rogerer Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 a co znamená "dlouho vypnutý" 10 hodin? den? dva dny? Pandora: olej mu určitě přibejvá...mně taky přibejvá (2x13 km denně)....ale pak stačí jednou dálniční výlet a zase zmizí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Na olej sem nekoukal. Dneska rano -1℃ a start bez rachtani. Tak uz teda nevim...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Jste si jistí tím, že to dělá ztráta tlaku v napínáku řetězu? Z něj se tlak ztratí pokaždé, když se zastaví motor. Nemůžou to dělat hydrostavy? Když je motor dlouho vypnutý, tak hydrostavy u ventilů. které jsou otevřené, jsou zatížené tlakem ventilových pružin a tím pádem z nich (z komory 6 viz obrázek v příloze) pomalu uniká olej. Když bude motor vypnutý jen chvíli, tak olej utéct nestihne (nebo v nepatrném množství). Určitě to nedělají hydroštely. Jejich cvakavý projev je úplně jiný, znám ho moc dobře z motoru 1.4 16V 74 kW. Abych pravdu řekl, tak u 1.2 TSI nejsou vůbec slyšet a jestli si zacvakají, tak to přehluší jiné zvuky motoru a jeho komponentů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Prece 2x denne 13 km nemuze znamenat viditelny prirustek oleje. Chapu, ze tam prirustek bude, ale ten snad muze byt maximalne v mililitrech, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Určitě to nedělají hydroštely. Jejich cvakavý projev je úplně jiný, znám ho moc dobře z motoru 1.4 16V 74 kW. Abych pravdu řekl, tak u 1.2 TSI nejsou vůbec slyšet a jestli si zacvakají, tak to přehluší jiné zvuky motoru a jeho komponentů. V tomto případě je ale zvláštní, že po krátké odstávce to nerachtá. Ještě je možnost, že by byl špatný zpětný ventil v olejovém filtru. To by způsobovalo, že by při dlouhé odstávce vytékal olej z mazacích kanálů do olejové vany. A než se do po nich startu nečerpá olej, tak není v napínáku tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 (editace) Prece 2x denne 13 km nemuze znamenat viditelny prirustek oleje. Chapu, ze tam prirustek bude, ale ten snad muze byt maximalne v mililitrech, ne? ja to nejak extremne neresim...proste obcas je tam vic obcas min (mereno na stejnem miste), po benzinu to smrdi.....jezdím občas i mnohem kratší trasy Editováno: 24. leden 2014, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 Uvazuji o eRku 63 kW... ale kdyz to tu tak poslouchám... začínám mit obavy... neblbni, zůstaň u toho co máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. leden 2014 Sdílet Vloženo 24. leden 2014 vorlajz: Pravda, proč chceš od H přejít k R? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Dovolím si to shrnout. Mlácení rozvodů po vyřešení změnou napínáků a řetězu za modifikovanou variantu proti prvním motorům může přijít. Je to samozřejmě stále díky navrženému systému napínání olejem, který je nucen oběhnout určitou trasu a vytvořit tlak pro napnutí. Dřívější provedení se sice dopínalo rychleji, ale jaksi ušetřený řetěz se vytáhnul a lišta nakonec neměla co napínat. U mechanického napínání toto nehrozí, řetěz je natvrdo pořád. Funguje to, ale v době odlehčených konstrukcí by klekl možná rychleji od vibrací motoru, které se dřív vyblbly jinde... A přibývání-ubývání oleje je dáno hlavně přímým vstřikem, kdy neprohřáté písty pustí něco málo do prostoru olejové vany. Je třeba aby se olej dostal(viz Maxidot) alespoň na 85°C, aby případný benál odpařil, resp ani se žádný další teplým motorem dolů nedostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Když to tady tak čtu, tak mě mrzí, že jsem to nečetl před koupí Rouma To je řetěz, benzín v oleji, mizí olej, drnčící tyčka, cvakání ve spojce, volnoběh si dělá co chce, kuny...zapoměl jsem snad na něco nebo něco ještě objevím ))) záruku mam sice na 4 roky, ale každej pazvuk v autě mě totálně rozhodí...a doma si ze mě dělají prdel, že do Bohnic to není daleko )) Editováno: 25. leden 2014, autor: mkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Doporučuji žádné auto nekupovat,nebudete mít žádné starosti. Jak to tak čtu,možná někteří slyší i trávu růst.Jezděte a nic neřešte.Přeji mnoho spokojených kilometrů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Neboj, nebuď škarohlíd. To jsou povětšinou trable starších verzí, ale naštěstí hysterie prvních TSIček je pryč. Lepší fóra nečíst. Pak jsou z nás paranoici. Ale pro Tebe to znovu bod po bodu co jsi zmínil. Řetěz ad shrnutí nad Tebou. Benzín to samé Tyčka se snad už nikde krom mne a Pawouka už extra neřeší Olej a jeho spotřeba se tu objevuje, ale opět v řádu kusů. Neomlouvám nic, ale v celkovém počtu minimum O spojce nevím- nesouvisí s TSI Volnoběh- několikrát řešeno, ale to co dělá TSI dělá spousta vstřikovaček, takže nic k brečení. Kuny- kryty to omezily. Lozí do všech aut, u našich 1,2TSI je to na h.vno kdo nemá kryté kabely... Asi stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 To nesmíš číst. Když je někdo spokojenej a bez problémů, tak to se nenapíše. Nebo si přečti jakékoliv jiné forum o jakémkoliv jiném autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Tak to se nepůjde ani vykadit, protože "by se mohlo stát", že ho kousne do zadku potkan. