Publikováno Říjen 26, 201311 r Zdravím, mám takový problém....při studeném motoru, pokud otáčky motoru přesáhnou cca 2,5 tis. otáček přecvakne relé, probliknou potkávací světla. To samé se děje i když otáčky padají...ale vždy při cca 2,5 tis. otáček a vždy jen při studeném motoru....jakmile se motor lehce ohřeje, sepne relé a pak se už tento problém nevyskytuje....poradí mi někdo čím by to mohlo být? Předem moc děkuji
Říjen 28, 201311 r Autor Jezisi omlouvam se..vubec jsem si toho nevsiml...mam octavii 1, 1.9Tdi 81Kw...
Listopad 2, 201311 r Dělá to úplně vždy nebo jen když je venku chladno? TDI mají vyhřívání chladící kapaliny:
Listopad 2, 201311 r studeny motor netocim tak vysoko :-) ... myslim ze to tym nebude, pise, precvakne rele, tzn asi ho pocuje, a tie dve vonku nebude pocut...za dalsie, tento zaciatok zimy ci chladnejsieho pocasia este nebolo tak zima aspon u mna , aby som to videl zapnute... mam ledky na palubke takze vidim ci su zopnuté.
Listopad 2, 201311 r No, mně to jen tak rychle napadlo. Řekl jsem si, že to musí být nějaký větší spotřebič aby to poznal na světlech. Vím, že přihřev vody má své podmínky, teplota, zátěž na altíku, otáčky. Je fakt, že těch dva a půj je dost vysoko, to by to skoro nikdy netopilo. Nevím, ale já sám ty relátka taky neslyším a ani nijak jinak nepozoruji nikdy změny ve svítivosti a pod. kdy by měly spínat. Ale s poznatky, že to lidí slyší a pozorují jsem se tady setkal. Asi taky záleží na kondici aku a alternátoru. Pokud jsou oba v cajku nesmí v celém rozsahu otáček od volnoběhu po omezovač, při jakékoliv zátěží (žádná "tuningová", ale normální sériová), palubní napětí nijak kolísat. Už vůbec ne tak aby to bylo poznat na svítivosti světel a pod. Už vůbec ne u dízlů, obecně mají silnější alternátory a větší akumulátory, kterých větší kapacity a startovací proudy jsou důležité k obecně těžším startům, ale pro běžný provoz jsou spíš předimenzované - z pohledu instalovaného příkonu. Instalovaný příkon se u TDI nijak výrazně neliší od instalovaného příkonu takové 1.6/55kW (až na příhřev vody, který běží v podstatě jen chvilku a jen někdy - v horizontu života auta).
Listopad 2, 201311 r presne jak pises , a uz vobec ten prihrev nefunguje systémom jak popisuje zeby sa to chovalo podla tych otacek. to ked zapne tak to chvilu zhavi a ne na otacky, to by cvakalo pri radeni a rozbehoch v kuse. ale ved od toho je forum,viac hlav viac rozumu, kazdeho nieco ine moze napadnut a niekto moze mat s niecim konkretnu skusenost.
Listopad 2, 201311 r Nějaké to vlákno na téma "příhřev vody" tu je, takže info o tom tam půjde získat. Mně to až tak nezajímá, vím, že to v mém autě je, má to definovanou fci, kterou neovlivním. Prostě to neřeším, nechávám to žít vlastím životem.
Listopad 2, 201311 r Autor Me to prave dela vzdy..at je zima nebo teplo..proste dokud teplota na budiku nezacne stoupat od 50stupnu( v tu dobu slysim secvaknout rele nebo co) a od te doby ten problem neni..ale pokazde co je motor studeny, otacky stoupnou na 2,5 tisice svetla probliknou..to same ikdyz otacky padaji tak okolo 2,5 tis. secvakne a probliknou svetla...aku byla nabita do plna a stejnak...u altiku jediny problem mam s volnobezkou, musim ji nechat vymenit ale nevim zda v tim je ten zakopany pes...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.