Listopad 14, 20204 r Ahoj, netajím se. Servis mimo autorizák a cena niže Výměna motorového oleje+ filtru oleje 390,- 1 hodina Výměna vzduchového filtru 78,- 0,200 hod Výměna kabinového filtru 117,- 0,300 hod Přezutí a vyvážení pneumatik(zařízeni Bosch) 495,- 4 kusy Závaží 100,- 4 kusy Výměna sady rozvodů + řetez náhonu olej, čerpadla 3120,- 8 hod Výměna zapalovacích svíček 234,- 0,600 hod Ceny jsou uvedeny bez DPH
Listopad 14, 20204 r Tak to je hodně dobrá cena za výměnu rozvodů. Zbytek mi připadá jen lehce méně, než můj AS.
Listopad 14, 20204 r Pokud bych měl nový vůz od Škoda, tak bych dodržoval garančky u nich, ale vzhledem k tomu, že jsem již jednou navštívil autorizák se svou O2 a řešil můj problém výměny spojky, tak po jejich nekřesťanské nabídce jsem se otočil a nechal na voze vyměnit spojku v mém ověřeném servise.Odbočil jsem, k věci: Na Rapidu byl součástí výměny rozvodů i napínák rozvodu se zesílenou pružinou, mohlo by to pomoci při delším stání, kdy je již napínák bez tlaku oleje. Víceméně jsem rozhodnut měnit rozvody po 100 000 km a nebo dle potřeby.Problém již znám, takže budu hlídt a řešit. Raději dám 6 000,- za výměnu nežli řešit potkávačku či něco horšího někde daleko od domova. Upraveno Listopad 14, 20204 r od Radas1
Prosinec 16, 20204 r Já mám akuálně na Rapidu 1.2 TSI (63kW) 120 000km a rozvody dělané cca ve 105 000km. Nechal jsem si je změřit při těch 105tkm a řetěz natažený o 1cm. Jinak ani jednou co auto mám, tak neproběhlo NIKDY žádné zarachocení při startu. Olej každých 15 000 km (5W-40 Castrol), žadný Longlife a podobný hovadiny....
Prosinec 20, 20204 r Ahojte kúpil som Škoda Rapid 1,2 TSI 63 kw r.v.11/2014 naj.148 00 km pravidelný servis Škoda mne to pri studenom motore zachrastí ako pri štarte diesla potom motor stíchne teplý štartuje bez chrastenia je to v pohode alebo vymeniť rozvod ďakujem za odpoveď . Pridávam video . VID_20201123_161646.mp4 Upraveno Prosinec 20, 20204 r od Emanuel
Prosinec 20, 20204 r @Emanuel Jedná se o typické projev chrastění rozvodového řetězu po dobu natlakování napínáku, který po natlakování zmizí. Čas kdy je držen napínák pod tlakem, je omezen, po určité době tuším 12h se musí natlakovat znovu. Tento projev je dle instrukcí škoda přípustný a nebude nijak škodit. Osobně jsem tuto výměnu nechal provést právě z tohoto nepříjemného chrastění po dobu cca 3s, poněvadž nejsem zastánce řídit se popisem servisu, když mám možnost odstranit problém a mít klid. Nechal jsem si instalovat novou rozvodovou sadu(zesílenou), kolegové mi instalovali přítlak se silnější pružinou. Zatím je klid. Onu proceduru budu absolvovat každých 90 000 km nebo dle potřeby. Oprava výměny je dočasná, u těchto motoru se bude začínat chrastění projevovat znovu, ale proč ji nepředcházet a dát motoru roky navíc. Pročti si můj příspěvek od strany 29 kde jsem to řešil. Upraveno Prosinec 20, 20204 r od Radas1
Prosinec 20, 20204 r Zachrasteni po startu je normalni. Hlavne v zimne. Startovat se zmacklou spojkou a pouzivat oleje 0wxx. Ja budu rozvody menit preventivne az okolo 180000km .
Prosinec 20, 20204 r Ďakujem za odpovede takže nemôže sa stať že by preskočila reťaz? Tento princíp rozvodovej reťaze bol aj vo Fabii 1.4 MPI tam to tiež chrastilo ale sa nikdy sa nestalo že by to preskočilo.
Prosinec 20, 20204 r Opakuje se to tady pořád dokola. Tady máš postup: 2037419_9 - Kovové klepání po startu 1.2 TSI CBZA-CBZB.pdf
Prosinec 20, 20204 r Počti si to co Ti poslal @Pawouka zvaž stav nájezdu 148 000,dle selkského rozumu a osobní vazbě k vozu.
Prosinec 21, 20204 r Je tam přece popsáno, jak má servis postupovat při rachocení rozvodů. Co na tom nechápeš?
Březen 7, 20241 r Zdravím všechny. Při kolika km jste měnili rozvody u 1.2 TSI 77Kw? Eventuálně kolik stála výměna. Děkuji
Březen 8, 20241 r Měnil jsem to při nájezdu cca 140 tis. a autu bylo 9 let, to už to chrastilo po startu celkem dost. Cenu ti přesně nepovím, už to jsou skoro 2 roky, platil jsem celkem 19 tis, ale bylo to v rámci většího servisu, komplet brzdy a olej s filtry. Upraveno Březen 8, 20241 r od vpv
Březen 8, 20241 r Výměna na 107tis. v roce 2022. Cena v servisu se slevami na šekovou knížku cca 11tis. https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2562417.
Březen 8, 20241 r Napnutí se neměřilo, byla to spíš prevence s ohledem na stálé rachocení (ale nic tragického) a krátké trasy, hlavně v zimě, co auto povětšinou jezdí. Vodní pumpa se při tomto typu rozvodů nemusí měnit, je poháněna řemenem altíku a klimy. Spíš je dobré vyměnit řetěz olejové pumpy, protože ten je za řetězem rozvodů.
Březen 8, 20241 r @miklisek A je znát po výměně nějaká změna nebo to ještě pořád umí rachotit při startu? Nebo stalo se ti , že sem tam zarachotíš?
Březen 8, 20241 r My máme na fábii rozvody udělaný i s řetězem na čerpadlo a po nastartování si to ani nezarachotí. I když auto třeba týden stojí. Takže doporučuju kompletku.
Červen 21, 20241 r Ja som menil pri 200.000km, pri štartovaní mi to už rachotilo. Pravdepodobne to robila reťaz na čerpadlo, bola totiž natiahnutá vyše 1cm. Po výmene kľud. Momentálne mám 218.000km
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.