hajo17 Vloženo 24. Červenec 2017 Vloženo 24. Červenec 2017 (editace) tak to neviem ci zarucim.by som to kupil z allegra.pl pozeram ziadne s takym cislom som nenasiel.ked len 5Q0907567 Editováno: 24. Červenec 2017, autor: hajo17 Citovat
hajo17 Vloženo 24. Červenec 2017 Vloženo 24. Červenec 2017 (editace) Radar distronic acc golf 7 audi a3 5q0907567g cena 5678korun ceskych Audi A3 8V Abstandsregelung ACC Steuergerät Radar 5Q0907541H 5Q0907567H cena 259eur, naslo mi ich viac 5Q0907541H ale tam je pod tym ine cislo HW 5Q0907567H ktore potrebujem.teraz podla ktoreho sa mam orientovat? Editováno: 25. Červenec 2017, autor: hajo17 Citovat
hajo17 Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 (editace) napr. https://www.autobazar.eu/-id8154728.html alebo http://allegro.pl/audi-a3-8v-vw-golf-vii-radar-distronic-5q0907541h-i6872489902.html#thumb/2 Editováno: 25. Červenec 2017, autor: Pawouk snad dokonce nebudeš citovat svůj předcházející příspěvek! Citovat
ELXEL Vloženo 16. Srpen 2017 Vloženo 16. Srpen 2017 V 9. 6. 2017 na 23:22, Aleš_BX napsal: tak Amerika, to bych pochopil, ptal jsem se proto, že v Evropě to co jsem se o to kdysi zajímal, nejde dost dobře reálně zhomologovat Pokud vím, tak to má Subaru Levorg. Citovat
Radino Vloženo 25. Listopad 2017 Vloženo 25. Listopad 2017 má zmysel adaptívny tempomat a manuálna prevodovka, resp. bude všetko fungovať ako má alebo je ten systém skôr pre automatickú prevodovku? Myslím, že v O3 FL nie je asistent pre zápchu (alebo ako sa to volá), mám na mysli to, že auto sa posúva samé v zápche. Neviem, či to priamo súvisí s adaptívnym tempomatom alebo Front asist. Citovat
Rawac Vloženo 25. Listopad 2017 Vloženo 25. Listopad 2017 (editace) Když jsem si vybíral Octu, tak mi prodávající tvrdil, že u DSG funguje až do zastavení, ale neumí se rozjet. Že to prý umí až adaptivní tempomat u Supa / Pašíka, kde je dělaný jinak (hw/sw)... U manuálu tuším funguje adaptivák při zpomalení do 30 km/h... Možná se pletu, ale jak jsem koupil, tak prodávám (tempomat mám klasický) ;-) Editováno: 25. Listopad 2017, autor: Rawac Citovat
omicron Vloženo 25. Listopad 2017 Vloženo 25. Listopad 2017 Samozrejme ze umi s DSG auto zpomalit az do uplneho zastaveni, pote to udrzi asi 3-5 sekund, pote varovani, ze je treba slapnout na brzdu (O3FL nema elektromechanickou parkovaci brzdu), a pote brzdu uvolni. Pokud se ten interval neprekroci, auto se zase rozjede az na puvodni rychlost Citovat
Radino Vloženo 26. Listopad 2017 Vloženo 26. Listopad 2017 ďakujem. Takže pri manuály to funguje tiež, asi si len musíš pri prudšom brzdení strážiť otáčky a preradiť, čo pri automate odpadá Citovat
omicron Vloženo 26. Listopad 2017 Vloženo 26. Listopad 2017 No, mel jsem tempomat kdysi i na kvedlackach, ale samozrejme je jasne (a na to staci celkem zakladni znalosti), ze plne je vyuzit s automatickou prevodovkou. A u adaptivniho tempomatu bych to jeste umocnil na druhou... S manulaem nikdy ne zcela vyuzite :-( Jde o to, ze adaptivni tempomat dale rizeni automatizuje, coz je myslitelne jen s automat. prevodovkou... Citovat
boban1108 Vloženo 26. Listopad 2017 Vloženo 26. Listopad 2017 Mám manuál a adaptivní tempomat. Už skoro 4 roky a nemá to chybu. Řeknu dvě podstatné věci: - Na rozdíl od normálního tempomatu i brzdí. Tedy při nastavení 50 km/hod třeba v obci a při jízdě z kopce se nerozjede nad limit, ale drží pořád konstantu ať už plynem nebo brzdou. Pokud si najdu někoho, kdo dodržuje rychlost, tak si nastavím třeba 100 km/hod, správný odstup (dle mě optimum střed, tedy 2 sekundy) a jedu pořád za ním. A auto jede pořád za ním 2 sekundy a v obcích zpomaluje, mimo obec zrychluje .... . - Spojka ho nevypíná. Takže mohu dle potřeby řadit, aniž bych ho musel opakovaně zapínat. Já už bych si to bez něj nedokázal představit. 3 Citovat
