Březen 11, 201510 r No hgp umi 500 koni a kdyz je clovek fanda a neresi zaruku je balicek powerplus se 600 konmi. Je to biturbo. Dsg je omezeno a upraveno mechanicky na 700nm. A co za to? Pouhych 23 500 euro a 4 dni auto u nich v germanii:-)
Březen 29, 201510 r tu je jeden na predaj keby ste chceli http://superbauto.cz/skoda-blog/skoda-superb-36-v6-turbo-456hp inak nemci z toho vytlacili 304ps Upraveno Březen 29, 201510 r od cubic
Září 20, 20168 r Tak pro ostatní, kteří se k tomu neodhodlali, to mám odměřené. R.v. 2012 60.000km Před: 230koní, 305Nm Po: 260koní, 309Nm
Září 21, 20168 r Je to poznat pocitově rozhodně na 1,2 rychlostním stupni, 3,4ka mě nepříjde jiná, neměl jsem ještě možnost to otestovat na dálnici, ale určitě to bude tahat asi o něco lépe než předtím.
Říjen 22, 20168 r Caute mam dotaz ohladne spotreby po chipe.... Na turbo diesloch viem ze ked turbo tlaci viac vznika vacsi tlak a tym aj krutak ktory nasledne dopomaha na uspore paliva nakolko staci menej slapat na pedal. Ale co na benzine bez turba ? Logicky mi to vychadza ze len vacsia davka zaisti vyssi vykon a malinko vyssi krutak. Ako to je vie niekto ? Kupil som auto s profi chipom namerane 199KW. Spotrebu mam na nejakych 900km 9,4L. Co je fajn. Ale pride mi nerealne sa dostat pod osem ako tu niektory pisu. Na cca 8,5 sa da ked su idelane podmienky par takych jazd som mal.. Auto uz sice ma 180 000km ale ide fajnovo. Nejake tie muchy vychytat a bude to super.
Leden 18, 20178 r Upřímně, u tohoto objemu ti jde o to, jestli ušetříš díky úpravě ŘJ 0,5l/100km? Osobně jsem v tom nikdy rozdíl nehledal a řeči o spotřebě jsou spíše pro manželky těch, kteří si potřebují úpravu obhájit (nadsazeno) a za 9,4 buď rád, já po praze s tím lítam za 15l/100km a když tomu šlápnu na krk tak za 20.
Únor 1, 20178 r V 30. 1. 2017 at 19:26, TomB80 napsal: Ahoj, nevíte někdo, jestli se dá nějak poznat, jestli je auto chipnuté? Při jízdě to prostě nepoznám a druhé auto na porovnání nemám, přes diagnostiku to má při kódování jen jeden řádek a v něm bylo tuším 156. Ptám se, abych nevyhodil prachy za chip a byl na tom stejně. Tak jestli je nějaký spolehlivý způsob jak to zjistit...
Únor 2, 20178 r @TomB80 Přeskočíme tu část, že je chipování atmosféry vyhazování peněz už z podstaty věci a zaměř se na fakta: 1) Chceš nechat upravit motor, o kterém ani netušíš, v jakém je stavu. Jinak by ses neptal, jak poznáš, jestli je upravený software ŘJ nebo ne 2) Nech si motor změřit na brzdě, ať víš, jak moc špatně na tom za ty roky je 3) Nech ho vyčistit od nánosu bordelu, protože je to na 90% nějaká vylítaná pasta kdo ví po kom 4) Opakuj bod 2) 5) Užívej si ohromný nárůst výkonu v podobě původních hodnot před degradací
Červen 3, 20178 r V podstatě se s tím dá souhlasit. Kromě velkého nárustu po vyčištění. S někým jsem to absolvoval a dalo to asi 5koní. Ale pokud s tím někdo jezdí na spotřebu, tak bývá zanesení velké.
Červenec 1, 20178 r Pisa : Nestazujem sa na spotrebu len konstatujem aka je ... neriesil som ziadneho 0,5L len som sa pýtal co reálne cip na atmosfere roby zo spotrebou nakoľko neverim ze ide dole po chipe... Chiptuningova fima co sa tym zaobara zisti ci uz bol upravovany software nakolko by si maly vediet zaobstarat origo pred upravou pripadne maju aj zalohy predchadzajucich aut.. A vedia si tak porovnat data .... nic zlozite pokial mate na to software...
Říjen 26, 20186 r V 20. 9. 2016 na 21:20, Pisa napsal: Tak pro ostatní, kteří se k tomu neodhodlali, to mám odměřené. R.v. 2012 60.000km Před: 230koní, 305Nm Po: 260koní, 309Nm To chtělo asi nejdřív pořešit, proč to nemá originálních 260hp a cca 330nm (byť Škodovka uvádí 350nm ale to prý nikdo nikdy nenaměřil). Takhle jsi zaplatil X tisíc za chip a jsi na továrních hodnotách, v případě krouťáku ještě ani to ne....
Říjen 28, 20186 r zhodíš sanie , dekarbonuješ namokro sacie kanále , odmočíš vstreky a pošleš na test a nejaký koník tam nájdeš , ako passat to nepôjde nikdy , má to menšiu kompresiu , iné vačky a ešte pár drobností , je to naschál , žerie to menej ako passat , ide kultivovanejšie a proste sa to k tomu charakteru hodí viac ... aj tak to celé zabíja DSG a podvozok , zbytočne silnejší motor keď to potom lovíš po zákrutách
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.