Přejít na obsah

Spárovaní Bolera se Samsungem S4


Doporučené příspěvky

Zdravím, máte někdo úspěšně spárovaný Samsung Galaxy S4 s Bolerem? Jedná se mi o přehrávání hudby, nefunguje mi jak by mělo. Stará S3 s tím neměla sebemenší problém, S4 sice možnost přehrání nabídne, ale každých 5-10 vteřin se zvuk úplně vypne a pak zvolna nabíhá na původní hlasitost... Záhada. Telefonování, seznam a všechny ostatní fičury fungují bez problému, telefon standardně napárovanej do rádia...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...

Zdravím všechny,

 

     přečetl jsem tady na fóru o spárování autorádia a telefonu kde co, ale stejně z toho nejsem moc moudrý. Prosím tedy o radu a osvětlení. Musím se přiznat, nejsem v této oblasti techniky moc zběhlý, takže prosím o trpělivost.

V první řadě netuším, co všechno by vlastně autorádio mělo s telefonem umět. V návodu jsem se toho také moc nedověděl. Mám Superba 2 rok výroby 2009 a autorádio Bolero.  S telefonem Samsung S4 jsem se jaksi dohromady nedomluvil... ani podle manuálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zatím to neřeším, naštěstí v autě nestrávím tolik času, abych to tak moc potřeboval využívat. Jen jsem chtěl vědět, co to moje Bolero vlastně umí a neumí (koupil jsem jako jeté auto). Takže autorádio hraje a telefon je v držáku na skle  ;) viz. 1. fotka :

http://forum.skodahome.cz/topic/55418-váš-superb-ii/?p=1959208

Editováno: , autor: Itchy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chci se zeptat jak ma funguvat prehravani zvuku z mobilu na radiu? Tusim je to A2DP ..mam samsung S4,radio bolero, BT HF 7P6....vsechno funguje perfektne, jen kdyz chci navigacni pokyny z mobilu a k tomu hudbu z mobilu, tak mi nejde preskakovat pisnicky pres radio,proste ty sipky k preskakovani skladeb jsou sedivy a nejsou funkcni.