Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Teď to vypadá,že to píšu schválně,ale zrcátko jsem měnil,protože v něm něco rezonovalo  :kol-32:  budu asi jediný,jelikož si tady na to nikdo jiný nestěžoval  :kol-28:

Jinak mě potkaly všechny neduhy tady popsané  :kol-26:

A navíc se mi ze zadní části ozývá po přejetí nerovností pisklavý zvuk a to jsem z kufru vyndal úplně všechno. Vypadá to,že to vychází z prostoru pod bočním plastem kufru u zadního pravého kola.

Vloženo

Po čítaní všetkých týchto vlákien polemizujem o tom, či tu píšete o Rapidke :) Mám Rapidku 1,2 TSI Ambition+ 01/2013, najazdených 31000 km. Nič mi nevrže, nič mi neklepe, nemám vodu po daždi ani umyvárke vo dverách, nerachoce mi reťaz, proste nič. A to som na autá puntičkár:) Pred tým som mal Fabiu I Combi, Polo, Octaviu I, Feliciu, Favority 2x, a Š 105S.  Služobné mám momentále Fabia II. A tá teda klepe, vrže...má 276 000 km. 1,2 HTP. :)

Vloženo

...

A navíc se mi ze zadní části ozývá po přejetí nerovností pisklavý zvuk a to jsem z kufru vyndal úplně všechno. Vypadá to,že to vychází z prostoru pod bočním plastem kufru u zadního pravého kola.

 

Tohle jsem uz taky zaznamenal (najeto 5 tis.). Úplně stejný zvuk znám o Octavie II.

Vloženo (editace)

Nechápu co to dělá. Až budu mít čas, tak ty plasty sundám. Možná je tam něco špatně uchycené. Nebo ještě by to mohlo jít od podvozku, fakt netuším.

Editováno: , autor: Petr Rapid
Vloženo

ja mam pocit ze moj rapid vrze poslednu dobu cely, nakoniec to zaklincoval stredovy panel s laktovkou

 

neviem ci ten globalny pocit vrzania nieje sposobeny tym tesnenim dveri, kazdopadne neviem ako to potvrdit / vyvratit, tak som to zatial nechal tak

Vloženo

Je to tim tesnenim. Zkusit to muzes, kdyz budes mit pocit ze to dela nejvice. Namoc vodou ty sametky na dverich a pak jed a uvidis ten rozdil. Trvat to ovsem bude dokud ta tesneni nevyschnou.

Vloženo

mě vrže těsnění na všech 4 dveří nejvíc je to slyšet když jedu po kostkách nebo po hladký silnici a prudce zabrzdím.

Jo a kastlik a kryty pásu (do kastliku bouchnu a kryty pásu musím mít v horní poloze :kol-98: )

Vloženo (editace)

Chce to polejt benzinem a zapalit, oni se ty vule vymezi a uz nebude vrzat nic.

Nejlepsi na tom je to, ze my prukopnici jsme dali za toho Rapida alespon vyrazne mene nez co stoji dnes. Dnesni majitele caluji, ale vrzat jim to bude stejne a led v mlhovkach, listicky sem a cinkrlatka tam to nezachrani. [emoji23]

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

ty těsnění udělaj fakt hodně, po tom co jsem je namazal tak neslyším skoro nic, ale na štěrku nebo dlažbě mírné dunění zezadu jako z kufru. Nejdřív jsem myslel, že to jde od podvozku, ale teď se přikláním k deklu v kufru, když totiž k němu při zavřeném kufru vlezu zevnitř a na obou stranách ho zkouším zvedat tak nějakou vůli to má a při dopadu zpět to dělá takovej zvuk. Vymezený vůči 5. dveřím je to jen uprostřed deklu tou gumovou bublinou, ale to je málo.

Editováno: , autor: Martin.75
Vloženo (editace)

Na deklů kufru bych moc nesázel. Dunění z kufru dělá to, že tam není většinou rezerva, ale jen lepící sada a a "dřez" pro kolo je pak parádní ozvučnicí. Řešilo se to dost na britském fóru. Pomůže trochu taky druhý koberec v kufru ( ať oboustranný nebo jen gumový ), protože standardní podlaha je hodně lehká. Týká se hlavně ročníků před změnou podvozku ( tlumičů ). Jo a akustik v MB na DOD mi řekl, že Rapid je na tom nejhůř z posledních škodovek, víko dost vibruje, a pokud není na dorazech předpružené, rozvibrovává hodně vzdušinu v kabině a hluk zezadu se nese dopředu s velmi intenzivně.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

Běžte na forum octávek III ty tam taky maj s interiérem problémy ....moje 1 auto bylo peugeot 307sw (2005)....vzadu od nápravy bouchání jak hovado....ale co se týče interiéru by mě nikdy nenapadlo, že něco bude takhle vrzat a rezonovat a drnčet.... pochopim auto za 200.000.... ale tohle je auto skoro i za půl milionu a je to docela trapný. Když si na kostkách vypnu rádio.... mam chut ten vnitřek rozmlátit :)...leč je to trochu úchylka ty zvuky vyhledávat a já je bohužel vyhledávám...ale on mi je pořád dává najevo :) Nic méně spotřeba a motor je super....zatim ! Berte to tak, že to auto je hodně odfláklý...je to hroznej slepenec všech škodovek. Ale už ted vim že příští auto si dobře promyslim a pročtu fóra...

