Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

špatně si mně pochopil ja nechci nikomu říkat co má nebo nemá dělat !

 

ono je vcelku fuk , jaké mapy ti tam dal , jen jsem chtěl říci, že pokud před chipem neudělá brzda , tak nemá z čeho vycházet , jelikož každé auto resp rapid má trochu odlišný výkon motoru +- 5 kw,  tak že pokud vzal mapy z jiného "auta" tak prostě nebudou sedět nic víc nic min

 

ještě jsem se chtěl zeptat jak prosím tě přišel na to že tam máš 78 Kw ? dale pak byl si u toho jak to chipoval ?

Vycházím s toho co mě nabídl a řekl, ale jestli tam ty KW jsou nebo ne fakt nemohu sloužit. Ta brzda tam prostě nefiguruje a v tom ti musím dát za pravdu. Z čeho tedy vycházejí nabídky na zvýšení výkonu na netu, část jich brzdu nabízí ale čast ne.... Jestli fakt chlapy tady na netu mohou výkony svých aut podložit grafem výkonu, nehodlám bejt pozadu a počítám tak do měsíce měření uskutečním, slibuji. Byl jsem u toho, ale fakt tomu nerozumím. Stáhl si můj software do PC, zálohoval ho, potom nějak upravoval a následně nahrál zpět do auta. Proběhl nějaký rituál vypnutí a zapnutí klíčku a myslím že v nějaké fázi odpojoval ŘJ. Ale říkám pro mě Španělská vesnice a kdyby 3x pohladil přední okno a zaťukal na zadní nárazník, budu si myslet že dělá svoji práci. Samozřejmě z nadsázkou.

OKOK

 

Tak jsem si nechal chipnout rapida :) na 94.8 Kw při 5140 ot , 212.9 Nm při 2595 ot , mněřeno na brzdě ! cena velice solidní

o dost lépa se stím tedka předjíždí :kol-47:  a halvně už tomu nechibí "dech" když je třeba , spotřeba se stabilizoval už nejsou takové rozdíly mezi dalnici a mněstem , a hlavně se stím dá jet za 4.6 litru aji za 7.9 litru zaleží jak tomu šlapete na krk :kol-28: :kol-28: :kol-28:

Tak co je to ta solidní cena?

vikyviky: kolik to stálo a kde si to delal?

Já zírám, na předešlé stránce ses do mě pustil, že jako co záruka na motor na mojeho Rapida a že ŘJ si tento zásah pamatuje atd. A co tedy tvoje záruka na motor- nějaká změna či co? Nicméně super, že ses do toho pustil. Tak dej vědet kdesi ho dělal, cena, kolik máš najeto atd. Ukaž foto grafu ať vidím jak vypadá správněj chip tuning se vším všudy. Pochlub se. Kolik si zatím na čip najel? Já mám na něm kolem 4000km a co se týče spotřeby, tak zatím fakt moc nevím. Mění se počasí, začíná mrznout a já se ta motám mezi 6,5 - 7,2 l.

Upraveno od Rommy

No Vikyvikymu se né úplně dá vše věřit. A dost možná tady ani nic neukáže. Tedy zůstaňte v klidu. 

no me prave zajima jak zjistil behem dvou dnu ze se mu ustalila spotřeba :D za 4,6 i za 7,9 se s tím da jet i před chipem :)

No mě nejvíce zaráží, že 20.11. tady spolu diskutujeme o záruce na motor a 24.11. vypálí pecku načiplého Rapida a spotřebu a jízdní vlastnosti a reakce motoru popisuje jak po novinářském testu na 10000 km. Ale sou takový frajeři a buďme rádi že sou tady na webu. Proto se chci od něj dozvědět co nejvíce informací které jsou k nezaplacení.

že by dostal zaracha? :D za ty jeho pohádky, co tu všude šíří?

  • 3 týdny později...

cena 8 tisic za chip , mam tedka odjeto cca 3000 km  z chipem ,a zaruku už u tohohle auta neřeším !! nehodlám poslouchat kecy typu tohle dělaji i nová auta , nebo ještě stím počkejte až se to více ozve ! na tohle fakt nejsem zvědavy ! navic nerad čekam až se milostivě servist uračí udělat opravu resp poslední oprava uniku oleje od deklu rozvodu trvala 3 dny to je prostě dlouho :)

 

jinde jsme psal že jsme něnil silemblok převodovka to mi trvalo cca 45 minut :) v servisu řekly dva dny :) si snad dělaji prd*** ne :kol-32:

Upraveno od viky58

á vikyviky zpátky

  • 3 týdny později...

