Šebula Vloženo 6. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2019 Zdarec Borci,Já vyměnil levou krátkou poloosu a ustalo to na 80% na letních al kolech,poté asi po 15tis opět vibrace-takže výměna reklamace(homokyneťák kaput) a daná nová opět SKF,pak vibrace z 80% pryč,ale pozor po 20tis opět,tak kontola a ejhle -pravá poloosa kaput venkovní kloub vůle takže nova od SKF zase SKF, vibrace cca 30%,říkam si asi už letní pneu rozhozene tak počkám ještě měsíc a přezuji na plechy vyvážene na Hantru,tak se tedy přezulo a nic tak opět kontrola a světe div se pravá poloosa promiňte mi to slovo v hajzlu!!!Tak reklamace a výmena za značku SPIDAN a klid jen při cca 1900otáček zvuková rezonance asi ,že spidan je plná kulatina a skf trubka nebo už nevím.Za mě už nikdy SKF a to jsem myslel ,že bude klid ověřená a všemi chválená značka.No těd mám v plánu přezout AL zimáky s lepším vzorkem ,protože dovolená v horách tak uvidíme co se zase vyvrbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 8. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2019 Ahoj jsou fotky těch starých poloos nebo byla tam nějaka viditelná změna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 Po výměně na zimní sadu kol jsem se dostal až teď k dálniční rychlé jízdě. A auto mi nevybruje!!! Čili moje podivné vybrace (vi předchozí strana vlákna) způsobuje letní sada kol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek536 Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 Koudy. Kolik máš na sadě najeto? Mě s novýma zimníma také vibrace 100% ustaly. Po nájezdu cca 4-5tkm se začaly občas mírně projevovat... to samé zde již někdo popisoval. Nové zimáky nic, po určitém nájezdu vibrace zase začaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 Jen jednu zimní sezonu, odhadem 5tkm. Je fakt, že když jsem na jaře přezouval, už ty kola lehce vibrovala. Letos jsem je nechal převážit a nedovažky byly max 10 - 15g. POdle toho bych usuzoval, že je superb extrémně náchylný na nevyvážená kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 a nemas ich nahodou zle zjazdene, resp oskakane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 27. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2019 Je to možné. Nebo může být některá pneu křivá (házet na výšku). To jsem před lety měl u feldy. Musím na to na jaře při přezouvání kouknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel223 Vloženo 24. leden 2020 Sdílet Vloženo 24. leden 2020 Zdravím mám Superba 2, 2014, 125kw vibruje volant kolem 130-140km sešlápnutí plynu, jak pustím plyn vše ok nic nevibruje, to stejné když sešlápnutí plynu mezi 130-140 do mirne zatáčky vibrace se ztratí, je to pouze na rovině vibruje volant co by jste poradili po čem mám jít ???a kola vše vyvážený popujcovany a stále vibrace diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 Ak to robi, ked pridas, tak vnutorny klb na poloosi mozno. Treba skontrolovat volu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danoda Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 Bud vnitřní kloub, jak píše misor1994, nebo koukni na vymezovací kroužky na kolech, pokud je tam máš..můžou být vymačkané a dělá to taky neplechu, nebo zkus jinou vyvažovačku. Mě pomohlo až třetí vyvážení v Ráj pneu a bylo tam 20 gramu na kolech a to den po vyvážení v jiném pneuservise. Po vyvážení klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlko Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Cca posledni rok, tedy bez ohledu na letni nebo zimni kola, mi po prekroceni hranice cca 130-140 na tachometru zacinaji vibrace. Projevuje se to jedine pri tahu, specialne pokud agresivneji slapnu na plyn. Pokud jedu +- stejnou rychlosti, tak vibrace ustavaji, polechtam plyn a je to znat. Zacina to lehkym klepanim volantu, ale pokud tlacim na plyn, tak vibrace hodne citelne zesiluji az se zacnu bat, co mi kde uleti. Zvlastni je, ze jeste asi zalezi na dalsich okolnostech. Prijde mi, ze kdyz nalozim rodinu, je to znat o poznani vic, kdyz jedu sam - tak to ani obcas neni vubec znat a muzu to hnat bez vibraci. Najeto 130k, motor 2l diesel 125kw, rozvody cca pri 120k... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Pokud máš rok 2011 a výš tak je to v nápravnici a pomůže jedině její výměna. Teď nevím, abych to nepopsal špatně, opravte mě, ale je tam plechová nápravnice a ona je měkká a vymačká se kolem silentbloků. Častý jev u superbů, já to řešil tím, že jsem jezdil na dálnici 140-145 km/h a to byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlko Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Jojo mám 2011, už jsem objevil to 16 stránkové vlákno kousek níže, takže vidím, co to asi bude. No zkusím to vzít do servisu, snad to nebude nějaká extra palice :-) 140-145 to řeším taky teď, nutí to jezdit člověka slušně, taková nechtěná kontrola. Ale nechci riskovat, že mi z těch občasnejch vibrací něco někde uletí. Zvláštní je, že to prostě