pedalbb Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Dávam sem jeden článok ohľadne týchto motorov kde je zhrnutý problém s nimi. AutoTip_10_2012__Chrastici_rozvody_TSI.pdf AutoTip_22_2012__Chrastici_rozvody_TSI.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Nic nového pod sluncem, tyto články jsou zde na foru už dávno. Navíc téma o rozvodech již tady je. Není nutno zakládat další, takže to slučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Je to sice OT, ale vím o skočené 1,8 TSi v OIII. No coment... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 Hm, pěkné... Jestli víš nějaké podrobnosti, tak to můžeš dát do motorů OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Ako tak nad tým rozmýšľam tak je to nekonečná téma 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 10. Květen 2014 Sdílet Vloženo 10. Květen 2014 Najeto 8tis po výměně oleje na krátký interval výměny. Dnes je vše jinak. Ráno po startu ani klep a to bylo ráno nejhorší. Dojedu do cíle,nechám cca hodinu stát a vlastně za tepla start,zašrotování je zase na světě. Tak teď to dělá za tepla po krátkém stání a ne za studena. Vzdávám se,prostě se musím naučit to přehlížet a jezdit dokud to jede,třeba to tak bude dělat celou životnost motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Květen 2014 Sdílet Vloženo 10. Květen 2014 Je to sice OT, ale vím o skočené 1,8 TSi v OIII. No coment... Myslis skutocne O 3 alebo O2 FL ? O3 ma rozvody remenom. Daj nejake info zaujima ma to a kolko mal motor najazdene, co bolo pricinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Květen 2014 Sdílet Vloženo 10. Květen 2014 chlapec to sa mýliš.... ....OIII s 1,8TSI EA888 má reťaz O3 ma rozvody remenom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Len dufam že do novej fabie sa dostanu motory novej rady. Aj keď nie som si isty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Co jsem cetl, tak nova Fabie bude sdilet motory s Polem, a nove TSI uz splnuje euro 6, stare nikoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Jo 1,0 TSI bude ve Fab. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Ale ten zatim neni hotovy ani pro Pole, ale bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 tu je niečo o novej fabii http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/311108-nova-fabia-pride-na-trh-uz-koncom-tohto-roka/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 18. Květen 2014 Sdílet Vloženo 18. Květen 2014 Výroba cca 42. týden/2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 20. Květen 2014 Sdílet Vloženo 20. Květen 2014 No jasné ale vikiviki o tom mluví jako o nějaké mimořádné výbavě podobně jako o 1.4 TSI s manuálem. Pokud teda nemyslí třeba lift s takovou střechou, ale u něj člověk neví Ne nepsal jsem o spaceback , ale klasice rapidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armany Vloženo 21. Květen 2014 Sdílet Vloženo 21. Květen 2014 Keď počujem motory o objeme 1,0 tak som taky naje.... že mam dosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 7. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2014 (editace) Tak já teda rachocení nebo hlučnost rozvodů po 9000 km nic, ale po delším stání slyším řetěz chvilku skřípat jak ze starého zašlého bicyklu po neježděné zimě. Má to tak taky někdo? Editováno: 7. Červenec 2014, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 (editace) a co je delsi stani? Muj rapid snad nikdy nestal dyl nez jeden den takze mně to slape jak hodinky (13tis km bez rachoceni) Editováno: 8. Červenec 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 No, pro mě je právě dělší stání ani ne den : )))) V pět přijedu, ráno v devět jedu. Dělá mi to teď co jsou ta vedra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 já jsem jednou nechal auto stát 2 dny a nic :-) najeto 21 tis. a bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Tak já teda rachocení nebo hlučnost rozvodů po 9000 km nic, ale po delším stání slyším řetěz chvilku skřípat jak ze starého zašlého bicyklu po neježděné zimě. Má to tak taky někdo? Nahraj to. Takhle si pod tím každý může představit vlastně cokoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 přesně, já si pod tím představuji třeba nahou ženskou 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Mne auto stoji v garazi klidne tyden a nejak zadny pazvuky pri startu nepozoruju. (najeto asi 11500km) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mal.jaroslav Vloženo 8. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2014 Já mám najeto 28tis a šrotuju z deseti startů dvakrát a intenzita je různá.Někdy jen zacvaká,ale většinou zašrotuje. V 16tis vyměněn olej za olej na krátký interval,šrotování na 2tis utichlo a pak to začalo zase. 3krát jsem to reklamoval,vždy se stejným výsledkem:Řetěž není natažený,šrotování po startu v mezích,vše O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 stím se budeš muset smířit to je přístup ŠA, a nebo si každých 30 tis ten řetěz raději sám vyměnit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.