Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No to musíš vybrat v telefonu. Standardně to hraje poslední co hrálo v telefonu. USB se s iP5 nebo iPad chová jako nabíječka. Nic víc nečekej.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Taky přidám trochu do mlýna  ve srovnání s OII FL

 

postrádám zadní multilink,přední světlomety s čočkou (parabolou jsme se posunuli do pravěku), dělený zadní sedák, schránku pod sedadlem spolujezdce, kolečko regulace podsvícení přístrojové desky (nevím, proč to mám lovit někde na rádiu)

Vloženo

Jak se to veme, u OII byl multilink u všech variant, taktéž regulace osvitu kolečkem, dělený sedák snad také, o xenonech nic nepíše - halogenové světlomety s čočkou jsou u OII FL taktéž u všech, no a jedině schránka pod sedačkou už nebyla obvyklá výbava.

Vloženo

Taky přidám trochu do mlýna  ve srovnání s OII FL

 

postrádám zadní multilink,přední světlomety s čočkou (parabolou jsme se posunuli do pravěku), dělený zadní sedák, schránku pod sedadlem spolujezdce, kolečko regulace podsvícení přístrojové desky (nevím, proč to mám lovit někde na rádiu)

 

..........tak si kup něco jiného a budeš spokojen

Vloženo

No já měl před tím VW Jetta. Je to vlastně stejná kategorie, stejná třída, stejný podvozek. S Jettou jsem byl víc než spokojen. S OIII jsem přímo nadšen. Více místa, větší auto, více elektroniky (to je ale dáno pokrokem v čase), lehčí auto a tím pádem i živější při srovnatelném motoru. Takže srovnání VW Jetta a OIII je pro mě OIII jasný vítěz.

Vloženo (editace)

Taky přidám trochu do mlýna  ve srovnání s OII FL

 

postrádám zadní multilink,přední světlomety s čočkou (parabolou jsme se posunuli do pravěku), dělený zadní sedák, schránku pod sedadlem spolujezdce, kolečko regulace podsvícení přístrojové desky (nevím, proč to mám lovit někde na rádiu)

 

A jak jinak by ŠA mohla udržet cenu na srovnatelné hladině jako byla u OII nebo OI, respektive jí snad dokonce o něco snížit....

 

Už jenom díky inflaci, by např. OI dneska stála pěkný ranec.... když vyšla v roce 1996 byla v základu za 335 tis Kč, tedy dnes po 17 letech by byla díky inflaci (což je obvykle 2 - 3% ročně) minimálně za 480 tis Kč...a to v ZÁKLADU !! v plné palbě klidně i za 1,5 mil Kč  :kol-79:

Editováno: , autor: Napalm
Vloženo

K te regulaci osvitu pristrojovky - v infotainmentu jednou nastavis uroven zakladniho podsviceni a od tohoto tveho zakladu pak pristrojovka podsviceni automaticky reguluje podle mnozstvi okolniho svetla. Funguje to IMO velmi dobre. Na zacatku chvili trvalo, nez jsem si nasel svou zakladni uroven (40%) a od te doby jsem na to nesahl. Tedy kolecko na regulaci osvitu bez automatiky by byl krok zpet.

Vloženo

Zkusím také srovnat s předchozím autem (VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline r.v.2012)

 

Passat:

+ ... špičkově vyladěný podvozek, jízdní vlastnosti, pohodlí, nulový hluk od motoru, velmi přesné řazení (krátká šaltr páka), pohodlné sedačky, lepší image auta

- ...  vrzání přístrojovky (občas brutální), starší verze multimédií (chybí USB vstup), horší výbava než mam v Oktě

 

Octavia III:

+ ... sportovní look, moderní multimédia, tichá přístrojovka bez vrzání, lepší výbava a možnost nastavení auta přes Bolero, silnější motor + lehčí auto = rychlejší odpichy než Passat

- ... výrazně horší pohodlí (podvozek), auto není na silnici tak jisté jako Passat, chybí mi lampičky na bočních zrcátkách pro osvětlené prostoru kolem auta (to jsem měl i na OII FL), motor hodně slyšitelný v interieru

 

Takže asi tak. Překvapilo mě, jak se dá Octavia s Passatem porovnat, čekal jsem to bude v mém případě krok zpět a není to tak hrozný. 

