Martab Vloženo 8. leden 2019 Vloženo 8. leden 2019 MQ200 je stavěná na 200Nm a DQ200 na 250Nm. jiné převodovky se snad k 1.2 TSI nikdy nedávali. Citovat
Yosef Vloženo 9. leden 2019 Vloženo 9. leden 2019 Ano, viz dílenská příručka: Osvědčené mechanické pětistupňové převodovky jsou používány i v ostatních modelech Škoda Auto. Převodovka 02T pod výrobním označením MQ200 je konstruována na přenos maximálního točivého momentu 200 Nm. Obdobné konstrukce je převodovka 02R výrobního označení MQ250, ta je schopna přenášet točivý moment 250 Nm - tato převodovka je u vozu Škoda Rapid přiřazena k naftovým motorům. 1 Citovat
Ka.S Vloženo 15. leden 2019 Vloženo 15. leden 2019 Dnes jsem absolvoval měření emisí a technickou kontrolu, bez ztráty kytičky. Rapid je po chiptuningu a nikdo na to nepřišel. Když jsem se na emisích ptal, jak to vypadá, tak mi bylo řečeno, že je to absolutně čistý. To jen pro ty, co mají obavy jestli bude foukat z prava nebo z leva a nebo nedej bože ze zadu. Tu je protokol z emisí. Citovat
Tomina87 Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Nutno dodat, že třeba 77kW verze naměřily v základu bez úprav i kolem 92kW, takže on ten chiptunning je někdy jen obyčejné vytahování peněz z lidí. TSIčka jsou často v základu s výkonem výše.. Citovat
SkodaRapid Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Promin, ale to jsou nepodlozene blafy jedna pani povidala. Tak jak jsi psal o tom maximalnim tocivem momentu prevodovky na predchozi strane.. Jo, taky jsem cetl, ze 63kW se blizi hodne k 77kW verzi, a 77kW miva taky vic, ale 92kW? Dodej grafy. 1 Citovat
Tomina87 Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 (editace) Okay..v převodovce jsem se spletl, ale zrovna u tohoto si stojím za svým.. a důkaz? Tu prosím :-) Naměřili dokonce i víc - nějaké další otázky? Editováno: 16. leden 2019, autor: Tomina87 Citovat
SkodaRapid Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Dobre, ale stejne je to nejake divne, to vypada jako by to uz bylo chipnute :) Citovat
motorpower Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Podle grafu a točivého momentu se jedná o sérii. Na Jarově takto přeměřují, už jsem na to poukazoval i u Mahy a nikdo nic. Svoje měření neberu jako svaté, ale mám porovnání na více motorech, více brzdách a to především měření přímo na hřídeli, které je nejpřesnější. 3 Citovat
Martab Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 @motorpower A u nových TSI (hlavně 1.2 TSI EA211) ty výkony v sérii sedí s tím co píše výrobce, je tak? Citovat
Martab Vloženo 16. leden 2019 Vloženo 16. leden 2019 Díky, takže to tak nějak odpovídá těm 81kW co píše výrobce :) Citovat
e1. Vloženo 3. Červen 2019 Vloženo 3. Červen 2019 Moja sériovo 77 kW/175 Nm Fabia mala po meraní na brzde 76 kW a 162 Nm. Toľko k tým 92 kW v sérií... Citovat
Dominik63 Vloženo 14. leden 2020 Vloženo 14. leden 2020 Zdravím chcel by som sa spýtať aké máte skúsenosti s chipom 1.2 tsi 63kw? Ďakujem Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.