MagicQ Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Zdravím nepodařilo se mi zde nalézt jakýs takýs manual na dodělání 12V zásuvky. Mám fabii I rv 2000, Elegance. Chtěl bych dodělat zásuvku, která se bude spínat po nažhavení/nastartování a vypínat po vypnutí motoru či vytažení klíče. Zásuvku chci mit schovanou pod palubkou, proto bych si představoval připojení někde na pojistkovou skřín, kde by to hlídala nějaká pojistka. Mám dvojzásuvku, která je zakončena jen kabely (+-), uprostřed je pojistka (nevím jaká přesně, případně doplním) Do dvojzásuvky budu zapojovat dva dual USB kolíky, každý dává 5V / 3,1 A .. Nevím jaká by na to měla být pojistka. Ještě zásuvky jsou schopný přijímat proud 12-24V Kam bude nejlepší zásuvku zapojit? Jaká bude nejlepší pojistka? Děkuji za rady. .. Pokud bych dráty napojil na stávájící S-kontakt v pojistkové skříni co by to udělalo? Na rádio mám momentálně ještě připojenou HF sadu parrot? Odkud je nejlepší vzít proud? p.s. nejsem žádný elektrikář, ale pokud to je dobře popsáno, dokážu si s tím nějak poradit. Děkuji předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kjus Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 Spínané napětí bych bral buď ze spínačky, nebo od autorádia. Odtamtud bych šel k pojistkám, pokud to tak chceš, a pak k zásuvce. To bude + pól. Minus bude kostra (karoserie). Pokud je pojistka u zásuvky, nemá smysl vést to přes pojistkovou skříňku, osobně mám ale radši tohle řešení a pojistky z adaptérů vyndávám. Zásuvku si dej tam, kde ti nebude zavazet a zároveň bude přístupná. Pojistku bys tam měl mít teoreticky na dvakrát 3,1 A, ale myslím si, že i pětka bude zbytečný luxus. Ale záleží to na skutečném odběru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...