Vloženo

Vy jste opravdu primadony.To je tak těžký to těsnění namazat a seřídit po čase doraz v kufru?Prakticky nic jinýho v tom Rapidu nevrže.Ještě možná to vedení pasu, ale to je naprosto minimální a to musím jet přes kočičí hlavy.Opravdu si myslím, že jste akorát rozmazlený a neříkal bych to,kdybych neměl Rapida 2013 od nova a mám najeto 130 000km.Navím je to auto za +-300 a za ty prachy je to super, za to bych to opravdu vyrábět nechtěl.

Vloženo (editace)

Nemyslim si Speedluku ze si to nekdo vymysli. Bud jsi proti tem pazvukum na kostkach v Praze imunni nebo mas opravdu dobrej kus 1 ze 100. Zapomnel si na silentblok prevodovky, u nekterych calouneni sedadel vcetne me atd. Za 300 ty bys to mozna nevyrabel ja dal 350 = 16 prumernych platu v CR. Az me to auto bude stat 4 prumerne platy jako Nemce, pak mi to bude taky u prdelky, pac si klidne kazdy 2 roky koupim nove. Tedy kazdej ma jina meritka jak je videt.

Edit: ty mas TSI na ten plyn ?

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Petře, zaujalo mě, že jsi dal za auto 350 a zároveň se pošklebuješ novým majitelům, oproti kterým jsi zaplatil "výrazně méně". ;) Já teď platil 360 za Rapida v podobné konfiguraci, takže ty rozdíly tak velké nejsou... A nedivil bych se, kdyby nedávné zdražení a nižší prodej Rapidů na úkor Fábií měly za následek zajímavější slevy u dealerů, protože ty teď byly oproti minulým rokům mizerné...

Vloženo

Presne jsem dal 335 zalezi co pak preplatis na uveru atd. Ja ovsem za tech 335 dostal jinou hodnotnejsi vybavu, kterou kdyby sis dnes nakonfiguroval tak ten rozdil tam je a neposmivam se, spis naopak, je mi to lito. Neni az takovy rozdil v cene jako to, co za tu cenu dostanes. Uz jsem jednou srovnavaci analizu u sebe ve vlakne delal a kdyby si sledoval ceny a vybavu od zacatku, vedel bys.

Vloženo

Tak to pak jo, 335 už nějaký rozdíl je. Fakt je, že moje konfigurace už dle nového ceníku přesahuje 400 a to už by mě snad taky odradilo. Měl bych pak ale při koupi Renaultu nebo Hyundaie težké srdce... Za 360 je to ale pro mě přes všechny ty současné nářky nad cenou pořád ještě docela v pohodě. Za ty peníze u konkurence tráva zelenější o tolik zase nebude... A podle mě se Rapid za ty roky hezky "doladil". Sice to jsou drobnosti, ale díky nim už třeba interiér nevypadá tak chudě...  

 

A sorry za OT ;)

Vloženo

Zdar, tak po namazání těsnění zázračnou vazelínou jsem zjistil, že po dešti mám vrchní část bočních skel jakoby mastnou, tak 1/3 skla. Asi jak voda stéká přes to těsnění dolu, unáší i část té vazelíny po skle. No zatím jsem to vyřešil tak, že okna jsem umyl okenou a těsnění lehce utřel suchým hadrem. Ono totiž po nějakém čase se ta vazelína lehce rozprostřela a řekl bych víc zvodnatěla na tom těsnění což hned po nanesení když je to husté není vidět a naopak si člověk myslí, že je tam tohomálo, jak ta sametka dost té vazelíny jakoby vsákne. Tedy bych asi doporučoval, namazat nechat za teplého počasí 2 dny a pak lehce setřít, i rámy karoserie páč se taky dost od toho těsnění matlají a chytá se na to prach.

Vloženo

miklisek: Já teda rezervu mám a dokonce mám v kufru i gumovou vanu / podlážku..

Ono akustik ŠA asi taky neřekne vše, je mi jasný, že to může být složitější než se takhle laicky možná zdá, ale na druhou stranu jsou věci dávno vyřešené, když to šlo už v O1 (měl jsem služební kombi, jednu z posledních vyrobených O1), nic tam nevrzalo, nedunělo, nemlátilo a teď najednou po x letech je problém vyladit tlumiče nebo prostor kufru? 

Spíš se prostě redukujou náklady na kost a musí se laborovat jak z vody uvařit alespoň podobně jako dřív..

Vloženo

me stal rapid 320 :) a vybava supr, ted bych byl tak na 370 :) sic ebych mel listicku a maxidot a utratil bych za light asistent a dalsi blbosti ale i tak to byla dobra koupe ikdyz to cely vrze to tesneni a plasty  avsechno, staci dat radio na beznou hlasitost a je to v pohode jak v jinym aute:)

Pristi volba jasne operativni leasing na 2 roky na cokoliv, tyhle auta do 400tis uz se nyvplati kupovat jak se setri pri vyrobe :)

Vloženo

Petrr: ted sice nemam pred sebou ten obrazek toho tesneni, ale nerozumim kudy se voda dostava z te horni vnitrni hrany dveri ke sklu okna ?

doufam ze ted nebudu za troubu... ale vazne si to bez pohledu na to misto neumim vybavit.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...