Duben 30, 20196 r před 6 hodinami, Danoda napsal: Romancek888...Tak to je super, asi tam taky zajedu. Je to najlacnejsi zaciatok...ked nepomoze ides dalej
Květen 4, 20196 r Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce. Snad to někomu pomůže. Upraveno Květen 4, 20196 r od Danoda
Srpen 14, 20196 r Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? Dekuji Vsem za ochotu Dan
Srpen 14, 20196 r hlinikova napravnica je klasika OII + hlinikove konzoly na uchytenie + ramena co k nej patria ,... existuju aj hlinikove ramena co tam pasuju - Passat 3C , pripadne aj hlinikove otoce tiez z passata ... vyzera to fajn , je to lahsie a tuhsie ale netvrdim ze to musi riesit tvoj problem ak auto trasie v tahu , zvlast DSG bude skor KO niektory vnutorny klb , boli vyskusane bezvadne kolesa ? tento problem trasenia zase az taky systemovy nie je , ako sa tu z toho robi , tych aut co maju plechove vsetko jazdi tisice a rozhodne netrasu vsetky
Srpen 16, 20196 r Suri. Jaký vnitřní kloub máš na mysli? Třese mi auto od 120 až 125 km/h a zdá se mi, že právě v tahu. Když sundám nohu z plynu, tak to ustane.
Srpen 17, 20196 r V 14. 8. 2019 na 7:10, Czuba napsal: Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? Dekuji Vsem za ochotu Dan Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže.
Září 5, 20196 r Jsem v klubu vibrujících. Nejhorší je to v tahu do kopce a to od cca 120 - 130 km/h. Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Řekl bych, že postupem času se mi vibrace zhoršovaly až do dnešní neúnosné situce. Nemůžu na dovolenou jezdit Německem 120 km/h. Budu to muset řešit. Vyvážit kola, pak prověřit nápravu (nápravy). Měl bych dotazy: 1) Kde v Praze provozují Hunter a umí s ním? 2) Jak se pozná spatný vnitřní nebo vnější kloub na poloose? Moc Dík za odpovědi
Září 5, 20196 r před 48 minutami, koudy_123 napsal: Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Vzhledem k tomuto, bych příčinu hledal u kloubů. Připadné nevyvážení je pořád stejné, tak by na vibrace ubrání plynu nemělo mít vliv.
Září 8, 20196 r No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.
Září 12, 20196 r 2 honzakoA po ubrani plynu ti to prestalo vybrovat uplne nebo se to jen zlepsilo ale vibrace se nevygratily?Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk
Září 14, 20196 r Řekl bych, že se to výrazně zmírnilo. Úplně to asi neustalo. Upraveno Září 14, 20196 r od HonzaKo
Září 24, 20195 r Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd. Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu? Tady jsou čísla všech potřebných dílu. napravnice: 1K0 199369G drzak ramene levý: 1K0 199295F držák ramene pravý: 1K0 199296F silentblok ramene 2ks:1K0 407182 silentblok zadní levý: 1K0 199231J silentblok zadní pravý: 1K0 199232J sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951 To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není ? Upraveno Říjen 4, 20195 r od Xanticek4400
Říjen 1, 20195 r Také mi volant vibroval okolo 140km/h po výměně komplet ramen a pořádném vyvážení kol problém zmizel.
Říjen 4, 20195 r Já mám hliník od výroby a vibruje stejně. Je ale pravda, že jsem ještě nezkoušel vyměnit silentbloky.
Říjen 4, 20195 r Radpav: mě po výměně za hliník bez vibrací. Měl jsem to udělat už dávno. Ve finále to byla nejlevnější oprava protože před tím jsem měnil nové poloosy originály za 16tis v domění ze vibrace zmizí. Pak drahé vyvažování a pootáčení pneumatik a tolik času promarněného. včera už jsem dával zimní kola vyvažování na obyčejný vyvazovačce a vibrace žádné a u plechové napravnice to vibrovalo.
Říjen 6, 20195 r Vibruji. Řeším to již 3měsíce. Vyměněny vnitřní klouby, nápravnice s rameny, silentbloky na motoru, dve sady pneu. Klasika, v tahu 120-140, do kopce kope vic z kopce miň. Když nepomohla nápravnice, tak asi cestou poloos, že?
Říjen 7, 20195 r Tipoval bych vnitřní klouby ale píšeš ze máš nové. Jakou značku jsi dával? A co kola nemáš je koplé? Upraveno Říjen 7, 20195 r od Xanticek4400
Říjen 7, 20195 r Znacku kloubu z hlavy nevim. Kola jsme dávali i jiná. Přijde mi divné, že ,,vadné vnitřní” by se projevovaly stejně jako nové neorigo. Nazul jsem pneu sava za 2400 pneu. Následná výměna za pirelky eliminovala pocitově vibrace o dobrých 80%+. A koplá kola by měly vibrovat s rostoucí rychlosti dle frekvence otáček, bez zpětné vazby zda je auto v tahu či ne :/ Upraveno Říjen 7, 20195 r od Krtek536
Prosinec 2, 20195 r Jak tu již někdo psal. Nové kola nové pneu a vibrace nikde- o pár tisíc km, vibrace znovu přišly. To samé u mne. Mě už zbývají jen komplet poloosy a zadní horní uložení. Můj tip. Neni to ani nápravnice, ani nakopaná kola. Řesění zatím nemám. Upraveno Prosinec 2, 20195 r od Krtek536
Prosinec 3, 20195 r řešení jdou 2: - nechat převážit kola :-( - jezdit buď 130, nebo 150 :-) Já po přezutí na zimáky klid
Prosinec 4, 20195 r To jsme na tom stejně. Letni kola (hliník) lehce vibrují i po vyvážení. Zimní na plechu jsem vyvažovat nenechal pro změnu vůbec a jízda krásně hladká. Že by vlastnost materiálu, která se na starém křápu víc projeví?
Prosinec 6, 20195 r Mírně nakopnutá kola, nebo vymačkané vymezovací kroužky, nebo špatné gumy. Pokud to na plechách nedělá, je to jedna s těchhle variant ,) Upraveno Prosinec 6, 20195 r od Danoda
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.