Přejít na obsah

Výbava OIII – čeho litujete, že jste neobjednali a co už by jste nechtěli ?


viewer

Doporučené příspěvky

Urcite je.o tom nepochybujem.ma to znamy tak som si to skusal.ale ako pisete,vsetko je o zvyku.pokial by som to pouzival nejaku chvilu tak by mi to urcite chybalo.

Okrem toho este nez som zistil ze to znamy ma,nechapal som ako moze tak rychlo startovat auto.este ani poriadne nesedel v aute a uz startoval:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

rezervu jsem dokoupil hned... mám tam zimák plech 16" a polystyren s heverem a klíčem na kola není až taková položka - jen škoda toho místa co bylo místo rezervy...... kdyby naopak kekdo chtěl ten polystyren, že bude jezdit na odvážlivce bez rezervy, tak ten i s kompresorem a soupravou na opravu pneu prodám za dobrou cenu....

 

Dá se tím kompresorem nafouknout člun?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene... už v OII FL jsem jí nevozil....mám v kufru spousta krámů, a tak je dávám pod podlahu... 

 

Píchnul jsem s ní jen jednnou po cestě na D1 Brno-Praha, ale kolo ucházelo tak pomalu, že jsem dojel 120km/h (zlatá kontrola tlaku, bez ní bych si toho ani nevšiml). Po cestě jednou dohustil na benzínce a v Praze mě to zelepili v pneuservisu.... při představě, že se na D1 někde lopotím s výměnou kola, bych to i s rezervou raději dojel...

 

Takže třikát klepu na dřevo  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dneska jsem koukal, bohužel je to tak, max je 2,5 atm... takže bicykl mě čeká zase pěkně po staru :kol-33:

 

Max. doba provozu kompresoru je do 5 min.

Mám tam také max 2,5 ale kolo s ním na 3,5 nafoukám v pohodě. Chce se nebát a zkusit to:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám pár položek, u kterých si nejsem jistý:

- Perf mode selection - moc to nestojí, ale je to k něčemu dobré... krom toho, že bych pak vypínal ten zvuk?

- Amudsen - není lepší jezdit chvíli s přenosnou navi a pak třeba koupit nějaký lepší aftermarket s podporou CAN?

- Drobnosti - ty přihrádky v kufru, ochrana proti kamenům atd. 

- DAB - mám pocit, že i bez něj je příjem rádia slušný... kvalita zvuku je věc jiná

- Alarm - dneska moc nefrčí, ale mě to přijde jako dobrá věc

- Záruka 4+60 nebo 5+150 - efektivně najezdím za 4 roky tak těch 60, takže je to rok záruky za 12.000, to je celkem dost

 

Co myslíte? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DAB: pokrytí je mizerné, příjem je jen někde a i v Praze na okraji města vypadává. Naopak FM přijímáš skoro všude (nikoliv v podzemí, v tunelech, parkovacích domech nebo horských údolích). Kvalita zvuku je ale nesrovnatelně lepší než FM. Takže sám musíš vědět kde se budeš převážně pohybovat.

 

Alarm: já osobně si myslím že Alarm je ve většině případů zbytečný, protože lidi na něj nereagují. Jedině že by sis v noci parkoval auto pod svými okny a vzbudil tě. Většina pojišťoven na něj ani nedává slevu na pojistném, to spíš na zamykání zpátečky.

 

Ostaní věci moc neznám, tak nekomentuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Performenc mode selection nebrat, zbytecnost a to mam DSG. Za me vyhozene penize.

Navigaci pouzivam jednou dvakrat za rok, takze mam v mobilu. V aute Bolero-Canton. Takze myslim, ze zalezi jak casto budes navi pouzivat.

Mam zaruku 4-60 najezdim cca to co pises ty. Jestli to bude zbytecna investice zjistim za 4 roky. :-D:-D

DAB nemam....nekomentuji.

