Speedluk Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 d.novakd: To je pak taky možný.S tím už toho moc udělat nejde.Musím se na to podívat, jak jsou slícoavné dveře s kastlí.Někdy se stává, že rám dveří nedoléhá ke karoserii, pak právě tato úprava nepomůže.Na lince se to řeší tak, že se stáhne okno a ten rám se ručně silou doohne.Na pohled to nepůsobí hezky,ale funguje to.Napadá mne ale jiné řešení, které by mohlo a mělo fungovat.Nenatírat ty "gumy", ale nějak zvýšit přilnavost těch dílů, kam to těsnění doléhá.Pro zkoušku zkusím na tyto místa nalepit obyčejnou kobercovku.Pokud to pomůže, bude řešení snadné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 d.novakd. To je pravda Vsadím se, kdyby zákazním viděl finální fázi, kde se stokilový obr zapře kolenem o dveře a vší silou láme rám dveří, tak by dostal infakrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 V automobilce nemakám.Mám firmičku, která vyrábí lisovací nástroje, ze kterých se pak vyrábí ocelové díly karoserie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 30. Duben 2014 Sdílet Vloženo 30. Duben 2014 (editace) Jo je to tak, vim od cloveka co tam dela, zadnej stres. Mohl bych i vypravet o brouseni kastle na svarovne kdyz to uplne nelicuje jak jdou docela slusne plochy pozinku pryc a uz se to neresi, lakovna to preci prekreje. Editováno: 1. Květen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 d. novakd - proč mažeš svoje příspěvky, na které ti zde kolegové reagují? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Chci byt jeste chvili zamestnan a nejak mi nedoslo, ze bych nemel zachazet moc do detajlu jak kde co funguje. Mam to ve smlouve absolutni mlcenlivost :-( tak se omlouvam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 OK, takže ty editované jsem odstranil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Ok dik :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 (editace) No je pravda, že to si raději udělal dobře, vzhledem k přezdívce. Já naštěstí si tady můžu psát co chci (tedy téměř dokud mě Pawouk nesrazí banem). Doufám ale, že dáš echo jak jsi dopadl, nezkreslené a pravdivé když už jsi s tím tady začal. Pokud nepak můžeš klidně smazat všechny svoje příspěvky. Editováno: 1. Květen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
d.novakd Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Tak samo ze dam pravdive. Vuci autosalonu nemam zadny zavazky. Jednalo se jen o to jak to funguje v automobilce. Jinak co se tyce servisu a reklamaci si servitky brat nebudu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Fajne. Já teď až pojedu domů z práce "za tepla" poprvé zjistím jak funguje moje nasilikonování ze včera. I když někdo jiný mi psal, že jsem to posral, že se to dělat nemá, tak nevím. V návodu se ovšem nepíše, že se tesnění nemůžou mazat, třeba proti zpuchření atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Petrrr.Nemá se to dělat, ale zase nic extra se tím neposere.Stejně ten silikon po čase vysublimuje a nic moc tam nezbude.Je ale pravdou, že to těsnění je asi pěkný průser Škodovky.To je pazvuk, to je běs.Já poměrně hodně nalítám, mám 38 000km a dřív to nedělalo.Teď pokud jedu třeba po městě, tak to skřípe naprosto příšerně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Tak to jsem rad. Jinak je to vyrazne lepsi tak o 90%, ovsem mam obavy ze to nebude dlouhodobe reseni a ja nebudu jako kret.n mazat tesneni co 14 dni, kdyby slo o jedny dvere to bych mozna prezil, ale vsechny dvere to ne. Mam to jako provizor do servisu. Pak jim to auto zapalim a poslu dalkove do autosalonu A ja si najivne myslel jakej budu mit klid s koupi noveho auta. Prinejhorsim ty tesneni ztrhnu a hotovo. jde o tesneni vnejsi jak je uvedeno vyse na dverich. Po namazani