Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

Co mas za MR popr. kdys ho kupoval. Ja mam cca 23 tis km a je fakt ze vrzanicko zaclo taky kolem 15 tis. MR 2013 koupeno 2/2013. Jinak pak dej echo jak to dopadlo. Mam-li byt uprimny mam obdobny pocit a po prvotnim nadseni u me panuje po vsech zkusenostech lehke rozcarovani. Vec zatim zachranuje motor a i v celku jizdni vlastnosti. Ovsen to zpracovani je des hlavne ty tapeci. Uz jsem mel nutkani vzit krumpac a ty tapece urvat jak to vrze, myslel jsem ze to vydrzim do servisu za cca 4tis km, nemam naladu furt neco reklamovat, ale mam jen jedny nervy a tak to chci taky v nejblizsi dobe resit. Bohuzel me to auto musi vydrzet dyl jak zaruku.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MR 2013/ vyrobeno první den po celozávodce. to jest 5.srpna najelo na linku. Sem zaměstnanec tak sem si to nechal vyjet. a vyzvedával v září. byla to skladovka. Mě to vrzání začlo skoro hned na začátku ale do teď sem jen prudil v salonech než se mě někdo ujal a začal to řešit :-D. Vůbec se ti nedivim, sme na tom stejně s nervama a když už člověk vyhodí přes 300tis za auto tak očekává kvalitu a neee kvalitu LOGANA za 160tis. určo dám vědet. naštěstí mám prodlouženou záruku 4roky nebo 120tis. jinak bych šel koupit lano.:))

Editováno: , autor: d.novakd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj kousek je MR2013, stáří za pár dní rok, najeto 10 tis. a klepu na dřevo - klid, klid, klid .... Jediné co zadrnčí je držák pásů ve sloupku, ale to pouze při průjezdu vozovky z kostek. Denně jezdím různými značkami aut. Na nekvalitní vozovce drnčí všechny a každému něco jiného.

Je zjímavé, jak píšete, že Vám vůz vyluzuje intenzivnější zvuky za tepla. Většinou je to obráceně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se taky pridavam do gangu vrzajicich dveri. Vsimnul jsem si ze po desti dvere nevrzou. Zkusil jsem tedy namazat tesneni na aute => nepomohlo. Tak jsem namazal tesneni na dverich a ? => klid. Je to tyden a zatim klid, pravda je ze mezitim nekolikrat zaprselo :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim te a cim si to namazal. Ja zkousel X silikonovych oleju na gumy atd a nic. Ze bych si nakoupil zasoby:-D pochybuju ze to skoda vyresi

Jelikoz jsem rybar, tak jsem pouzil silikonovou vazelinu na muskarske snury. Bohuzel ji mam na chalupe u rodicu.

Muzes zkusit i toto http://www.gme.cz/silikonova-pasta-elchemco-el25-p749-001

 

Je nutne maznout tesneni na dverich, ne na aute. Aspon takhle to zafungovalo u me.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se podělím o slíbené řešení ze strany škoda auto . Odpověď zněla, nevíme - prostě se na to vyprdly, přidal sem na hrubosti a ten pán řekl za chvíli vám zavolám. Cca do 15minut volal že už má řešení a to takové že po svátkách se tam mám dostavit a přijedou technici ze škodovky (odborníci) se na to podívat a prozkoumat to. Takže se uvidí na co to chytří páni svedou :). Doufám že si auto nenechaj na delší zkoumání, auto potřebuji nutně každý den a půjčení stojí 450/den + 4.5kč na 1km. :kol-46:  :kol-46: :kol-46:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak u nás v baráku bydlí klučina kterej maká v jednom nejmenovaném autosalonu škoda a prej tam měli pár rapidu kterejm praskal lak na střeše z důvodu kroucení kastle - OPRAVU prováděli vybroušením laku na plech, nanesli nějakej silikon pružnej aby nebylo vidět praskání a znova nalakovali. Co je na tom pravdy nevím ale i tak si dejte bacha, není to košér oprava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrzání předních dveří dělají skutečně ty těsnící gumy.Pravdou je, že jsou tam rovnou 3 těsnící clony, což je super.Co již super není je, že vržou.Mám Rapido asi půl roku a najeto 38 000 km.Dřív to nedělalo, ale myslím, že to bylo taky zimou, než malým nájezdem.Teď když auto nechám třeba hodinu na sluníčku, tak to pak křupe úplně stejně, jako když dám dětem do mikrovlnky dělat popcorn (je to hrůza).Když už pak jedu, tak se to +- ustálí.

Co se týče silikonu a různých mastiček, olejíčků, tak to může a bude nějaký čas fungovat, ale POZOR.

Stejně jako třeba na Trabantu dostaly ocelové dveře tuhost díky spojení s duroplastovým dílem, tak i jakéhokoli novějšího auta má být spojení mezi dveřmi a karosérií NEKLUZNÉ!, tj.to pryžové těsnění nemá lítat na vrstvě oleje!!!Byť se to na první pohled nezdá, tak ale přilnavé spojení  dveře+těsnění+karoserie zvyšuje tuhost a stabilitu karoserie a to nijak bezvýznamně, 1cm těsnění "udrží" cca 1kg (10N), obvod těsnění je cca 250cm, což je 250kg! (2500N).Na 4dveře je to tedy celkem 1 tuna, která zvyšuje tuhost karoserie.

Řešení Škoda salonu olejíčkem je panické řešení, aplikované v důsledku neznalosti příčin a souvislostí..

Každý pryžový díl namáhaný na tlak se při dlouhodobém stlačení trochu unaví, tj.když si vyzvedáváte auto v salonu, tak přítlak dveří je těch cca 250 kg, po nějakém času se trochu unaví a přítlak je třeba 150kg, což nestačí na to, aby sestava dveře+těsnění+karoserie tvořila kompaktní nekluzný celek.Praktický následek je akustický - vrže to.

Náprava?

Ta je naprosto logická a jednoduchá.Reakce zámku dveří na karoserii (destička s háčkem) je v karoserii umístěna stavitelně cca +-5mm ve dvou osách.Stačí tuto "destičku" povolit a posunout ji v ose Y ke středu vozu o 1mm a máte do smrti pokoj od vrzání a tohoto vlákna.

Tato náprava byla již uvedena v postupech autorizovaných servisů i např.značky Trabant (IFA).Překvapuje mne, že ji nezná a neaplikuje autorizovaný servis Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...