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prašík Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 I po přečtení tohoto fóra a již zmíněných problémech jsme si Rapid objednali. Malé pochybnosti tu jsou, ale to by jsme si nekoupili nikdy nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Tak nějak a Rapid je solidní nabídka pro člověka neprahnoucího po OIII a nechtějícího se vracet nebo jít k úzké Fabii. A strach není na místě, myšleno opravdový strach. U TSI to je podvědomí, co tu s náma cloumá. Editováno: 25. leden 2014, autor: KubinoPv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Jen doplnuji silentblok prevodovky, klepajici uz po par tis. Km. To by uz melo od tohoto mesice byt vyresebo inovovanym dilem. Ovsem u lidi majici vuz vyrobeny drive to je otazka. To ale nesouvisi s TSI jako takoven. Jinak ano, sem chodi hodne lidi si stezovat nebo hledat informace k problemum. Pak sem chodi fanousci aut jako takovi co se deli o sve zazitky s ostatnimy. Pak jsou lidi a nebude jich taky malo co problemy maji ale nechodi sem - firemni auta, starsi lidi apod. Co si nechaji v servisech ledascos nakukat. No a trebs v mem pripade bych pridal povrzavajici interier uz po 10 tis. To ovsem je i domenou O3 .Je to smutne a rada majitelu O3 to nepriznaji, ale je to tak. Vivat uspory MB Editováno: 25. leden 2014, autor: Petrrr 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Koupil by jsis Rapida znova? Mně osobně přijde, že končící FII má interiér materiálně kvalitnější, ale to je jen můj názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Máme doma F1 a F2 a teď jsem objednal R a na tom interiéru je ten klesající trend dost vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Design fajn. tvrde plasty palubovky neva. tvrde plasty dveri ovsem ano, to je u me zdroj pazvuku. Jinak dnes si clovek nevybere setri se vsude. Popravde to auto zachranuje kufr, misto vzadu, a motor - jizdni vlastnosti a bezpecnost. Dnes bych vsak mozna spis koupil za ty prachy 1 rok starou O2 1.4 TSI, dle meho O2, S2, F2 posledni poctiva auta. Ale to jsme mimo tema. Editováno: 25. leden 2014, autor: Petrrr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 Petrrr: souhlas, šetří se všude a na všem a je jen na nás spotřebitelích, kterou slevu budeme akceptovat a kterou už ne. To samé platí pro výbavu a motorizaci. Každý si sám svobodně zvolí, co preferuje, co je pro něj nezbytně, co hodlá akceptovat, co je pro něj ještě přijatelné a kolik hodlá investovat. Každý máme právo svobodné volby! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 To máš pravdu, já ovšem nebyl jako kupující seznámen, že budou vrzat plasty, praskat nebo rachtat rozvody atd. atd. Já pouze akceptoval cenu, kritizované plasty - věřil jsem, že když to takto udělají, že i když to bude plasťáček, což mi samo o sobě nevadilo, že to budou mít vychytané aby ty škarohlídy setřeli. To, že budou vrzat mi bylo jasné, to časem začne u každého auta, ale čekal jsem alespoň 60tis. Nad ledasčím člověk mávnout rukou může, protože mu to vynahradí naopak klady. Pokud ovšem je tam těch kompromisů více, s kterými se potýkáš každý den (absence zpětného ventilku ostřikovačů, vrzající plasty - reklamováno, nevyřešeno, ovládání oken jak z felicie - zvuk pohonu + ovládání bez dojezdu, řešit furt jestli silentblok převodovky klepe či neklepe u nového auta) pak ti jaksi začnou ty zápory převažovat nad těmi klady, protože je prostě vnímáš každý den, což je škoda, protože je to jinak dobře vymyšlený auto. Škoda si to hold kurvý sama až moc velkými úsporami za každou cenu za pár korun. Docílí toho, že moje další auto už příště Škoda být nemusí. Rapid zas až tak moc levný auto není aby tam muselo být tolik kompromisů. Jsou prostě věci, na které nepřijdeš hned při předváděčce a když pak všude čteš od novinářů, jak je to vynikající auto a cosi kdesi, marketing tě prostě semele. Zajímavý, že dnes Ti samí novináři při testu Spacbacku píší jak je to či ono oproti původnímu liftu lepší atd. proč tedy o tom nepsali před tím, že je to uskákaná koza atd. No to jsem se ale rozvášnil a Pawouk mi tady za chvíli půjde po krku :-) Tedy tímto bych tuto debatu zde ukončil. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 jj, zpět k rozvodům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) Uvidíme, jaké budou nové motory 1,0 TSI, které zřejmě přijdou do Pola, FIII a následně do Rapidu. Bohužel 3-válcové. Editováno: 26. leden 2014, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Neprijdou...zajimalo by me, odkud se tahle dezinformace objevila :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.