Prosinec 8, 201410 r Chalani vratim sa k tomu mojmu dotazu ohladne nakodovania asistenta rozjazdu do kopca aby cakal az na zosliapnutie plynu, nie je to ale blbost? neaktivuje sa ten asistent az pri urcitom uhle naklonu vozidla? cize na rovnej cesty na krizovatke by to bol asi nezmysel, nie?
Prosinec 8, 201410 r Normalne to u me funguje tak ze v kopci mam pocit ze teren musi byt nad 5stupnu naklon tak po pusteni nozove brzdy auto samo drzi cca 2s. Pokud ovsem v te dobe slapnu na plyn, pusti drive.
Prosinec 8, 201410 r ved prave, nechcem hovorit, ze v terene to nema vyznam, napr. pri svetelnych krizovatkach v kopci ale na svetelnych na rovine to nema zmysel, takze asi predsa autohold by mal opodstatnenie... nevadi, ja len zbieram info pred kupou, dakujem za vsetky dotazy.
Prosinec 8, 201410 r Autohold (u dsg) pokud je zaply dělá to, ze při stani v křižovatce nemusíš stát na brzde , ale přitom muze byt zarazene D (resp. S). Představ si to jako hillhold, který funguje bez ohledu na to, jestli stojis v kopci, či na rovině, a není omezen casem, ale je aktivovany neomezene dlouho od zabrzdeni až po přidání plynu.
Prosinec 8, 201410 r A ASISTENT rozjezdu do kopce?? Asistent rozjezdu do kopce umožňuje pohodlné rozjíždění do svahu bez rizika nechtěného couvnutí i bez použití ruční brzdy. Aktivuje se automaticky při sklonu vozovky větším než 5 %, a to při rozjezdu vpřed i při couvání.Pokud řidič po zastavení v kopci uvolní brzdový pedál, udrží asistent po dobu 1 až 2 sekund tlak v brzdovém systému. V tomto intervalu se můžete pohodlně rozjet. a AUTOHOLD Dynamický rozjezdový asistent v novém Passatu, Passatu Variant, Passatu CC a Tiguanu zvyšuje komfort řidiče při rozjíždění. To znamená: Řidič se může jednoduše rozjet, aniž by předtím uvolnil elektromechanickou parkovací brzdu. O účinnou pomoc se jedná zvláště při rozjíždění do svahu.Pro zajištění optimálního rozjíždění mají modely Passat a Tiguan s mechanickou převodovkou čidlo, které vyhodnocuje práci spojky a zajišťuje tak optimální reakci systému. Rozjet Passat nebo Tiguan, k tomu stačí přidat plyn a uvolnit spojku. U modelů s automatickou převodovkou řidič jednoduše sešlápne pouze plynový pedál. Z technického hlediska vyhodnotí řídicí jednotka parkovací brzdy signály o točivém momentu a počtu otáček motoru, úhel stoupání svahu a polohu plynového, resp. spojkového pedálu, aby určila ideální okamžik pro uvolnění brzdy.U nového Passatu CC je dynamický rozjezdový asistent „Auto Hold“ doplněn o možnost jeho personalizace. To znamená, že prostřednictvím multifunkčního ukazatele „Plus“ si řidič může nastavit možnost, automatické aktivace systému „Auto Hold“ po nastartování motoru. Má tím pádem zajištěnou permanentní aktivaci systému „Auto Hold“ při nastartovaném motoru, což poskytuje maximální komfort a bezpečnost při cestování. Dle mě je to prakticky totéž totéž a manuálu funguje, např u ABS typu, MK60EC1
Prosinec 9, 201410 r Není to to samé .. Je to něco dost odlišného ... asistent rozjezdu do kopce funguje jen v kopci a po omezenou dobu. Auto hold funguje kdekoli (i na rovině) a není časově omezen. Upraveno Prosinec 9, 201410 r od Tragedie_v_JZD
Prosinec 9, 201410 r Po rovině ti auto necouvne, tudíž pokud to pokrátím, je funkce stejná. Takže to vlastně je možné i když se nebude jednat o úplně ident. funkci. Autohold jako takový opravdu pouze s park jednotkou.
Prosinec 10, 201410 r autohold jsem mel u BMW, myslim ze to mel jako prvni. Je to funkce jen pro automaticke prevodovky aby clovek nemusel porad stat na brzde kdyz stoji na cervenou, nebo v kolone. Tam to bylo jeste komfortne mozno vypinat zapinat tlacitkem na volantu.
Prosinec 10, 201410 r Asistent rozjezdu do kopce asi úplně stačí. Nový Golf má autohold (i u manuálu) a funguje to prostě tak, že přijedu k semaforu, zastavím, vyřadím. Stop-start vypne motor, rozsvítí se kontrolka brzd a já nemusím stát na brzdě. Jakmile šlápnu na spojku, tak se motor nastartuje, jakmile na plyn, tak se brzda uvolní. Asistent rozjezdu do kopce prostě jen drží tlak v soustavě brzd po nějakou dobu a jen v kopci – přijedu na semafor, stojím pořád na brzdě, pustím brzdu a pár vteřin auto necouvne. Není dobré střídat auto s autoholdem a bez, člověk si na něj lehce zvykne a pak to může překvapit.
Prosinec 10, 201410 r Pravda je, že hlavně nevidím problém v tom, že mám nohu na brzdě. Ale je potřeba stále vymýšlet hovadiny. Upraveno Prosinec 10, 201410 r od motorpower
Prosinec 10, 201410 r Jaký hovadiny? Sjede ti noha z brzdy, nebo nechtene povolis nohu... A jsi v aute před sebou... V cc-cku to bylo super...
Prosinec 10, 201410 r Pokud ti sjíždí noha z brzdy, tak jsi chromák a radši za to nesedej. Větší hlod jsem už dlouho neslyšel.
Prosinec 10, 201410 r Ehm, klídek, motorpower má pravdu - kdo neudrží nohu na brzdě (a to vlastně ještě při stojícím vozidle), nemá za volantem co pohledávat. Ale to sem jaksi nepatří.
Prosinec 11, 201410 r Napadlo ma nedala by sa dokodovat noha na brzde? :-) Nezistil niekto niečo nové co by sa dalo dokodovat? Myslím, že o HHC je tu tolko pipisane, že ani jeho vynalezca o nom nevie viac.:-)
Prosinec 12, 201410 r tak jsem si nechal dokodovat ten sportovni rezim posilovace rizeni a je to supr. je to mirne tuzsi, rozhodne o moc prijemnejsi pro jizdu. krom toho mi tam rovnou i dodal pocet litru k dotankovani, nicmene, tam mne stve, ze to neni moc presne a pocita to pouze po 5 litrech. btw. nevite zda jde dokodovat, aby pri dennim sviceni svitily zadni svetla?
Prosinec 12, 201410 r Dá sa nakódovať aby svietili parkovačky po zapnutí klúča, teda stále svietia parkovačky vpredu aj vzadu a nesvieti osvetlenie ŠPZ..
Prosinec 12, 201410 r mě spíš jediný trápí, že po zapnutí kontrolek se mi rozsvítí denní svícení, to není 2x dobrý už na tak malou baterku...
Prosinec 12, 201410 r Jooo, my veteráni si denní svícení můžeme vypnout v pojistkové skříni tlačítkem. Ještě nenápadně nešizené první kusy.
Prosinec 12, 201410 r tak jsem si nechal dokodovat ... pocet litru k dotankovani, nicmene, tam mne stve, ze to neni moc presne a pocita to pouze po 5 litrech. Takže je to k hov-- To možná odhadnu lépe podle čárek na budíku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.