Prosinec 19, 201311 r Ahoooj tento problém se řeší i na VW clubu, ale tady jste dál Jsem štastný, že už to je snad odhaleno. Mám Passat 2011 2,0 CFGB 125KW DSG už tam mám třetí termostat samosebou problém trvá, zbytečný Vám ho popisovat.. Pije mi to krev a je to jak kdy... Takže jestli to dobře chápu na mém motoru bude u DSG termoregulator, který to způsobuje a výměna bude určitě daleko jednoduší než u samotného termostatu.. Za kolik jste kupovali termoregulátor? Leewharte a u tebe to bylo tím termoregulerem teda? A již v pořádku? Díky za rady a už se těším až to budu mít v cajku, ale obavám se že po Vánocích. :/
Prosinec 19, 201311 r Tak mi na Jarově řekli že to č dílu 3AA122101G vubec neznaj a že do meho vinka to vubec nepatri.. tak nevim. Lewharte můžeš mi na to ještě prosím prosím mrknout moje VIN: WVW ZZZ 3CZ BP 33 15 23 bez mezer. Díky moc. )
Prosinec 19, 201311 r Kami3120: Pozeram do ETKY na 2011 Passat a je tam na vyber toto: Pricom pri 3C-B-050 000 ten termoregulator v ETKE nie je. Je az pri tej verzii 3C-B-200 001.
Prosinec 19, 201311 r No asi je na mě hodně hodin, ale ač se snažím tak to moc nechápu co z tojho pro mě plyne? Díky. Upraveno Prosinec 19, 201311 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Prosinec 19, 201311 r Podla mna teda, ked to spravne chapem, tak v roku 2011 boli akesi podtypy passatu. A to 3C-B-050 000 a 3C-B-200 001. No a tvoj zrejme spada pod 3C-B-050 000, kde ten termoregulator nie je.
Prosinec 22, 201311 r Pánové po výměně termoregulatoru DSG problém odstraněn. Najeto zatim necelých tisíc km, dálnice i město a auto drží teplotu bez problémů.
Prosinec 26, 201311 r Kami3120: Pozeram do ETKY na 2011 Passat a je tam na vyber toto: passat 2011.JPG Pricom pri 3C-B-050 000 ten termoregulator v ETKE nie je. Je az pri tej verzii 3C-B-200 001. A podle VIN: WVW ZZZ 3CZ BP 33 15 23 zjistíš co se mě týká?
Prosinec 26, 201311 r Bohuzial nemam ETKU kde sa zada VIN a ukaze mi len diely tykajuce sa konkretneho vozidla. Snad Ti pomoze niekto iny, ale ked ti to nenasli oficialne v origo servise ...
Prosinec 26, 201311 r No a tvoj zrejme spada pod 3C-B-050 000 práveže nie....patrí do verzie 3C-B-200 001
Prosinec 26, 201311 r Tak mi na Jarově řekli že to č dílu 3AA122101G vubec neznaj a že do meho vinka to vubec nepatri.. nedávaj im žiadne číslo..stačí inakšia koncovka ND a už to nepasuje podľa VIN
Prosinec 27, 201311 r Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky.
Prosinec 30, 201311 r Superb CFGB, DSG . I u mě po výměně termoregulátoru problém odstraněn. Motor snadno dosáhne teploty 90C a drží. Díky všem za pomoc a příspěvky. Tak to musí být u Passatu stejné, mám také CFGB DSG. Už se teším jak to budu mít také vyřešené. Na kolik tě to a kde vyšlo?
Prosinec 30, 201311 r nedávaj im žiadne číslo..stačí inakšia koncovka ND a už to nepasuje podľa VIN No jsou to talenti, ale díky za rady.
Prosinec 30, 201311 r Tak to musí být u Passatu stejné, mám také CFGB DSG. Už se teším jak to budu mít také vyřešené. Na kolik tě to a kde vyšlo? termoregulátor 1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,- Měnil jsem ho sám.
Prosinec 30, 201311 r to pherson: Ahoj dle Etky by to mělo být pro Passata toto: 3AA122101G měj se fajn David. termoregulátor 1K0121113S jsem objednával v AUTOPLUS II v Mostě za 502,- Měnil jsem ho sám. Tak nevím zda musím objednávat na Passata komplet 3AA122101G což stojí ceníkově 2500,- nebo by stačilo koupit to co píšeš 1K0121113S je to sice Passat ale také CFGB.. Teď je to otázkou..
Leden 1, 201411 r Zdravím všechny, i já mám po výměně termolegulátoru problém s ohřevem a nadměrným chlazením motoru odstraněn. Mám Superb COMBI 2.0 TDI, 2011, CFFB DSG. 140 PS, 160000km. Úspěšný rok 2014 přeje Jarek. Upraveno Leden 1, 201411 r od superb combi black
Leden 1, 201411 r nevedel by niekto poradit, čo može sposobovat problem pri starsich motorch CBAB. ktore ten termolegulator nemaju ?
Leden 2, 201411 r Pro zajimavost napište kolik má kdo najetých kilometrů a tento problém? U mě 110tis km.
Leden 18, 201411 r U mě problém taky vyřešen. Zahřeje se rychle a taky konečně topí dle mých představ. Dík, všem a zvlášť Martina V.
Leden 22, 201411 r Tak Superb II -motor CFFB - 180tis km... termoregulátor vyřešil 100% problém. Díky !!! Napřed na mě v servise koukali, když jsem se objednal včetně toho co mi mají kde měnit a jak dlouho jim to má trvat ... Díky fóru jsem ušetřil tak 10tis Kč a stálo mě to jen 1 hodinu v servise i s kávou ... Mimochodem, ve Škodováckém servis o problému ví a řeší to prý ve spolupráci s MB tak, že přehrají chování ŘJ, aby ukazovala po zahřátí stále 90st, pokud kolísá teplota mezi 70-90 , protože mají prý hodně reklamací teploty a neví v čem je problém ... A další servis mě už zase tlačil , že mám určitě provalené těsnění pod hlavou a že to chce sundat hlavu ...
Únor 25, 201411 r Tak u me taky termoregulator vymenen a teplota OK a zda se mi ze zacalo radit auto trosku jinak. Je to mozne? Mam DSG a vyzed ze zatacky na 6ku pridani plynu 1500 otacek a pri seslapnuti plynu zacalo auto cukat , tak jsem si padlem podradil a pak uz se to neukazalo.... Nevite co to je?
Březen 4, 201411 r Po výměně klid. Ale nechápu princip teto věci tzn ze pružina ztratí svoji silu nebo jak to funguje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.