Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ciste esteticka vada je struktura kropenky na prazich. Na lakovne udelat takovou, tak ji 50% zakazniku vrati, jako odflaklou nebo zfusovanou. Mate ji taky skoro rozteklou nebo pekne uhlednou strukturu?

Vloženo

Jakub - jj to je problém , hlavne po výmene prahu/bočnice si každý zákazník pod to lahne a obzerá to a komentuje , to že na druhej strane má pôvodný nástrek esteticky 10x horší to už nevadí ...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Reaguji na vrzání platů dole pod volantem u dveří. Problémem byl nedotažený šroub, který drží prý pojistkovou skříňku.

Těsně před odstraněním této závady se objevila ještě jedna.

Při nastupování do auta začal klepat pojezd sedáku. Vyřešeno výměnou pojezdu za nový. V původním by špatně zanýtovaný spoj.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak právě řeším reklamaci ,zatéká mně do auta.Při otevření zadních dveří je voda pod gumama na prahu,je mokrý i koberec.Je to na obou stranách a zatím nikdo neví kde se tam bere.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím, 

mám Rapida 1.2 TSi, 66 kW s 5 stupňovou převodovkou. Zhruba ve 30 tis. km mi začalo blbnout řazení trojky. Jednou za zhruba 5-10 pokusů zařadit trojku z dvojky (občas i ze čtverky) nedojde k zařazení a ozve se zachrčení zubů. Byl jsem už 2x v servisu a nic mi nenašli s tím, že pošlou dotaz do Škodovky. Technik to samozřejmě projel a nic mu to neudělalo. Nevíte čím to může být - jezdím pořád stejně už 20 let, takže stylem řazení to asi nebude?

Díky

Vloženo

U zpátečky a jedničky to je trochu jiné - pokud nejde zařadit, tak sešlápnu znovu spojku. Ale u té trojky je to docela nepříjemné. Když jezdím po městě, tak pravidelně holím zuby, co to asi udělá s převody? Přišel jsem na to, že ta trojka po uvolnění spojky v podstatě vyskočí zpátky. Problém je samozřejmě i v bezpečnosti, pokud člověk čeká, že auto zabere a ono nic.

Vloženo

A já si blbec myslel, že po 27 letech praxe neumím řadit! Občas se mi to taky stane u toho přeřazení z 2r.s. na 3r.s., že to chrčí jak v Karose. Je pravda, že mám spojku docela prošláplou, takže neodpojeným pohonem motoru to snad nebude. To vypadá jako něco v synchronech, protože počítání zubů není nic jinýho než nedostatečně zbržděný synchronizační kroužky.

Vloženo

Miklisek, toto som si aj ja pomyslel. Že buď rýchlo púšťam spojku a trojka tam ešte nie je a zarachotia mi zuby. Len mne to nerobí Rapid ale služobná Fabia II. a nerobí to stále. Urobí to len občas.

Vloženo

ke špatnému přeřazení se přídám, stalo se mi to jen naštěstí pouze 2x a to ze 3 na 4

a udělalo to asi do ujetí 30 km od té doby mám zatím klid, ale sem tam si nejsem jistý jestli tam ten kvalt opravdu je

jinak žádné vrzání i vodu ve dveřích nepozoruji a doufám že ani nebudu   :kol-31:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím, 

mám Rapida 1.2 TSi, 66 kW s 5 stupňovou převodovkou. Zhruba ve 30 tis. km mi začalo blbnout řazení trojky. Jednou za zhruba 5-10 pokusů zařadit trojku z dvojky (občas i ze čtverky) nedojde k zařazení a ozve se zachrčení zubů. Byl jsem už 2x v servisu a nic mi nenašli s tím, že pošlou dotaz do Škodovky. Technik to samozřejmě projel a nic mu to neudělalo. Nevíte čím to může být - jezdím pořád stejně už 20 let, takže stylem řazení to asi nebude?

Díky

Tak po týdnu ježdění se závada začala projevovat naplno, takže mám auto už opravené po výměně synchronu a táhla k němu.

Vloženo

Tak po týdnu ježdění se závada začala projevovat naplno, takže mám auto už opravené po výměně synchronu a táhla k němu.

A jejda.... kolik km máš aktuálně najeto a auto výroba kdy? A TSi 66kw - není to spíš TDi 66kW?

Vloženo

A jejda.... kolik km máš aktuálně najeto a auto výroba kdy? A TSi 66kw - není to spíš TDi 66kW?

Omluva, opravdu je to 63 kw TSi. 5 st. převodovka. Výroba 25. týden, prodej 1.7.2013, najeto 33 tis.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím, tak som dnes zistil nemilé prekvapenie - a síce si to nijak nedokážem vysvetliť, ale celá spodná hrana zadného skla je poohýbaná a na niektorých miestach vydutá  :( hlavne to vidno na miestach pod nápisom "škoda" a "rapid" plus hrana skla je v rohoch asi pol centimetra vydutá od plechu. Takto to ešte pred pár dňami určite nebolo a určite to takto nebolo ani z výroby - to by som si všimol už dávno... Na prvý pohľad to až tak nevidieť, no všimol som si že sa na skle zaguľacuje odraz a keď po tom prejdem prstom tak je cítiť že sklo je poohýbané.

Ide o to, že na tých miestach nie je ani stopy po mechanickom, či inom poškodení, a nevypadá to ani že by to chcel niekto urobiť schválne..ozaj nevidieť nikde žiadnu stopu po náraze, poškrabaní, násilí, proste nič  :kol-32:

Jediné čo ma napadá je, že ak sa pri jazde pod hranu okna dostáva voda, tak že tam rovno primŕza a na tú primrznutú sa dostáva ďalšia a ďalšia a proste odúva okno od plechu... (?) Nedávno som šiel trasu asi 500km - mokrá vozovka, samozrejme zacákaný celý zadok a celú cestu -6 až -8 stupňov. Je možné že sa to mohlo stať vplyvom mrazu??

Dúfam že sa na to bude vzťahovať záruka, pretože sklo budem chcieť určite na jar vymeniť - nazaplatil som predsa za "style prvok" kopec prachov a nakoniec dopadne po jednej zime takto  :kol-44: To nech si škoda takéto style výmysli radšej nechá, alebo nech ich robia poriadne.

post-88451-0-08915300-1420297955_thumb.j

post-88451-0-36986700-1420297959_thumb.j

post-88451-0-06646100-1420297964_thumb.j

post-88451-0-35109600-1420297969_thumb.j

post-88451-0-86659500-1420297974_thumb.j

post-88451-0-94468100-1420297983_thumb.j

post-88451-0-48152200-1420297987_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...