misor1994 Vloženo 26. Listopad 2017 Vloženo 26. Listopad 2017 Ja mam takisto adaptivny tempomat, momentalne uz s automatom, ale mal som ho v passate s manualnou prevodovkou a podla mna vyborna vec. Napriklad aj v zlom pocasi je to dost dobry pomocnik, kedze napriklad v hmle sa nemusi dat dobre odhadnut vzdialenost a v dnesnej dobe denneho svietenia, ked niektori zabudaju zapinat svetla je to o to viac napomocne. Citovat
misor1994 Vloženo 26. Listopad 2017 Vloženo 26. Listopad 2017 Lenze su dve verzie ACC...z toho jedna je len do 160km/h a ta "lepsia" je do 210 tusim, ale nedam zato ruku do ohna. Da sa to vobec nejako zistit? Je to len SW zalezitost? Citovat
omicron Vloženo 5. Prosinec 2017 Vloženo 5. Prosinec 2017 Ve včerejším sněžení, kdy to hned tálo, mě dost dlouho ACC hlásil "mimo provoz", a s tím spojené i ostatní věci, mj. Front Assist. Sníh zalepil čelní plochu radaru, a přesto, že jsem několikrát čistil, pořád se tak dělo dokola. Toto soudruzi nedotáhli, očekával bych, že to třeba bude mít nějaký povrchový ohřev pro zabránění takového stavu, ale nic... ACC potom nefunkční ani v režimu "hloupého" cruisecontrol... 1 Citovat
M_ike Vloženo 5. Prosinec 2017 Vloženo 5. Prosinec 2017 Uz se to tu resilo. Kdyz je znecistene cidlo, nefunguje ACC ani jako "hloupy" tempomat. Vyhrev to nema, ma ho ale udajne F3 (co psal Lukason v jinem vlakne). Nicmene ani predFL to vyhrev nemelo, minimalne o tom nevim. Bohuzel tohle nevyresil ani presun radaru do masky. Citovat
omicron Vloženo 5. Prosinec 2017 Vloženo 5. Prosinec 2017 Hmm... Octa ve faceliftu to nema, a Fabia 3 ano ? Zajimave rozhodnuti automobilky... To ze to nemela mit prvni verze O3, jsem asi jiz nekde zahledl, ale proc to tedy neresili v FL, kde takoveto hloupe chybicky mely byt prave resene ? Citovat
M_ike Vloženo 5. Prosinec 2017 Vloženo 5. Prosinec 2017 FL to ma resene stejne jako Superb, ten vyhrev take nema (minimalne jsem nikde neodhledal ze by mel). To ze F3 ten FrontAssist radar ma vyhrivany jsem take nevedel, proto by mne zajimalo zda ho predFL ma vyhrivany, nebo nikoliv (pochybuju ze to tak ale bude) Citovat
Xfire Vloženo 10. Prosinec 2017 Vloženo 10. Prosinec 2017 Da sa dorobit aj MMRevo ? Cize radar gen2?(kockate?) od vyrobi som mal iba front assist. a3 radar som si dorobil a funguje ale nespolupracuje s kamerou 2.gen popr vie to niekto spravit? Dakujem Citovat
misor1994 Vloženo 18. Únor 2018 Vloženo 18. Únor 2018 Dnes som prechadzal moznosti prisposobenia ACC cez VCDS a nasiel som tam toto (vyrobene koniec 2014) : Citovat
capo Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Prosím o radu, dokáže se ACC v O3 rozjet z úplného zastavení (např. v koloně) když má auto DSG? Případně je k tomu potřeba ještě nějaká výbava? (vím jen že můj starý passat se z nuly nerozjede (musím brknout do plynu a pak znovu nahodit ACC), ale nový Superb jo) Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Rozjeti neumi. Po cca jedne , dvou sekundach stani se vypne a auto se krokem rozjede (stejne chovani jako tvuj citovany passat) Rozjet se umi s3, karoq, kokodak. Citovat
omicron Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Upřesnil bych to - po úplném zastavení se dokáže znovu rozjet, pokud to zastavení netrvá déle než ty cca 2-3 sec. Potom upozorní na nutnost sešlápnutí brzdového pedálu, a je automaticky uvolněn tlak v brzdách. Potom je to již na řidiči, auto již není brzděné.... O3 nemá elektromechanickou brzdu (na rozdíl od S3), proto se tak děje. Citovat
oct Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Tak se to chová i u mne, elmech brzdu mám. Jen pro rozjezd nešlapu na brzdu, ale přidám jemně plyn. 1 Citovat
capo Vloženo 26. Únor 2018 Vloženo 26. Únor 2018 Aha, díky. Nevím proč jsem si myslel že O3 má elmech ručku.... Citovat
capo Vloženo 28. Únor 2018 Vloženo 28. Únor 2018 A jak to vlastně v O3 funguje když nemám vůbec zaplej tempomat, prostě jedu v koloně a zastavím s nohou na brzdě? Má to autohold, nebo musím pořád stát jak trubec na té brzdě? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.