Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

Vrzání : Aktuálně najeto 51 000 km, cca 11 000km od namazání (lehce) těsnění olejem Motul 510 a ani to nepípne.Řekl bych, že 100% lepší než mastička VW.Jinak někdo se ptal na motorizaci.Mám skutečně 1.2 MPI + LPG.Nalítám hodně, ale jako firemák to nemám, ani Taxi nejsem.Ale rozjel jsem cca před rokem svoji stroj. firmu a neměl jsem v začátku peněz taky nazbyt, proto jsem volil cenově i nákladově úspornou variantu, byť jsem se klepal, jestli to vůbec pojede a dneska jsem nadmíru spokojenej, nemělnil bych ani za TDI, ani náhodou, ani kdyby bylo zdarma.

Najezdím toho ale opravdu hodně (jezdím rád :) ), tak vám dám vědět, jak se Rapid chová.Ze začátku roku jsem to flákal, ale teď se občas projedu, tak počítám, že na konci roku dám 100 000 km.

 

P.S. nemám nic proti TDI, ale jezdím s LPG o dost levněji, než i s TDI OII, kterou jsem měl (firemní) dřív.

Editováno: , autor: Speedluk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mi asi taky zaclo to vrzani tesneni. zatim slysitelne z dveri u ridice. krom toho mi povrzava, kdyz se trochu opru na loketni operku.

 

na podzim pujdu menit olej, tak se o tom zminim, driv se mi tam popravde jet nechce, ale uvidim, to vrzani tesneni zaclo vicemene ze dne na den, takze jestli to takto bude pokracovat, tak mne to po par stech kilometrech zacne tak stvat, ze tam budu muset jet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ver ze urcite. U me to zaclo do plnech taky ze dne na de. Ted kdyz vim co to je a jak se to da resit jsem klidnejsi, pred tim ovsem moc nechybelo, myslel jsem ze to jsou tapeci, vzal bych krumpac a ty dvere vyzkubal. Psycho. Vzal bych vsechny ty s platem 100 tis a vejs ze skody nalozil do Rapida a povinne jezdit 5tis km aby vedeli co prodavaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle reklamovaní kravin se vám může vymstít až se opravdu něco pokazí, třeba na motoru. Už budete mít v papírech v servisu poznámku prudič a ochota řešit cokoliv bude nula, takže změna servisu nutná. Nevím jestli je Toledo líp dělaný, ale nejlíp dilensky udělaný auto co jsem měl, žádnej problém, žádná reklamace. Všechny pazvuky co řešíte odezněly bez zásahu servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vormene at to zkusi, znalecky posudky a jedeme z kopce. Nejsem ten co si necha srat na hlavu. Servisy stridam 2. A kdyz tam pojedu na servisku a pri tom to tam nahlasim, budou kmitat nebo uvidi. Skoda ma 30% prodejen se servisama rusit, hadej ktere to budou. Ty na ktery sou stiznosti atd. Jinak co si pamatuji u tebe ten silentblok zrovna nevyresili, sice ti to ted prestalo, ale uvidime na podzim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, je na to záruka, tak co. Jestli se jim to nelíbí, tak je to jejich problém, protože ty na takové reklamace právo máš a pokud se jim to nechce řešit, tak konkurence je veliká a není problém vybrat auto jinde.

 

Jinak já jsem s mým servisem naprosto spokojen, již jsem tam byl se 4 reklamacemi a ikdyž šlo většinou o drobnosti, tak jsou velmi vstřícní a automaticky mi dávají náhradní auto.

 

Jinak teď jsem tam byl s tím hrozným klepáním v interiéru. Opravdu jde o palivové hadičky, které jsou z výroby nějak špatně uchycené a někde zhruba pod kaslíkem drnčí o karoserii. Prý nejsem první u koho to řešili.

 

Každopádně zatím jsem trpělivý právě díky skvělému přístupu mého servisu. Upřímně, kdyby se se mnou jenom trochu chtěli handrkovat, tak už se radím s právníky, protože já si koupil nové auto abych nemusel řešit servis a za 14 měsíců jsem byl v servisu 7x (2x oprava plechů, 1 garančka, 4 reklamace). S uživatelskými vlastnostmi jsem jinak spokojen. Teda kromě hrozného hluku/rezonance od podvozku na kostkách. Mají to "měkčí" (novější) Rapidy taky tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Review:

 

-vrzání těsnění ...je to už x týdnů a po vrznutí ani památky (vnitřní jazýček natřen bílým lojem za 80kč z auto kelly)

-loketka - při zvedání jemně cvakaj zoubky, to mi neva ale vrže ta její koženka když se o ni opřu, a taky mi vrže boční vedení řidičovi sedačky na pravé straně (vrže to úplně stejným zvukem jako ta loketka)...stačí na to přitlačit...a mám dynamicy....nevím jestlo to nějak řešit....vrže to na nerovnostech

- víko kufru - po mem amaterskem sestelovani dorazu je to jakztaktz akceptovatelný

- palubka - na silnejsich nerovnostech (hodne hruby dlazebni kostky) kdyz to trochu rozjedu tak neco hrozne divne bouchá v palubce jako by se to chtel ocely rozskocit,rekl bych ze cela ta palubka :D snazim se tem cestam radsi vyhybat, ale zkratka je zkratka...

- stavítka pásů - nic

 

toť asi vše

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všiml jsem si jedné zvláštnosti... 

 

Na studený vzduch nebo klimatizaci a při rychlosti větráku 2 + 3 ( 4 je už hlasitý sám o sobě ), se v autě slabě ozývá meluzína, jako když nemáš úplně zavřené okénko. Na 1 rychlost to nedělá. Kam je nasměrovaný vzduch je jedno. Strašně ale zajímavý je to, že pokud začnu přidávat topení a jenom lehce překročím půlku, zvuk okamžitě přestane, přidám studený a zase začne, přidám trošku teplý a zase přestane, stejně jako okamžitě přestane, pokud nepatrně otevřu okénko :)

 

Setkal se s tím už někdo ? Jak to tak pozoruju, tak do Rapida by se měl dávat zadarmo hodně výkonný a drahý sound systém :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

d.novakd, to mě přesně napadlo, že se tam dělá přetlak :) Já zase doma, jsem blbec koupil moc výkonou digestoř a dělá se mi tam podtlak, když jí zapnu, tak začnou hvízdat vchodové dveře, když otevřu okno tak mi nafackuje a pokud mám zatopeno v krbu, tak se oheň udusí a jde kouř do bytu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, tak mám další zvůček. Jakoby cvakání spojkového pedálu (přímo na něm - nesouvisí s převodovkou) ve vrchní poloze stačí mírně sešlápnout, pustit, sešlápnout pustit a v tom to kroku to v tom pedálu divně cvaká. Dělá Vám to taky? Slyším to i při jízdě. Jinak dělá to jak s nastartovaným tak vyplém motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkuste se zaměřit na pružinu vracení pedálu, mohlo by to dělat uchycení háčků pružiny. Snad by měla jít vyháknout třeba z dolního úchytu. Včera jsem to taky zkoumal, cvakání je takový hoooooooodně tichý, je slyšet jen když motor neběží. Možná mám ale najeto ještě málo km (necelých 14tkm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...