Radas1 Vloženo 14. Listopad 2020 Vloženo 14. Listopad 2020 Ahoj, netajím se. Servis mimo autorizák a cena niže Výměna motorového oleje+ filtru oleje 390,- 1 hodina Výměna vzduchového filtru 78,- 0,200 hod Výměna kabinového filtru 117,- 0,300 hod Přezutí a vyvážení pneumatik(zařízeni Bosch) 495,- 4 kusy Závaží 100,- 4 kusy Výměna sady rozvodů + řetez náhonu olej, čerpadla 3120,- 8 hod Výměna zapalovacích svíček 234,- 0,600 hod Ceny jsou uvedeny bez DPH Citovat
miklisek Vloženo 14. Listopad 2020 Vloženo 14. Listopad 2020 Tak to je hodně dobrá cena za výměnu rozvodů. Zbytek mi připadá jen lehce méně, než můj AS. Citovat
Radas1 Vloženo 14. Listopad 2020 Vloženo 14. Listopad 2020 (editace) Pokud bych měl nový vůz od Škoda, tak bych dodržoval garančky u nich, ale vzhledem k tomu, že jsem již jednou navštívil autorizák se svou O2 a řešil můj problém výměny spojky, tak po jejich nekřesťanské nabídce jsem se otočil a nechal na voze vyměnit spojku v mém ověřeném servise.Odbočil jsem, k věci: Na Rapidu byl součástí výměny rozvodů i napínák rozvodu se zesílenou pružinou, mohlo by to pomoci při delším stání, kdy je již napínák bez tlaku oleje. Víceméně jsem rozhodnut měnit rozvody po 100 000 km a nebo dle potřeby.Problém již znám, takže budu hlídt a řešit. Raději dám 6 000,- za výměnu nežli řešit potkávačku či něco horšího někde daleko od domova. Editováno: 14. Listopad 2020, autor: Radas1 Citovat
jacobs Vloženo 16. Prosinec 2020 Vloženo 16. Prosinec 2020 Já mám akuálně na Rapidu 1.2 TSI (63kW) 120 000km a rozvody dělané cca ve 105 000km. Nechal jsem si je změřit při těch 105tkm a řetěz natažený o 1cm. Jinak ani jednou co auto mám, tak neproběhlo NIKDY žádné zarachocení při startu. Olej každých 15 000 km (5W-40 Castrol), žadný Longlife a podobný hovadiny.... Citovat
Emanuel Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 (editace) Ahojte kúpil som Škoda Rapid 1,2 TSI 63 kw r.v.11/2014 naj.148 00 km pravidelný servis Škoda mne to pri studenom motore zachrastí ako pri štarte diesla potom motor stíchne teplý štartuje bez chrastenia je to v pohode alebo vymeniť rozvod ďakujem za odpoveď . Pridávam video . VID_20201123_161646.mp4 Editováno: 20. Prosinec 2020, autor: Emanuel Citovat
Radas1 Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 (editace) @Emanuel Jedná se o typické projev chrastění rozvodového řetězu po dobu natlakování napínáku, který po natlakování zmizí. Čas kdy je držen napínák pod tlakem, je omezen, po určité době tuším 12h se musí natlakovat znovu. Tento projev je dle instrukcí škoda přípustný a nebude nijak škodit. Osobně jsem tuto výměnu nechal provést právě z tohoto nepříjemného chrastění po dobu cca 3s, poněvadž nejsem zastánce řídit se popisem servisu, když mám možnost odstranit problém a mít klid. Nechal jsem si instalovat novou rozvodovou sadu(zesílenou), kolegové mi instalovali přítlak se silnější pružinou. Zatím je klid. Onu proceduru budu absolvovat každých 90 000 km nebo dle potřeby. Oprava výměny je dočasná, u těchto motoru se bude začínat chrastění projevovat znovu, ale proč ji nepředcházet a dát motoru roky navíc. Pročti si můj příspěvek od strany 29 kde jsem to řešil. Editováno: 20. Prosinec 2020, autor: Radas1 Citovat