Řídící jednotka Rapida 1,2 tsi 77kW je SIMOS 10..? Já jsem si furt myslel že MED17. Už jsem zjišťoval informace a můj dvorní čipař by to měl umět, takže někdy v příštích 3 měsících bych to prubnul.

Pro Motorpowera a znalé lidi - je to firma Moravia.tuning - na fóru dieselpower vystupuje tuším jako BROUK. Cenu ještě nevím, Lagunu mně udělal za 3500,- tak uvidíme..

Akorát ta blbá 4 letá záruka....

Hi, hi. Jeste ze mam jen dvouletou. Nekdy je to dobre, nekdy ne. Myslim si ze u delsi zaruky klady prevladaji nad zapory. Pak dej echo jak to dopadlo, pokud se rozhodnes. By me zajimalo jak to pak lita. Myslim si ze to uz musi byt raketa.

Bosch Motronic MED 17 je pro 1.4 TSI. Continental Simos 10 pro 1.2 TSI.  Alespoň podle učebních pomůcek.

Bude to ta SIMOS 10. Ty jsou taky různé verze jak jsem se dočetl, SIMOS 10.10 - 10.12 ale v tom se nebudem hrabat.. Prostě to asi risknu, protože jinak už su dost nalomený k tomu, že dám Rapida pryč. Je to pro mě slabé, nezvyknu si asi nikdy. Ono sprint 0-100 je údaj docela o ničem. Tam není pružné zrychlení, to nedoženu nijak. Krouťák je malý, i po čipu je malý.

Hm, a cos čekal od motoru o objemu 1197 cm3 ? 175 Nm je na tuto kubaturu velmi slušná hodnota. A po čipu bude kolik? 200? 

Souhlas. Navic to auto je jen o 100 kg tezsi nez Fabie. Samozrejme clovek vzdy srovnava s tim co mel. Ja jsem spokojen i bez chipu a jsem rad ze jsem si priplatil za 77kw verzi. Me minule O1 1.9 tdi 81 kw bych natrel z 0-100 prdylku. Pravda, v pruznem zrychleni nad 100 km ona me. Ale celkove jizdni vlastnosti co se motoru tyce jsou uplne nekde jinde a proto bych uz nemenil. Ano mozna 1.4 tsi by se mi v R libila s manualem ale to se nedela.

Moc jsem od něho nečekal. Stejně než jsem ho měl doma, věděl jsem že ho nechám načipovat. Spíš jsem myslel že já si zvyknu.. Chtěl jsem nové auto, na víc jsem neměl, proto mám Rapida. A taky to byla trochu výzva, předělat nový model, který ještě nikdo pořádně nezná..

Jinak ty výkony po čipu ještě přesně nevím, většinou se pohybují kolem 92-95kW - 210-220Nm záleží i kolik má v sérii. Viděl jsem pár grafů z brzdy a z fabriky měl jeden i 196Nm. Běžně kolem 80-83 kW a 185 -190Nm.. Pro představu moje bývalá mazda 2,5 V6 měla jenom 212Nm!

Jo a Petře, jak si napsal, na stovku bys tu 81kW TDI dal, ale v pružném by ses moc nechytal. dva kámoši mají načipované 81kW oktávky na 103kW a to je pecka. Na laguně jsem měl větší výkon, ale váha a charakter motoru byl jiný - ty oktávky mají pocitově neskutečný zátah i když byly pomalejší než laguna.

A ta 1,4 tsi by tě prý zklamala, skoro stejné jak naše 1,2 77kw. Jsou těžší a to DSG to degraduje.

Jinak Janda jezdí jak satan, tam není o čem..

Rapid v zatáčkovitém prostředí dobré, ale běda jak nastane rovinka - v provozu myslím.. Ještě že nejezdím dálnice, tam už je to hluboký podprůměr..

Vis MX6, mas v ledascem pravdu samozrejme. Me kdyz chytnou spliny. Vezmu si na cestu do prace manzelky 2 roky starou R Thalia 1.2 - 55kw atmo a ver, ze jsem pak vzdy na dlouho vylecen :-). Clovek je tvor stale nespokojeny. Ano taky bych bral lepsi, vykonejsi. Clovek kdyz si zvykne na to co ma, bral by lepsi a tak by to slo dal a dal. Ja se obcas ohlednu za lidma, znamyma co jsem jim i pujcil svest treba, co by za toho Rapida dali a nemuzou si ho treba dovolit a nebo vubec nove auto a jezdi ve starych popelnicich. Pak si clovek vazi vic toho co ma i kdyz by bral lepsi.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.