Přejít na obsah

Nepřirozené zvuky - drnčení, vrzání, klepání


rogerer

Doporučené příspěvky

d.novakd: To je pak taky možný.S tím už toho moc udělat nejde.Musím se na to podívat, jak jsou slícoavné dveře s kastlí.Někdy se stává, že rám dveří nedoléhá ke karoserii, pak právě tato úprava nepomůže.Na lince se to řeší tak, že se stáhne okno a ten rám se ručně silou doohne.Na pohled to nepůsobí hezky,ale funguje to.Napadá mne ale jiné řešení, které by mohlo a mělo fungovat.Nenatírat ty "gumy", ale nějak zvýšit přilnavost těch dílů, kam to těsnění doléhá.Pro zkoušku zkusím na tyto místa nalepit obyčejnou kobercovku.Pokud to pomůže, bude řešení snadné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to tak, vim od cloveka co tam dela, zadnej stres. Mohl bych i vypravet o brouseni kastle na svarovne kdyz to uplne nelicuje jak jdou docela slusne plochy pozinku pryc a uz se to neresi, lakovna to preci prekreje.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je pravda, že to si raději udělal dobře, vzhledem k přezdívce. Já naštěstí si tady můžu psát co chci (tedy téměř dokud mě Pawouk nesrazí banem). Doufám ale, že dáš echo jak jsi dopadl, nezkreslené a pravdivé když už jsi s tím tady začal. Pokud nepak můžeš klidně smazat všechny svoje příspěvky.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajne. Já teď až pojedu domů z práce "za tepla" poprvé zjistím jak funguje moje nasilikonování ze včera. I když někdo jiný mi psal, že jsem to posral, že se to dělat nemá, tak nevím. V návodu se ovšem nepíše, že se tesnění nemůžou mazat, třeba proti zpuchření atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrrr.Nemá se to dělat, ale zase nic extra se tím neposere.Stejně ten silikon po čase vysublimuje a nic moc tam nezbude.Je ale pravdou, že to těsnění je asi pěkný průser Škodovky.To je pazvuk, to je běs.Já poměrně hodně nalítám, mám 38 000km a dřív to nedělalo.Teď pokud jedu třeba po městě, tak to skřípe naprosto příšerně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem rad. Jinak je to vyrazne lepsi tak o 90%, ovsem mam obavy ze to nebude dlouhodobe reseni a ja nebudu jako kret.n mazat tesneni co 14 dni, kdyby slo o jedny dvere to bych mozna prezil, ale vsechny dvere to ne. Mam to jako provizor do servisu. Pak jim to auto zapalim a poslu dalkove do autosalonu :D A ja si najivne myslel jakej budu mit klid s koupi noveho auta. Prinejhorsim ty tesneni ztrhnu a hotovo. jde o tesneni vnejsi jak je uvedeno vyse na dverich. Po namazani vnitrnich tesneni beze zmeny. Az namazani vnejsich pomohlo a kdo by to byl rekl kdyz to tesneni je chlupaty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska u mého Rapida prověřil ty pazvuky.Vnitřní (hlavní) těsnění to nedělá.To je krásně měkoučký.Dělá to ta vnitřní clona (ta co je mezi hlavním těsněním a vnější clonkou), ta je tvrdá jak pes a při pohybu poskakuje a běsně vrže.Tyhle clonky namazaný být můžou, ty nemají na tuhost žádný vliv, je to paradoxně hluková clona.Funguje, ale nějak obráceně :)

Já jsem celé toto těsnění pořádně namazal bílou vazelínkou ve spreji, ta by to měla i dlouhodobě trochu zvláčnit.Po aplikaci je auto absolutně tiché.Jak dlouho to vydrží samozřejmě nevím, poreferuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem to nafotit.Na netu jsem našel jen tuto fotku.Kolem těch dvěři je nainstalováno jedno těsnění, které má dva břity.Jeden směřuje dovnitř auta a druhé je vnější, které je prakticky zároveň ze sklem.Z těchto dvou břitů alespoň mne vrzalo to vnitřní.Ten břit je z těch dvou také nižší a je tvrdší.Pokud ale namažete oba dva, nic se nestane.

post-59586-0-31696300-1398972648_thumb.j

Editováno: , autor: Speedluk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak mimochodem ETKA hlásí již tři verze předního a pět (!) zadního dílu s názvem vodítko zasouvacího skla od počátku výroby RAPIDa..... Pročpak?

post-6633-0-15514800-1398974528_thumb.jppost-6633-0-26309300-1398974527_thumb.jp

 

Jinak mě ten vnitřní nižší břit míří směrem ven z auta a je jen malinký fous tvrdší, než ten vnější, skoro bych spíš řekl, že je to nastejno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak jsem to konečně nafotil.Na té první fotce je znázorněno těsnění, kterého se to týká.

Namazal jsem ho celkem pořádně bílou vazelínkou ve spreji, viz.druhá fotka.Tuto "housenku" vazelíny jsem nanesl na celou délku těsnění.Pak jsem to prstem rozetřel a tam, kde se mi to dostalo na lak jsem to utřel hadrem.Pokud bych chtěl být jo pečlivý, tak kolem těsnění nalepím papírovou zakrývací pásku.

Po rozetření té vazelínky je stav těsnění jako na první fotce.

Včera a dnes jsem autem ujel asi 500km a je to nádhera, když to auta je zase absolutně tichý.Vrzání se ztratilo kompletně ze 100%.Doufám, že to i vydrží.Zatím to mám krátce.Předpokládám ale, že díky vazelínce ta guma dlouhodobě trochu zvláční, takže by to vydržet mělo.

 

 

post-59586-0-94041100-1399048194_thumb.j

post-59586-0-22907000-1399048215_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...