Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Romancek888...Tak to je super, asi tam taky zajedu.

před 6 hodinami, Danoda napsal:

Romancek888...Tak to je super, asi tam taky zajedu.

Je to najlacnejsi zaciatok...ked nepomoze ides dalej

Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce.

 

Snad to někomu pomůže.

Upraveno od Danoda

  • 3 měsíce později...

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

hlinikova napravnica je klasika OII + hlinikove konzoly na uchytenie + ramena co k nej patria ,... existuju aj hlinikove ramena co tam pasuju - Passat 3C , pripadne aj hlinikove otoce tiez z passata ... vyzera to fajn , je to lahsie a tuhsie ale netvrdim ze to musi riesit tvoj problem

 

ak auto trasie v tahu , zvlast DSG bude skor KO niektory vnutorny klb , boli vyskusane bezvadne kolesa ?

tento problem trasenia zase az taky systemovy nie je , ako sa tu z toho robi , tych aut co maju plechove vsetko jazdi tisice a rozhodne netrasu vsetky

Suri. Jaký vnitřní kloub máš na mysli? Třese mi auto od 120 až 125 km/h a zdá se mi, že právě v tahu. Když sundám nohu z plynu, tak to ustane.

poloos vnutorný klb

V 14. 8. 2019 na 7:10, Czuba napsal:

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže. 

  • 3 týdny později...

Jsem v klubu vibrujících. Nejhorší je to v tahu do kopce a to od cca 120 - 130 km/h. Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Řekl bych, že postupem času se mi vibrace zhoršovaly až do dnešní neúnosné situce. Nemůžu na dovolenou jezdit Německem 120 km/h. Budu to muset řešit. Vyvážit kola, pak prověřit nápravu (nápravy). Měl bych dotazy:

 

1) Kde v Praze provozují Hunter a umí s ním?

2) Jak se pozná spatný vnitřní nebo vnější kloub na poloose?

 

Moc Dík za odpovědi

 

 

před 48 minutami, koudy_123 napsal:

Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí.

Vzhledem k tomuto, bych příčinu hledal u kloubů.

 

Připadné nevyvážení je pořád stejné, tak by na vibrace ubrání plynu nemělo mít vliv.

No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.

2 honzako
A po ubrani plynu ti to prestalo vybrovat uplne nebo se to jen zlepsilo ale vibrace se nevygratily?

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Řekl bych, že se to výrazně zmírnilo. Úplně to asi neustalo. 

Upraveno od HonzaKo

  • 2 týdny později...

Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd.  Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu?
Tady jsou čísla všech potřebných dílu.

napravnice: 1K0 199369G

drzak ramene levý: 1K0 199295F

držák ramene pravý: 1K0 199296F

silentblok ramene 2ks:1K0 407182

silentblok zadní levý: 1K0 199231J

silentblok zadní pravý: 1K0 199232J

sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 
srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951

To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není ?

Upraveno od Xanticek4400

Také mi volant vibroval okolo 140km/h po výměně komplet ramen a pořádném vyvážení kol problém zmizel.

Já mám hliník od výroby a vibruje stejně. Je ale pravda, že jsem ještě nezkoušel vyměnit silentbloky. 

Radpav: mě po výměně za hliník bez vibrací. Měl jsem to udělat už dávno. Ve finále to byla nejlevnější oprava protože před tím jsem měnil nové poloosy originály za 16tis v domění ze vibrace zmizí. Pak drahé vyvažování a pootáčení pneumatik a tolik času promarněného. 
včera už jsem dával zimní kola vyvažování na obyčejný vyvazovačce a vibrace žádné a u plechové napravnice to vibrovalo.

Vibruji. Řeším to již 3měsíce. Vyměněny vnitřní klouby, nápravnice s rameny, silentbloky na motoru, dve sady pneu. Klasika, v tahu 120-140, do kopce kope vic z kopce miň. Když nepomohla nápravnice, tak asi cestou poloos, že? 

Tipoval bych vnitřní klouby ale píšeš ze máš nové. Jakou značku jsi dával? A co kola nemáš je koplé?

Upraveno od Xanticek4400

Znacku kloubu z hlavy nevim. Kola jsme dávali i jiná. Přijde mi divné, že ,,vadné vnitřní” by se projevovaly stejně jako nové neorigo. Nazul jsem pneu sava za 2400 pneu. Následná výměna za pirelky eliminovala pocitově vibrace o dobrých 80%+. A koplá kola by měly vibrovat s rostoucí rychlosti dle frekvence otáček, bez zpětné vazby zda je auto v tahu či ne :/

Upraveno od Krtek536

  • 1 měsíc později...

Jak tu již někdo psal. Nové kola nové pneu a vibrace nikde- o pár tisíc km, vibrace znovu přišly. To samé u mne. Mě už zbývají jen komplet poloosy a zadní horní uložení. Můj tip. Neni to ani nápravnice, ani nakopaná kola. Řesění zatím nemám.

Upraveno od Krtek536

řešení jdou  2:

- nechat převážit kola :-(

-  jezdit buď 130,  nebo 150 :-)

Já  po přezutí  na zimáky klid 

To jsme na tom stejně. Letni kola (hliník) lehce vibrují i po vyvážení. Zimní na plechu jsem vyvažovat nenechal pro změnu vůbec a jízda krásně hladká. Že by vlastnost materiálu, která se na starém křápu víc projeví?

Jj zimáky na plechu,  bez převažování a klid 

Mírně nakopnutá kola, nebo vymačkané vymezovací kroužky, nebo špatné gumy. Pokud to na plechách nedělá, je to jedna s těchhle variant ,)

Upraveno od Danoda

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.