Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nežádoucí zvuky v interiéru, to je noční můra všech servisáků :D

Dokážu si živě představit jak hrozná pakárna to pro ně musí být. Pokud to ale nechtěj opravovat, tak musej auta rozdávat zadarmo. :D

Jsou lidé, co jim to absolutn ěnevadí, třeba moje žena :D   Vždycky když sednu do její fábky a něco tam klepe, tak to zkoumám a ona se diví, jak mi to vůbec může vadit. Když měla Polo, to bylo rozvrzaný totálně. Tam už to přestávalo vadit i mě, pač těch zvuků bylo tolik, že už to dělalo takovou nějakou zvukovou kulisu při jízdě a já to nevnímal. Ale jak je ticho a sem tam někde něco vrzne, praskne, zarezonuje...to je můj konec :)

 

Kamarád má novou Astru a když s ní jedeme, zezadu něco pravidelně drnčí a on nic, já už bych lítal a poslouchal.

Upraveno od Clint

Chlapi, plně s vámi soucítím. Jediný pazvuk, který se mi zatím za celou dobu auta objevil asi 2x, byla rezonance u A sloupku pod držákem parkovacího lístku (myslím). Zatím neřeším. Najeto 4500km.

Dokážu si živě představit jak hrozná pakárna to pro ně musí být. Pokud to ale nechtěj opravovat, tak musej auta rozdávat zadarmo. :D

 

Tak to jsem zvědav... já některé zvuky hledám už přes měsíc pořád nevím co to je....  tak pokud něco objeví, hlavně je vyzpovídej ať víme, čím to bylo....

Upraveno od Napalm

Pánové, jezdit a neposlouchat. :kol-135:  Mě zatím nic po 13 000 km nedrnčí.

Alespoň ten B sloupek, ten mi cvaká přímo do ucha.

Upraveno od Clint

Tak to Clinte bude asi opavdu taky z toho B sloupku (možná ten pás), odhodlávám se to rozebrat sám, ten plast je tam jen nacvalý na kovových packách, už jsem takhle měl sundané D sloupky v kufru... nejlepe pokud bude venku aspoň nad 10C, nechce se mě to řešit v zimně....

 

Kdy jedeš do toho servisu, že bych ještě počkal....

Právě od rozebírání toho sloupku v zimě mě ze servisu varovali ;)   Že mají v instrukcích, že auto musí být nějakou dobu v teple při 15-20 stupních před rozebráním těchto plastů. Ono to reklamuje hodně lidí údajně (ten B sloupek), jenže nemají od MB žádnou instrukci, jak to řešit. Tak to jen rozeberou a znovu seskládají a otázka, zda to pomůže. Zajímavé, že při zmrzlém  interiéru to nedělá a začne to tak po půl hodince jízdy, až se vnitřek vyhřeje. Odpoledne samozřejmě třeba hned, když do auta pere slunce a je tam tepleji. Snažil jsem se podržet ten plast, ale bude to uvnitř, ale je to takové plastové popraskávání na nerovnostech...akorát že přímo do ucha a to mě dovádí k šílenství :)

 

Mám pak ještě z obou stran palubky v urč. otáčkách nějaké rezonance (vpravo možná od kastlíku nevím - tam je tlumenější a hlubší ten zvuk). Ale po zahřátí interiéru to celkem vymizí. No a pak ještě někde vpravo zezadu něco pocvakává....ale to zatím neřeším.

Nevím, jestli je systém plastů sloupku u OIII jako u Rapida, ale mě to dělalo taky. A mohl jsem se zbláznit na cestě z Chorvatska, úplný mučení. Reklamoval jsem to, ale servis to vyřešil jen polovičatě elektrikářskou páskou do jednoho prisma vedení šupny pásu. Po 14 dnech to dělalo zas. Od doby, co jsem to vytlumil velurovou samolepicí fólií, mám klid v létě i v zimě. Téma je v sekci interiér Rapida.

Upraveno od miklisek

A zjistil jsi, co tam vlastně tak praskalo?

Hlavně to bylo to tlačítko odblokování aretace úchytu pásu. Pomohlo až vypodložení všech stykových ploch a vodících drážek. U OII tak totiž ještě byly všude sametky (to mi řekli v servisu), u nových aut už tam nejsou a je to plast na plast.

Najeto zatím 7000 km a pazvuky následující:

 

- páčka nastavování výšky sedadla spolujezdce drnčí o sedák. Páčka je lehce povolená, lze s ní do stran hýbat tak o půl milimetru. 