někdy nedělá - jel jsem pro rodinu s prázdným autem a bylo to v podstatě v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Témata sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Nápravnice nová je asi za 25 tis... a dát tam z vrakáče je nesmysl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek536 Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 CentriFUGA, nemyslim, ze je to blbost, pokud vezmes napravnici z jineho vozidla, z jineho materiealu a projev zustane 100% totozny. Mam nove vnitrni klouby poloos,silentbloky motoru, silentbloky zadni na prednich ramenou, napravnici a stale jsem to nevyresil. Uz pujdu pres poloosy nebo setrvak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 27. Duben 2020 Sdílet Vloženo 27. Duben 2020 Tak teorie o negativním vlivu hliníkových disků se nepotvrdila. Zatímco na podzim po vyvážení volant trochu vibroval, tak po dnešním vyvážení to vypadá na hladkou jízdu i za vyšších rychlostí. Aneb jak už tu někdo psal - zkusit více servisů. To by měl být první krok, než vyměníte celý předek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpus Vloženo 12. Květen 2020 Sdílet Vloženo 12. Květen 2020 Zdravim,taky vibruju.Sup II po fejsu 2014 2.0tdi 103kw DSG 130km vibruju od 90km.Vyzkouseny tri sady kol,prevazeny vsemozne asi 3x a nic. Dnes vymeneny v normal servisu obe poloosy Spidan a problem pretrvava.trochu se to zlepsilo ale porad pri 130 akceleraci do 140 cca. Uz sem z toho naprasky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 5. Červen 2020 Sdílet Vloženo 5. Červen 2020 V 12. 5. 2020 na 22:25, mpus napsal: Zdravim,taky vibruju.Sup II po fejsu 2014 2.0tdi 103kw DSG 130km vibruju od 90km.Vyzkouseny tri sady kol,prevazeny vsemozne asi 3x a nic. Dnes vymeneny v normal servisu obe poloosy Spidan a problem pretrvava.trochu se to zlepsilo ale porad pri 130 akceleraci do 140 cca. Uz sem z toho naprasky... Zdar, pokud se virabce do volantu při této rychlosti výrazně mění při mírném vytočení kol do jiného směru, tak zkus vyměnit řídící tyče i s kloubama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosko Vloženo 23. Červen 2020 Sdílet Vloženo 23. Červen 2020 (editace) Taktiež nám to začal rodinno firemný SII robiť, od 140km/h vibrácie. Vibruje aj na starých zimných, na starých letných, na nových letných pneu, dve sady diskov samozrejme. Takže nevyváženie, príp. zlé gumy sa vylúčili, aj keď pravda, neviem či boli na Hunterovi. Po prečítaní celého vlákna možno dáme šancu tej nápravnici, alebo vnútorným kĺbom. Mám možnosť za štvrtinovú cenu z anglickeho SII rv 2009 kúpiť hliníkovú. Neviem ale, či to nieje benzín, je tam rozdiel ? Silentbloky, skrutky by šli nové, buď Škoda alebo Lemforder. Neradi by sme auto predali pod cenu kvôli vibráciám, ak riešenie je vzhľadom na cenu auta cenovo prijateľné . Ide o SII sedan 3/2015 2.0TDI 103kw DSG najazdených 100tis km . PS: Myslíte, že bude sa dať vôbec vymeniť to ,čo popise Xanticek4400 , predfacelift a "starší" typ nápravnice a dokonca z OII/Golf , na SII facelift ? Budú všetky tie diely pasovať podľa tých čísiel? Príp. ako to viem zistiť? @suri. by nevedel poradiť ? Ďakujem. Editováno: 23. Červen 2020, autor: sosko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Pasovat to bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiKey Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Co takhle zkontrolovat dosedací plochy disků? Na straně auta i na straně disků musí být bez oxidace, koroze naprosto čisté hladké.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek536 Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Mam z o2 napravnici a sedí. Pul predku vymeneno-verim tomu, ze jsou to jen spatne vyvazena kola :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Posi Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 V 24. 9. 2019 na 18:01, Xanticek4400 napsal: Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd. Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu? Tady jsou čísla všech potřebných dílu. napravnice: 1K0 199369G drzak ramene levý: 1K0 199295F držák ramene pravý: 1K0 199296F silentblok ramene 2ks:1K0 407182 silentblok zadní levý: 1K0 199231J silentblok zadní pravý: 1K0 199232J sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951 To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není ? Ahoj, chtěl bych tímto poděkovat Xantíčkovi za super popis a konečně odstranění vibrací. Nekonečné vyvažování kol a výměny kloubů jsou nesmysl, opravdu musí plechová nápravnice z auta pryč a předělat na hliník. Konečně mám klid a nemusím řešit jakou rychlostí jedu, aby se nerozklepal volant. Celkové náklady byly 6500 Kč, ale vyplatí se. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 7. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2020 Já mám vibrace a mám hliníkovou nápravnici. Ale mám zase plechové ramena. tak nevím, jestli to je těma ramenama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.