Publikováno Říjen 10, 201311 r Zdravím,U škody fabie zhruba před pěti měsíci začal tento zvuk(ukázka). Vždy jen chvilku po nastartování, ted to ale dělá i normálně za jízdy. Nejhorší je, že se to takhle ukázalo v době kdy auto prodávám a zítra si má přijet zájemce. Ted je auto v servise, kde nám bylo řečeno že sundali klinak a zvuk byl stále tak to je prý něco v motoru taky nevědí co, ale straší opravou 10K +-. Proto mi auto zítra zase složí a předpokládám že kupci se to zamlouvat nebude a bude chtít vědět co s tím je tak bych rád věděl co by to mohlo být a podle toho snížit cenu.Tady je ukázka zvuku.http://www.youtube.com/watch?v=EdSgiOBr7Ag&feature =youtu.beAuto je Fabie 1.2HTP 40KW, 2003, 56000 najeto.
Říjen 11, 201311 r Autor Je to možný no, dostal jsem jednu radu od někoho jiného. Pokud to byl řetěz tak by to byla paráda, ale on mi napsal že oprava minimalně 30-60tisic bez práce. Auto chci prodat za 45000 takže bych ho rovnou mohl hodit ze skály. :/ Takže si udělej nákup(po tom co rozebereš a ověříš jestli to je klika).Těsnění víka ventilůGufera ventilůTěsnění hlavyTěsnění vačkyTěsnění klikyOjniční ložiska (řeknou v brusírně jaký)nechat přeměřit ovalitu ojnic (modli se ať jsou kulatá)výbrus klikové hřídeleTěsnění vany.Nové šrouby hlavy motoru, ideálně i kliky apod.Pistní kroužky bych jen očistil a zmáčnul jestli zámky jsou schopný se uzamknout, jestli ano a bez problému se točí, očistil bych jen nitrem (štětečkem) a nechal to bejt, když dáš nový, musíš vyhonovat písty a dalších 10tkč pryč. - starý mi vždycky sedly.Vidím to na 30-60tkč. Mám dobré ceny dílů, pokud by jsi chtěl, můžu ti to spočítat - bez práce.Práce bude taky sranda cena - vyndat motor, rozebrat komplet, poskládat a vrátit do auta. Upraveno Říjen 11, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Říjen 12, 201311 r Podle mě lehká závada - řetěz. Já bych s tím šel do Motorservisu Kasl, Lety. Prodávat auto, které má najeto 56000 km za 45000 Kč, je škoda.
Říjen 13, 201311 r Autor Je to těžký nikdo stejně nevěří že to má naježděno tolik i když je to všechno dokumentováno v servisní knize. Byl bych rád pokud to bude ten řetěz. Ten jsem se díval a píšou o tom že přežije celý motor, že se nemění. Tak je divný že by odešel v 56tisících. :/
Říjen 13, 201311 r nevím jak htp, ale na Opelu Astra stálo vyndání motoru a přebrus kliky + ojnice (v 1.4 byla jedna ojnice z 1.6) 15 000 kč včetně proplachu a náplní (olej, voda)
Říjen 13, 201311 r Je to těžký nikdo stejně nevěří že to má naježděno tolik i když je to všechno dokumentováno v servisní knize. Byl bych rád pokud to bude ten řetěz. Ten jsem se díval a píšou o tom že přežije celý motor, že se nemění. Tak je divný že by odešel v 56tisících. :/ Je to tady pořád stejné - málokdo si to tady napřed pořádně prostuduje - kdybys tak učinil,vědel bys,že s rovody u 1.2 HTP jsou potíže a tzv. doživotnost rozvodů je hodně relativní. Vyhledávání mě jen v sekci motor 1.2 HTP našlo po zadání slova "rozvody" 59 výsledků (témat),to myslím hovoří za vše... Např. http://forum.skodahome.cz/topic/35136-htp-rozvodovy-retez/?hl=rozvody#entry196430 http://forum.skodahome.cz/topic/80970-nejde-nastartovat-12-htp-47kw/?hl=rozvody#entry1322861 http://forum.skodahome.cz/topic/117708-po-druhe-skoceny-rozvody/?hl=rozvody http://forum.skodahome.cz/topic/95062-vymena-rozvodovej-retaze-cena/?hl=rozvody#entry1433851 http://forum.skodahome.cz/topic/18368-rozvody-u-12-47-kw/?hl=rozvody atd......
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.