vnitrnich tesneni beze zmeny. Az namazani vnejsich pomohlo a kdo by to byl rekl kdyz to tesneni je chlupaty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Tak jsem dneska u mého Rapida prověřil ty pazvuky.Vnitřní (hlavní) těsnění to nedělá.To je krásně měkoučký.Dělá to ta vnitřní clona (ta co je mezi hlavním těsněním a vnější clonkou), ta je tvrdá jak pes a při pohybu poskakuje a běsně vrže.Tyhle clonky namazaný být můžou, ty nemají na tuhost žádný vliv, je to paradoxně hluková clona.Funguje, ale nějak obráceně Já jsem celé toto těsnění pořádně namazal bílou vazelínkou ve spreji, ta by to měla i dlouhodobě trochu zvláčnit.Po aplikaci je auto absolutně tiché.Jak dlouho to vydrží samozřejmě nevím, poreferuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Není nad jeden obrázek se šipkou na tu vnitřní clonu, který řekne všem více, než dlouhosáhlý slovní popis. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Bilou vazelinu mam taky. Mohl bys to vyfotit a oznacit co tedy mazat? Vse ostatni utru od toho silikonu. Dik za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Miky me predbehl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 (editace) Měl jsem to nafotit.Na netu jsem našel jen tuto fotku.Kolem těch dvěři je nainstalováno jedno těsnění, které má dva břity.Jeden směřuje dovnitř auta a druhé je vnější, které je prakticky zároveň ze sklem.Z těchto dvou břitů alespoň mne vrzalo to vnitřní.Ten břit je z těch dvou také nižší a je tvrdší.Pokud ale namažete oba dva, nic se nestane. Editováno: 1. Květen 2014, autor: Speedluk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Asi nejlepší by byla fotka z profilu a na ní to zvýraznit, ať je to každému jasné. Díky za všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 (editace) a mazat vrchol toho vnitrniho britu? nebo on se jako da odchlipnout a mazat pod nim? A ta bila vazelina na tom neni videt? vsak to tesneni je taky hlupaty ne? Editováno: 1. Květen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Já to zítra pořádně nafotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 Jen tak mimochodem ETKA hlásí již tři verze předního a pět (!) zadního dílu s názvem vodítko zasouvacího skla od počátku výroby RAPIDa..... Pročpak? Jinak mě ten vnitřní nižší břit míří směrem ven z auta a je jen malinký fous tvrdší, než ten vnější, skoro bych spíš řekl, že je to nastejno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 1. Květen 2014 Sdílet Vloženo 1. Květen 2014 To jsou zase veci. Jen co clovek vyresi silentblok uz tu ma dalsi problemek. Hold Skoda nepolevuje a drzi nas v neustalem napeti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) No mazat ten brit napovrchu nebo i pod nim tam kde se asi pri zavreni ty gumy dotykaji. Prst tam mam jen pro opreni pro stabilizaci foceni, plati to druhe tesneni ta odchlipujici jakoby placata guma. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedluk Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 Ahoj, tak jsem to konečně nafotil.Na té první fotce je znázorněno těsnění, kterého se to týká. Namazal jsem ho celkem pořádně bílou vazelínkou ve spreji, viz.druhá fotka.Tuto "housenku" vazelíny jsem nanesl na celou délku těsnění.Pak jsem to prstem rozetřel a tam, kde se mi to dostalo na lak jsem to utřel hadrem.Pokud bych chtěl být jo pečlivý, tak kolem těsnění nalepím papírovou zakrývací pásku. Po rozetření té vazelínky je stav těsnění jako na první fotce. Včera a dnes jsem autem ujel asi 500km a je to nádhera, když to auta je zase absolutně tichý.Vrzání se ztratilo kompletně ze 100%.Doufám, že to i vydrží.Zatím to mám krátce.Předpokládám ale, že díky vazelínce ta guma dlouhodobě trochu zvláční, takže by to vydržet mělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.