Publikováno Srpen 27, 200619 r opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif
Srpen 29, 200619 r Ahoj,ty máš motor 81kw vid? Tam už je dvouhmotnostní přítlačák..pokud Ti nehoupou otáčky na volnoběh tak ho neměň,pokud jo tak už je před smrtí )
Srpen 30, 200619 r Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být.
Srpen 30, 200619 r Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být. taky mi to dela.. zatim sem to neresil...
Srpen 30, 200619 r Pánové, nechce se mi zakládat nové vlákno, můžu se ale jen zeptat co vytváří takové to klepání do pedálu u oktávek, když se lehce šlápne na spojku, a stiskne se v takovým tom mrtvým chodu, aniž by se začal samotnej proces vypínání. Vždycky když se takhle dotku pedálu, jsou cítit takové rázy do pedálu, anebo klepání, dělá to snad každá oktávka, ale nikdo mi není schopen říct co by to mohlo být. Mně to taky dělá, pusť to z hlavy. Na všech diselech co jsem projížděl to dělalo ( 3ks ), synovec má 1,6 benzín a tam to nedělá. Myslím si, že nafťák prostě víc vybruje a de to cítit na pedálu.
Srpen 30, 200619 r opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost.
Srpen 30, 200619 r Autor opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě....
Srpen 30, 200619 r Autor opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... a ten smrad toho obložení potom od tý doby nehrabu a šetřim na novou...
Září 1, 200619 r Taky prosím o radu. Mám chipnutou 1.8T a spojka pomalu umírá. Řekl jsem si, že bych vyměnil lamely i přítlačák, potažmo i setrvačník. Ceny origo Škoda jsou ovšem hrozné: Lamela 4.500 Kč přítlačák 4.500 Kč ložisko 1.000 kč anebo celek i se setrvačníkem za 23.000Kč. Plus práce samozřejmě. A tak uvažuju o keramické spojce, která bude sice ještě dražší, ale zase vydrží. Máte někdo zkušenost s jízdou z keramickou spojkou? A nevíte kde ji sehnat? Já jsem našel na netu spojky Fidanza, nebo ATC, ale nikde žádné ceny, nebo kde je sehnat. Díky za radu.
Září 2, 200619 r A co odvzdusnit spojku? Doufam, ze pokud se delaji brzdy tak snad i spojka Muze se to trosku zlepsit a o trochu dele jezdit Upraveno Září 2, 200619 r od Kryšot
Září 3, 200619 r opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Vytočil si 1.9 TDi na 6000 otáček??? To seš celkem slušnej rapl...
Září 3, 200619 r opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Vytočil si 1.9 TDi na 6000 otáček??? To seš celkem slušnej rapl...
Září 4, 200619 r no tak za mokra to spis podkluzovalokolum nez spojce ne? a kdyz se tam ty dvojce nechtelo v sesti tisicich?ani e ji nedivim...sem to snad nikd ynevytocil na vic nez na 4500
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.