Vloženo

TDI je slyšet jak v passatu, superbu.. máš asi jiné představy, poslechni si někdy v passatovi 2.0 TSI nebo 3.6... to je teprve ticho

USB vstup šel dodělat přes MDI nebo si připlatit u starších aut...

tak passat měl zrovna vše, takže si měl socku passata ;) akorát starší maxidot a starší rádio,asistenty u něj šly taky objednat.

passata, superba, mondeo je jiná třídá než octavia, ale srovnávat to jde....

Vloženo

Lampičky na bočních zrcátkách ale OIII za příplatek nabízí (mám je).

Jinak mě skutečně překvapilo, jak se dá OIII srovnávat s vyšší třídou. Já měl ve finále ve výběru OIII a Ford Mondeo a vyhrála u nás OIII.

Vloženo

Passat byl podstatně tižší, tam motor v porovnání s OIII fakt skoro nebyl slyšet. Octavia je proti tomu traktor, hlavně za studena. 

 

ad výbava: Tak jasný...vždyť jsem psal, že v Oktě mám výbavu lepší. Ale zas taková socka ten Passat nebyl. :) 

Vloženo (editace)

mondeo hold v EU se zapíchlo na starým modelu.... nevím proč přišli s novým modelem až teď, když už 2 roky jezdí Fusion v Kanadě/USA....

 

máš si pořídit TSI do oktavie a bude to tižší, jak ti může potvrdit boban ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

to nevím jaký máš představy, ale nafta v pašíkovi nebo superbu je prostě taky hlučná(ovšem u CR to je již o hodně lepší), když to srovnám s projevem VR6 3.6 nebo obyč R4 1.8 TSI či jeho bratra 2.0....

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Tak já mám srovnání myslim velmi dobrý. V jeden okamžik jsme si se společníkem koupili jak Passata, tak Superba. Stejný motor, obdobná výbava. A musím říct, že Passat převyšoval Superb jak v jízdních vlastnostech, tak v hluku od motoru, byl prostě líp odhlučněný. Na druhou stranu mu zas vrzal ten interier, což byl děs běs.

 

A benzín do toho netahej...je jasný, že ten je s hlučností uplně jinde.

Editováno: , autor: molczik
Vloženo

Spatny stupen vybavy.

Multilink.....mam

Xenony......mam

Deleny zadni sedak......mam

Schranku pod sedadlem splujezdce......mam

Ano regulaci podsviceni ladim na Boleru.

Jestli ta OII nebyla ve vysi vybave.

Výbavový stupeň Ambition

 

víceprvek v základu, u OIII pouze pro 1,8 TSI a RS (výkon pohonné jednotky 110 kW+)

xenony neřeším

dělelnej zadní sedák není dělené sklopné opěradlo

schránka pod sedadlem spolujezdce byl, u OIII je v eleganci za příplatek

Vloženo

Jj, uz jsem se vyjadroval vyse.

K tomu hluku od motoru, ja jel s kamosem Passatem 2.0 TDI, ale myslim za ma PD.

A to musim rict, ze moje RS III TDI je tichoslapek.

Ale nemam moznost srovnani. Treba aerodinamicky hluk je mnohem vyssi, nez hluk od motoru.

TSI je asi jinde, ale to vicemene vsechny benzinove motory.

Vloženo

Tak PD je traktor v každym autě, tak nemíchejme jabka s hruškama. A co se týče aerodynamického hluku, tak tam vítězí samozřejmě taky Passat. Ale to se není čemu divit, to auto je o třídu výš. Už jen to, že ho srovnáváme s Octou je pro Octu obrovské plus.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...