Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Pise pouziti puvodni naplne. Tedy pokud tim myslel chladici kapalinu a byla menena i vodni pumpa ok, ale to by pak cena za material byla jeste vyssi. Dle meho ale myslel spis olej a pak je cena materialu premrstena a navic olej bych ja pri vymene rozvodu kvuli pripadnym pilinam ocelovym v oleji vymenit nechal.

Vloženo

Vodni pumpa menena nebyla.Puvodni naplni jsem myslel olej,mel jsem na nej najeto malo a stejne ho menim po cca 13 tis. Cena je asi o trochu vyssi,ale jsem s tim servisem spokojenej,narozdil od jinych, se kteryma jsem mel tu cest ;) Pokud by byl zajem,muzu sem hodit rozpis prace a materialu.

 

Vloženo

Proč ti měnili i ten odvzdušňovací ventil klikové skříně 030103175B a průchodku 03F103638? To jsi ho měl prasklý? Ten totiž s rozvody nemá co do činění, je na druhé straně motoru....

Vloženo (editace)

Podívám se, jak vypadá motor zezadu. Ted si vybavuju, ze jsem vydel na krytu kabelů a v jeho okolí mastnej flek a asi i na airboxu. Furt jsem si rikal, kde se to tam bere a připisoval  to kuně, která decimuje tapec :(

Editováno: , autor: Chochin
Vloženo (editace)

Dostal jsem odpověď od servisu ohledně kulance a je to tak jak jsem si myslel. Kulanci zkoušeli, ale de ŠA nedosáhl řetěz mezní hodnoty a rachtání po startu kratší jak 5s je OK. 

 

Nejdřív z toho musí bejt TDI a nebo se to musí vy******

Editováno: , autor: Chochin
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Takže pří 100 000 km výročí jsem také nechal vyměnit rozvody, zde jsou ceny  mého autorizovaného servisu (v závorce cena s DPH):

as_rozv_12tsi_rap_1.thumb.jpg.1a762a45473e207320691d1fc7c8d906.jpg

Původní sada z výroby vymontovaná z motoru:

IMG_20170905_151131.thumb.jpg.1bac26b261394e669d2384f296af4785.jpg

Délka řetězu 72 mm. Co se týká napínáku, ten jde zmáčknout rukou úplně normálně. Po pořádném promačkání z něj se zbytkem oleje vylezlo opravdu dost žmolků a lezly by dále. Řekl bych, že je to docela špatně navržené a starý olej se v tom krásně zachytává, usazuje a degraduje.

 

 

Vloženo
před 5 hodinami, slapnahrabe napsal:

Délka řetězu 72 mm. Co se týká napínáku, ten jde zmáčknout rukou úplně normálně. Po pořádném promačkání z něj se zbytkem oleje vylezlo opravdu dost žmolků a lezly by dále. Řekl bych, že je to docela špatně navržené a starý olej se v tom krásně zachytává, usazuje a degraduje.

Chyba není v motoru, ale v oleji, respektive v pozdních výměnách. Když v oleji žádné kaly nebudou, nebude se v napínáku nic usazovat.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
V 2. 9. 2017 na 17:44, Dodi 15 napsal:

Elvis 78: Ahoj, tak jaké jsou poznatky s vyčištěným napínákem řetězu po měsíci? Dík za odpověď.

Poznatky, že teď jsem jezdil do Kolína a kolem komína a zarachtalo mi to jen asi 2x? Ale když držím startér dýl tak to neudělá.

Vloženo

Ahoj elvis78, děkuji za odpověď. Tak dle tebe má smysl vyčištění, chápu to dobře?

Psal tu ještě někdo, že nebude čistit, ale měnit za nový napínák, jaké tam jsou poznatky nyní?

A co vy ostatní jak rachtáte s nárustem kilometrů? Já dá se říct každý studený start, je to smutné, ale realita.

Vloženo

To není smutné, to je vlastnost :D. Mám 80tis a ráno občas zarachtá, ale krátce cca do 1-2s. Dělá to tak už od 40ti tisíců. Ve 100tis nechám vyměnit rozvody a hotovo. Nic zkoumat a čistit nehodlám. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...