Přejít na obsah

Netopí polovina auta


Seidl

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Tohle mi dělalo taky vyměnil jsem servo ale nepomohlo to. Nakonec byla chyba někde v elektrice mezi ovládacím panelem a tím servem. Měřily to osciloscopem daly nový dráty a nyní funguje super!!!

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

No těch motorků je tam několik a jeden z nich podle mě reguluje pravou a levou stranu jako by.....

Nevím přesně kterej to je.... musel bych to rozdělat a podívat se. Jinak asi diagnostika by ti mohla říct více, základní nastavení klapek klimatroniku si vygoogli, to nebude problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem řešil něco podobného:  O2 klimatronik - u řidiče netopí ( na HI teda jo ...)

 

Diagnostika - nic, nastavení klapek nepomohlo. 

 

U mne to bylo teplotní čidlo G150 (G151) v dílenský příručce strašej demontáží přístrojové desky , ale jde to v poho přes středovej ofuk.....

 

Čidla jsou pak hned vidět - pootočit, vyndat ......- číslo dílu 3D0907543A ( cca 400 šušňů ), někdy ho stačí jen očistit. Půl hodiny i s pívem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

na oII som mal taky problem ze lava strana klimatizacie isla dobre no strana vodica topila maximum teply vzduch a to pernamentne aj ked bola klima vypnuta. Na diagnostike ukazala chyba 01809 - krokovy motor klapky - lava strana ziadny priznak TRVALE bol to chybny servomotor klapky ovladania teploty v158. Cena 109€

V servyse museli dat dole celu pristrojovu dosku je k tomu střasne blby pristup pod volantom. Po vymene ide zase super

Prikladam foto:

post-86837-0-78790500-1405889813_thumb.j

post-86837-0-35853000-1405889890_thumb.j

post-86837-0-30522900-1405889969_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ak uz mate klapku von a nechcete platit 100Eur za novu, staci vymenit vadny potenciometer, ktory sposobuje vacsinu problemov. (V pripade ze motorcek je funkcny). Po nejakej dobe sa vydrie draha na potenciometri a riadiacej jednotke klimatizacie dava nespravne signaly. U mna to vyzeralo tak ze jedna strana bud na plno kurila alebo chladila, popripade pri nastaveni teploty napr. na 22 stupnov pre vodica a spolujazdca bol citelny rozdiel teplot. Robilo mi to prevazne v zime, ked sa oteplilo fungovali spravne. Taktiez bolo v chladnom pocasi pocut ako si klapky hladaju poziciu, vydavali  "pukajuci" zvuk. Po vymene treba spravit zakladne nastavenie klapiek cez VAG.

 

Nove potenciometre na https://auto.bazos.sk/inzerat/85096038/Predam-potenciometre-na-klapky-klimatizacie.php

ak link nefunguje hladajte "Predam potenciometre na klapky klimatizacie"

 

20180421_112432.jpg

20180428_153701.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Podařilo se mi vyměnit V158 zakoupené zde pomocí příručky a různých návodů - nejlepší asi zde (není to V158 ale princip je stejný), je to chuťovka - bez rozebrání palubní desky se šroubuje za rohem, kam není vidět :) P.S.: Vadný motorek V158 jsem si zjistil přes ODBII bluetooth diagnostiku a  CarScannerPro.

Editováno: , autor: Jakub Bukaj
doplnění info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...