Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, možná nejsem dost trpělivý, ale nenašel jsem nikde na foru téma výměna rozvodů u motoru 2.0 TDi 103 kW CR ( Š O II po FL - RV 10/2010). A tak se ptám, poradí mi někdo v kolika km se rozvody u tohoto motoru mění? Když jsem auto kupoval ( najeto 145000 km) bylo mi řečeno že ve 180 tis., ale mě se to zdá nějak moc. Kolegové radí výměnu ve 150 tis. Ví někdo jaká je pravda?

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Pawouku sorry!  Jinak díky za odpovědi. Motor je s kodem CFHC. Nakonec jsem na něco narazil. Výrobcem je dána výměna ozubeného řemene u motorů TDI CR kód motoru CEGA,CBDB a CBBB při 180 tis. km, u ostatních TDI CR je to až při 210 tis. km.Tak myslím když ho vyměním při 180 tis. tak to bude stačít. Díky

Vloženo

Pánové ta  výměna rozvoďáku je určena výrobcem jen podle ujetých km. Není někde i skrytá informace o časové normě? (př. jako u motor. oleje? 15 000km  nebo rok.).

Nasazený brouk od koktaseven maličko hlodá!

Vloženo

nevím jestli ty ostatní prvky vydrží to co řemen

ale vydržia...netvrdím ale,že skoršou výmenou niečo pokazí

 

 

dle doporučení určitě ne.....

doporučenie koho?

Vloženo (editace)

tak vydržia, to mě je jasné. jde o to jak to auto chceš mít dlouho no...

vyrobce taky říká, měnte vzducháč, palivák po 90 k km, svíčky u benzínu něco podobného apod.... se pak na ně podívejte jak ty filtry vypadají po 30k km ;) dělejte jak uznáte za vhodné.

 

no je tam tuším 7 let nebo kolik.

Editováno: , autor: kokta7
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem se konečně rozhoupal a zašel do autoservisu Karireal a zeptal jsem se na tuto problematiku přímo technika. Bylo mi potvrzeno, že výměna rozvodů je opravdu dána výrobcem na 210 000km, ale zároveň 6 let. Takže když do toho půjdu v roce 2015 ( RV 10/2010) tak tím nic neskazím a km budou do 200k. Přejí všem hodně km bez rozpadlého rozvoďáku!!!

  • o 3 roky později...
Vloženo

Johanku69: Vyměna rozvodů dle doporučení škodovdy je 180 t. nebo 6 let pro CR motory mají tenčí rozvodák (25mm), ten delší najezd 210t. je pro CR a maji silnější rozvodák(30mm). Tenhle 180t. nájezd na 25mm řemen nedoporučiji v žádném případě, dělal jsem inspekci na svojem superbu motor 2.0 CR 125 kw CFGB náhodou jsem se mrkl i na řemen a mám ho totalně stářím rozpraskaný nájezd 120 000km. Okamžitě se mi zježili všechny chlupy a ihned jsem obědnal celou rozvodovou sadu! 180 t. je velmi hraniční, nejspíš by to vydržel, ale za risk to opravdu nestojí!

  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
Návštěvník
Vloženo (editace)

Menil som pri 150 ale auto malo 6 rokov. /doporucena vymena 210tis/6r/

Hucala kladka alternatora, cize komplet remen, kladky + drazkovy remen.

Ja by som necakal, ono ten remen ci vymenis ci teraz o rok, ale aj tak ho vymenis a za zivotnost auta ho asi len raz menit budes...

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, budu dělat rozvody tento měsíc. Potřebuji poradit, co tam má být.

Dělají 2 druhy: šířka řemene 30mm,141 zubů; nebo šířka 25mm, 160 zubů.

Mám 2.0 tdi CR 103kW, rv. 09/2011, nalítáno 142 tkm, kód motoru CFHC.

Chtěl bych INU vč. vodní pumpy. Našel toto: 141 zubů https://www.autodoc.cz/ina/7167176; 160 zubů https://www.autodoc.cz/ina/7026492.

Díval jsem i na rozvody od BOSCHe a jsou dražší. Jsou lepší než INA, když jsou dražší? Nebo se platí jen za značku? 

 

Díky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Ja mam cfhc,komplet rozvody delane ve 210tis a vse ok.noc popraskane,zpuchrele...jeste by to par tisic vydrzelo...ted prede jak kotě a i s takovym najezdem neni skoro slyset motor

Vloženo

Zalezi jak je na tom motor celkově.jestli po nekom mas,tak možná.zas kdyz to uděláš ted,budes mit na dlouho klid...jak sem psal,ja to mel az ve 210 a uplne bez problémů 

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Z pohledu času jde jen o to jak se s tím autem jezdilo. Má málo najeto tj za rok jsi průměrně najezdil 16K km... no dobře zas tak málo to není. Jestli ti auto nikde často nestálo. tj jezdil jsem s nim každý týden, tak bych tam ty rozvody klidně nechal.

Pokud to bylo auto určené jen na delší cesty a stávalo se často že týden a déle stálo na místě tak to vyměň. Když to auto stojí tak guma tvrdne a řemen začne praskat.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nechávali jste si někdo u motoru CFHC při výměně rozvodů převrtávat údajně choulostivé uchycení napínací kladky na silnější závit?

Vloženo

O.K. A ještě bych měl dotaz, nastavuje se po výměně rozvodů u commonrail motorů předvstřik nebo je to čistě mechanická záležitost výměny komponentů a hotovo?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...