka začne blikat, tak mi spadne ukazatel benzínu na nulu. Někdy se vrátí zpět, jindy zase ne. Kapalina a olej se nemísí, z výfuku nejde bílý kouř. Před půl rokem se dělalo nové těsnění pod hlavou a vyměnila se nádržka s chladicí kapalinou. Problém zůstal i po té opravě. Bliká to už asi rok, ale auto jinak funguje normálně. Blíží se mi technická a nechci, aby to kvůli tomu neprošlo.

 

Nevíte, v čem by mohl být problém? Je to elektronika nebo něco jiného? Díky.

Screenshot_20240517_193000_Gallery.jpg

Screenshot_20240517_192948_Gallery.jpg

Screenshot_20240517_192942_Gallery.jpg

Screenshot_20240517_192930_Gallery.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.