martin.marek Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 Zachrasteni po startu je normalni. Hlavne v zimne. Startovat se zmacklou spojkou a pouzivat oleje 0wxx. Ja budu rozvody menit preventivne az okolo 180000km . 1 Citovat
Emanuel Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 Ďakujem za odpovede takže nemôže sa stať že by preskočila reťaz? Tento princíp rozvodovej reťaze bol aj vo Fabii 1.4 MPI tam to tiež chrastilo ale sa nikdy sa nestalo že by to preskočilo. Citovat
Pawouk Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 Právě, že může přeskočit. Kdy se to stane, ti ovšem nikdo neřekne. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 Opakuje se to tady pořád dokola. Tady máš postup: 2037419_9 - Kovové klepání po startu 1.2 TSI CBZA-CBZB.pdf Citovat
Radas1 Vloženo 20. Prosinec 2020 Vloženo 20. Prosinec 2020 Počti si to co Ti poslal @Pawouka zvaž stav nájezdu 148 000,dle selkského rozumu a osobní vazbě k vozu. Citovat
Pawouk Vloženo 21. Prosinec 2020 Vloženo 21. Prosinec 2020 Je tam přece popsáno, jak má servis postupovat při rachocení rozvodů. Co na tom nechápeš? Citovat
elvis78 Vloženo 13. Červenec 2022 Vloženo 13. Červenec 2022 Ahoj, napínák rozvodového řetězu Febi ano nebo raději ne? Citovat
Dodi 15 Vloženo 13. Červenec 2022 Vloženo 13. Červenec 2022 Febi nevím, ale měnil jsem tenkrát za nejnovější origo Skoda a bez efektu. 1 Citovat
Toledo Vloženo 7. Březen 2024 Vloženo 7. Březen 2024 Zdravím všechny. Při kolika km jste měnili rozvody u 1.2 TSI 77Kw? Eventuálně kolik stála výměna. Děkuji Citovat
vpv Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 (editace) Měnil jsem to při nájezdu cca 140 tis. a autu bylo 9 let, to už to chrastilo po startu celkem dost. Cenu ti přesně nepovím, už to jsou skoro 2 roky, platil jsem celkem 19 tis, ale bylo to v rámci většího servisu, komplet brzdy a olej s filtry. Editováno: 8. Březen 2024, autor: vpv Citovat
miklisek Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 Výměna na 107tis. v roce 2022. Cena v servisu se slevami na šekovou knížku cca 11tis. https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2562417. Citovat
Toledo Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 Ahoj. Děkuji za odpověď. Bylo je už třeba měnit? Měnil jsi zároveň i vodní pumpu? Citovat
miklisek Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 Napnutí se neměřilo, byla to spíš prevence s ohledem na stálé rachocení (ale nic tragického) a krátké trasy, hlavně v zimě, co auto povětšinou jezdí. Vodní pumpa se při tomto typu rozvodů nemusí měnit, je poháněna řemenem altíku a klimy. Spíš je dobré vyměnit řetěz olejové pumpy, protože ten je za řetězem rozvodů. Citovat
Dodi 15 Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 @miklisek A je znát po výměně nějaká změna nebo to ještě pořád umí rachotit při startu? Nebo stalo se ti , že sem tam zarachotíš? Citovat
lucky.jack Vloženo 8. Březen 2024 Vloženo 8. Březen 2024 My máme na fábii rozvody udělaný i s řetězem na čerpadlo a po nastartování si to ani nezarachotí. I když auto třeba týden stojí. Takže doporučuju kompletku. Citovat
Thomas87 Vloženo 21. Červen 2024 Vloženo 21. Červen 2024 Ja som menil pri 200.000km, pri štartovaní mi to už rachotilo. Pravdepodobne to robila reťaz na čerpadlo, bola totiž natiahnutá vyše 1cm. Po výmene kľud. Momentálne mám 218.000km Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.