Alarm mam, opet zjistim po 4 letech jestli mi byl nekdy co platny. Parkuji v garazi, ale pres den mi stoji na verejnem parkovisti u zamestnani.

Ochrana proti kamenum atd.jsou myslim stovkove zalezitosti...uz se nepamatuji. Za me ano. Tech par stokorun uz myslim nikoho nevytrhne oproti porizovaci cene auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- U prodloužené záruky jsem pro. V ceně auta už to takovej balík není a přidá to alespoň trochu klidu. Pokud teda bude Škodovka po 3.5 letech něco ochotná uznat jako nebežné opotřebení. ;)

 

- Ty blbosti v kufru (cargo elementy, přihrádky, síťový program, háčky) dávájí využitelnosti toho kufru nový rozměr. Měl jsem náhradní auto v úplném základu, které nic z toho nemělo a na vození běžných věcí (rozuměj takových co nenaplní kufr) to bylo k ničemu.

 

- Alarm je jediná cesta jak do OIII dostat SAFE systém. Asi bych to dneska už pro klid duše objednal i kdybych měl tu sirénu vypnutou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cargo elementy (přihrádky na bocích) jsou standard, ne? Síťový program nevyužívám i když jsem je v rámci výbavy dostal. Prodloužená záruka je fajn. Třeba na Roomsteru jsem v rámci záruky vyřešil zatékání kolem antény a nějaké další drobnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

naopak pro DSG má význam, neb to není jen o zvuku (který jde mimochodem vypnout přes diagnostiku), ale o tom, že DSG potom umí volnoběžku!

No prave proto jsem to zduraznil, ze mam DSG.

Eko mod nevyuzivam, nejak mi nesedi jizda s volnobezkou.

Sport radi moc nahore, u dieslu myslim spatne.

Takze opet nevyuzivam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to zas ja mam TSI manual a som celkom milo prekvapeny z prepinania jazdnych rezimov. rozdiely medzi ECO a SPORT rezimom su velmi citelne. v rezime sport:

 

- znatelne stuhne riadenie

- odozva na plynovy je podstatne rychlejsia

- natacacie svetlomety su naozaj rychle

- este aj ten pseudo zvuk motora vie vyhecovat k ostrejsej jazde :), aj napriek tomu ze je prehnane umely...

 

akurat nechapem indikator preradenia, ten stale indikuje rovnako, pri 1600 ot. pyta vyssi stupen :D. cakal som, ze pri rezime sport bude indikovat vyssi stupen az pred cervenym polom tak ako je to v pripade radenia DSG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj indikator řazení je usměvný, sice mam DSG, ale pokud řadím pod volantem v manuálu tak podle počítače bych jenom pořad řadil. 

 

Jinak nevýhoda u DSG při přepnutí do manuálu je v tom, že jedničku a dvojku dostanete k omezovači hnedka a někdy je převodovka rychlejši než vy, takže při přeřazení z 1 na 2 se v klídku na přeřadit v 1 na 3 protože v momentě kdy chcete řadit vy, tak i když to máte v manuálu tak to přeřadí na vás ať nedržíte pořád motor v omezovaci takže řadí DSG u vy zároveň = přeřazení o 2 stupně. 

 

Tohle vychytat ještě a plná spokojenost s DSG oproti OII FL je to pořádný pokrok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve sportu to akorat vice reaguje na plyn, ale pokud to dam na manual a dam plyn napodlahu tak me stejne bude radit sam pokazde co budu nejakou dobu v omezovaci, proste tam je bezpecnostni pojistka aby si ten motor neodvaril a pak to svedl na prevodovku bych rekl, to je to same jak ti prevodovka i sama podradi aby motor nechcipl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě (jen pro upřesnění) myslíš "dát do manuálu", že si kopneš řadící páku od sebe (do prava) ? Protože ono jde řadit, natvrdo, pod volantem vpodstatě kdykoliv , ale to ti to do řazení kecá téměř ihned... <_<

 

Jojo přesně tohle myslím, jinak si vždy po chvilce automat převezme řízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...