- někdy tak lehce cvakají / tikají / drnčí dvířka kastlíku. Nezávislé na teplotě, sám od sebe začíná a přestává spíš na drobných nerovnostech s malou amplitudou (např. hrubý asfalt)

- někdy lehce cvaká dvířka malé schránky u levého kolene řidiče.

- při téměř plné nádrži (50-100 km od natankování do plné) slyšitelné šplouchání / bouchání nafty při zastavení.

- přirozený pazvuk dieselového motoru :-/

Ten pazvuk dieslového motoru bych neřešil, to bude vlastnost :D

Najeto 28000km pazvuky žádné. Asi budu muset ztlumit rádio ;-) abych taky něco našel.:-D Ale tet vážně občas se něco ozve když je pauza mezi písničkami ale ta nádrž tu bych fakt někomu omlátil o hlavu.

Octavia3 2.0 TDI 110KW

Tu nádrž vnímám jako největší pruser toho auta a upřímně dost mě tím škodovka zklamala. Ten zvuk je prostě hroznej je to prostě největší faul zvláště od takového formátu jako je koncern. Dovedl bych tento neduh pochopit u nezavedené třeba čínské značky ale tady ..... jak někdo mohl odsouhlasit sériovou výrobu a montáž těchto nádrží ? má na to někdo relevantní vysvětlení ? někomu bych za to šlápnul do úsměvu

nádrž na benzín a naftu sa nejak zásadne líši ? Lebo na 1.8 TSI nič také nepozorujem a rôzne zvuky som citlivý :-)

Já u 2.0 TSI taky nic neslyším... :kol-32:

Někde se tu psalo o vrzání sedačky spolujezdce. Myslím vrzání ( tře se sedačka o sponu do které se zapíná bezpečnostní pás ). Nevíte jak to bylo vyřešeno. Když je sedačka v nejnižší poloze dotýká se spony a o ni vrže. Bohužel držák spony pásu nejde napružit aby se oddálila od sedačky.

Možná něčím vypodložit něco tam nalepit já tohle ještě nezpozoroval mě sere pouze ta nádrž. Zajímavá úvaha nad tím zda se ta naftová nádrž od benzínové nějak liší. Už jsem na tom tak, že netankuji plnou jen nějak nad půlku. Šplouchání není permanentní slyšet je jen když je nádrž plná a do ujetí cca 150 -200km plus mínus fakt jen hrubý odhad. K té úvaze možná jen v té nádrži ten benzín tak rychle zmizí že člověk nic nezpozoruje (s nadsázkou) :-D a teď do mě

xx30-  nene, cvaká tam přezka pásu o umělohmotný cvoček, který drží přezku v horní části pásu. Je to dáno tím, že oproti OII zde dochází k dotyku plastu na plast, u OII byla dotyková část přezky kovová. To jsem vyřešil snadno, koupil jsem v Ikey plastové průhledné gumové samolepící dorazy na dvířka od kuchyňské linky (kulaté o průměru do 1cm) a ty tam nalepil. Je po cvakání a není to ani vidět. ;)

Upraveno od Clint

Achojo, taková blbost a jak to naštve... a si to člověk opraví za pár korun... co ti inženýři v ŠA dělají..... tohle přece není o úsporách, ale o nedomyšlenosti.....

Clint - děkuju za radu, ale mě necvaká spona visící na nezapnutém pásu, ale vrže sedačka o přesku do které se ta spona zacvakává když na té sedačce u spolujezdce někdosedí. Když pás není zapnutý a přeska se neopírá o sedačku nic nevrže. Zjistil jsem to tak, že jsem přesku přitlačil ke středovému tunelu čímž se oddálila od sedačky a vrzání přestalo. Ale i tak děkuju.

Já dneska mrsknul auto do servisu kvůli tomu B sloupku, ale při testovací jízdě to zrovna nedělalo :(   Nicméně ráno jsem zkoušel vypnout rádio a to je tedy symfonie v autě, rezonance ze všech stran, cvakání atp.....

 

To jsem na OII neznal.

 

Servisák jel se mnou a říkal, že dělal technika v Audi, auta řádově dražší a také to prej všude rezonuje a cvaká na nerovnostech. Si člověk nevybere. Nicméně mi řekl, že to co já pozoruji a slyším, že 99% lidí nevadí a jezdí :D

 

Na ten sloupek se podívají....

Tak mně zas naopak klepe zámek o jumbobox, když nikdo připoutaný není :-D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.