Voice Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Rozveď tu myšlenku s tím meziplynem po startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) co co? Editováno: 13. leden 2015, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Jak a proč řadíš z meziplynem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Zvyk ze starých náklaďáků. Způsob: spojka>vyřadit do neutrálu>pustit spojku>plyn>spojka>zařadit požadovaný nižší stupeň. Editováno: 13. leden 2015, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Můžu se zeptat na tvůj věk? A proč to děláš u synchronizované převodovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Voice me prekvapuje ze vis co to je meziplyn a synchronizovana prevodovka mas u me male bezvyznamne plus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 (editace) Co tě na tom překvapuje? Tak bohužel jsem na tom musel vyrůstat..... Editováno: 13. leden 2015, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 13. leden 2015 Sdílet Vloženo 13. leden 2015 Kdyz budes podrazovat z meziplynem i u synchronizovane prevodovky, obzvlaste pri sportovnejsi jizde ve vysich otackach, tak neztratis rychlost, setris prave ty synchrony, a prerazeni pokud to nekdo opravdu umi muze byt i jemnejsi a rychlejsi, tim ze ty synchrony meziplynem roztocis a srovnaji se otacky jednotlivych kol a synchrony nemaji takovou praci v dorovnani rozdilu hnaci a hnane hridele. Ted jsem to vysvetlil a zpet k tematu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Já i supermarine víme jak se řadí u nesynchronizované převodovky. Popsal jsi to dobře, ale kdo si to přečte stejně nebude vědět jak to udělat v reálu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Tak zajtra nás čaká výmena zadného skla, ŠA uznala reklamáciu - na jednej strane dobre, ale zas mám hrúzu že lepidlo bude všade...a neviem si predstaviť to vyrezávanie, káble od výhrevu vedú kam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Ty máš teda smůlu na ty skla, nejdříve přední a teď zadní. Zítra držím palce, ať to proběhne OK. U mě před měsícem výměna předního skla z důvodu rozbití od kamínku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 hele, ják vám fachá převodovka ? já u té své mám pocit, že se mi tak při každém druhém jedničky zadrhne. Všechny rychlosti dá se říct OK, jenom jednička a zpátečka chodí né 2x čistě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yosef Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Řazení bez problémů. Jednička mi tam šla mizerně v prvních dvou měsících novoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 jednička i zpátečky mi jde perfektně. mám 5st., ale trojka někdy při rychlejším řazení zaváhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 S tou trojkou to mám obdobné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Já dnes počítal čtyřku řazenou z trojky (řekl bych, že poprvé), už od začátku, co auto mám, občas (cca 1x za měsíc) počítám z dvojky na trojku - což je fakt zajímavý, většinou se zuby počítají, když člověk řadí dolů. Je pravda, že nevyužívám úplně celý krok pedálu spojky až na podlahu, cca jen do 2/3 kroku, ale to je snad normální, když spojka zabírá skoro nahoře. Dodatečné prošlápnutí spojky až k dorazu nepomůže, spojka se musí zmáčnout znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 to já zuby nepočítám, ale jde tam narvat s odporem... Zpátečku celkem chápu, člověk tlačí ve více osách, ale jednička mě celkem štve, nemůžu jí úplně vyklonit do strany, něco mezi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Tak u té trojky zuby také nepočítám, jen má takový zvýšený odpor a někdy i u 4ky. Dělalo už od začátku, nyní mi přijde je to lepší nebo jsem si zvykl. Ono to bude souviset asi i s tím řazením přes loketku (používám ji vždy) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Mám dotaz, po dvou letech jsem si všiml, že když típnu motor po příjezdu někam, tak při otevřené kapotě (jinak to slyšet není a ani uvnitř vozu) tak hned po típnutí něco v levé (ve směru jízdy pravé) části motoru zabzučí, zacvaká jako by se něco přenastavovalo, ví někdo co to je? Včera jsem si toho všiml, když jsem zkoumal co mi namístě při volnoběhu nepravidelně píská nebo cinká nebo jak bych to popsal z levé (ve směru jízdy pravé) strany od řemene, divné že jen při zahřátém autě, při vychladlém už to nedělalo (slyšet uvnitř auta to nebylo, venku při zavřené kapotě ano). Druhý den, tedy dnes ráno po příjezdu do práce to bylo téměř neslyšitelné ale stejně to dělalo. Tyčka reg. turba to nebyla. Pawouk hlavní engine konstruktér, kde jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 jo, řešilo se to tu, jediné co si pamatuji je to, že to je normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 19. leden 2015 Sdílet Vloženo 19. leden 2015 Jo už jsem to vyhledal v patřičných vláknech. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeMo Vloženo 20. leden 2015 Sdílet Vloženo 20. leden 2015 Tak výmena zadného skla úspešne dokonána, pacient prežil, jazvy nevidno pochvala mechanikovi i za nalepení nápisov a znaku... Len pre zaujímavosť, predĺžené zadné sklo u SB ako samostatný diel stojí 6.600Kč. V mojom prípade uznaná reklamácia, takže nič. Díky ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 10. Březen 2015 Sdílet Vloženo 10. Březen 2015 To : Mike0007 , neber to že rypu ale ohledně te převodovky a jejiho poškození jsou jen 3 možnsoti jak se to stalo 1: vyrobní závada (ale ta by se více měně projevila hned ) 2: nebyl v převodovce olej 3: někdo řadil bez spojky jiné možnosti mně nenapadají aby zmodraly sinchrony a hřídel , jak si psal dříve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 20. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 Tak s téměř roční odmlkou zpět s další vadou. Tentokrát servořízení/posilovač. To si tak v pátek nastartuji a volantem nejde otočit (jak je to přeposilované, tak jsem si připadal jak ve Favoritu) a rozsvítí se kontrolka volantu s vykřičníkem na otáčkoměru. Tak chytře vypnu motor a nahodím znovu a ejhle, nic se neděje. Odjedu kam potřebuji, vrátím se zpět domu a za cca tři dny mi vyskočí hláška "Servis", tak volám do servisu, předám jim auto a posílá se diagnostika do Škoda auto. Výstupem je podle dnešního reportu vadná přístrojovka :-D. Prý všechno souvisí se vším, ale za to že mi nenaběhl posilovač může prej přístrojovka. V době, kdy to ukazovalo kontrolku servis najednou posilovač nebyl až tak přeposilovaný. Myslel jsem si, že je to subjektivní, ale dřív jsem fakt malíčkem otáčel na místě volantem, teď ani nápad a i do stran to šlo hůře. Tak už jen čekám až mi to vrátí a uvidí se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.