P741 Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 (editace) Zdravím mám problém ohledně motoru , auto chytá nadrc i v současném počasí za studena ale chod motoru není čistý , chvilku běží klidně a v pravidelných intervalech sebou trhne a problublá do výfuku za jízdy je to slyšet a cítit taky . Auto má otáčky ale výkon asi jen do 2500ot/min , jinak motor točí na max ale nic extra se neděje musím podražovat i v mírném stoupání . Dojíždění a brždění motorem nedělá problém auto doklouzává ale motor sebou poškubává , na otáčkoměru to znát není . Svíčky vypadají vpořádku , vzduchový filtr skoro nový , 1000km po rozvodech , auto hlásilo chybu emisí podle vagu lambda ale 10km po výměně se rožla znovu a vag hlásí znovu vyhřívání lambdy takže zbytečná investice . Palivo je 100 od omv . Plánuju výměnu palivového filtru , zadní lambdy a čidla klepání , je to zbytečný boj nebo může být problém jinde ? Ještě přidám že auto neúnosně žere , jezdil jsem vectrou 1.6i a ta si nebrala ani polovic. Děkuji a omlouvám se za slohovou práci ) pokusím se případně přidat video chování motoru na volnoběh bude-li zájem. Editováno: 25. leden 2014, autor: Pawouk Doplnil jsem název vlákna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 a co zapalovaci lista a skrtici klapka ? listu jinou, klapku vycistit a nastavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 ještě přidám po dnešní jízdě , auto neni schopno na 4ku jet rychleji než 90 prostě to nevytočím . Takže klapka a zapalovací lišta , jde ta lišta nějak proměřit než koupím novou ? A ještě mě vrtá hlavou ta kontrolka emisí , vag hlásí vyhřívání sondy ale ta je nová , může otravovat ta za katalyzátorem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 klapku vycistis a vagem pak nastavis zakladni hodnoty,..... zapal. listu si puc z nejaky EMPINY ktera je bezproblemu,... aby si nekupoval listu treba zbytecne kontrola emisi neni konktrola emisi,... kontrolka motoru ( EOBD ) nekontroluje jenom emise, konktroluje v podstate vsechno od emisi, az po zapalovani spalovani a atd.... lambda za katem nema na funkcnost vliv,... je jenom kontrolovaci, a monitoruje ucinost prvni lambdy a funkcnosti katalyzatoru, tim padem rozsveci i kontrolku,.. ale muze ji rozsvecet i prvni samozrejme ve vagu ti to pise konkretne co ? nemuzes sem hodit SCREEN SHOT OBRAZOVKY ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 screen nemám , ale píše "oxygen (lambdasonda) heating , smažu a kontrolka vydrží zhasnutá 10 kilometrů 15 nebo se prostě rožne ani nevyjedu . Sonda je nová original ale podle toho co to dělá sem ji kupoval zbytečně . Ale to jestli je zhasnutá nebo svítí nemá na chování motoru vliv , ten se chová pořád jak sem popsal . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. leden 2014 Sdílet Vloženo 25. leden 2014 tak to napichni znova a udelej obrazek,.... otazka jestli to pise SONDA 1 nebo SONDA 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 25. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2014 nic víc to nenapíše , mám shareware verzi ale v servisu mi řekli že to hlásí tu první , má to vyhřívání lambdy nějaké svoje relé ? Nemůžu o tom nikde nic najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) Jednoducho to zmeras podla DP ak nie stiahni si ju mas tam vsetko ale relatko urcite nema aky je to typ motora ? . Sviecky si menil ?? tie mozu vynechavat skontrolujes to vo vagu este napis rok vyroby kolko ma KM Editováno: 26. leden 2014, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) svíčky jsem neměnil ale byly venku a vypadají vpořádku , k těm kilometrům na tachometru je 169tisíc ale počítam tak 280 že to může mít , auto mám měsíc . Rok výroby je 2002 a typ motoru je AQW Editováno: 26. leden 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) všechny naměřené hodnoty jsou vpořádku takže problém jde od jinud . Přidávám výpis z vagu : 17526 - Oxygen (Lambda) Senzor heating : B1 S2 : Open Circuit P1118 - 35 - 00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Senzor B1 S2 : No Activity P0140 - 35 - 10 - Editováno: 26. leden 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 k tej druhej chybe vypis z visu : Zkrat ku vedeni k lambda sonde .idem ti to pozriet do DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) stačilo zadat číslo závady a na foru už je to někde řešeno , je to ta druhá sonda . První se proměřovala a všecko ok a vag napsal B1 S2 - řada 1 sonda 2 , takže ze mě v servisu udělali vola . Sondu vyřeším jen co se oteplí zatím budu řešit proč to auto nechce jet jak má a samozřejmě proč to tak žere , auto ujede na půl nádrže 200 kilometrů Editováno: 26. leden 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) Pred katoml. lambda sonda Pozri poistku c 9 Žádné netìsnosti ve výfukovém systému mezi katalyzátorema hlavou válcov kontrola vyhrievania rozpoj 6 polovu svorkovnicu lambdy a zmeraj multimetrom na svorkovnici od lambdy medzi svorkou 3 a 4 pri teplote asi 20 stupnou by mal byt odpor asi 1 az 5 ohmov pri nepatrnej hodnote teploty odpor silne stupa . Najskor rozpoj svorkovnicu lambda sondy a potom nastartuj . Kontrola napatia na svorkovnici co je kablovacka a ide do RJ zmeraj multimetrom medzi svorkami 1 a 5 ma byt napatie 0,4V -0,5V . Za katom lambda to iste vyhrievanie medzi svorkami 1a 2 hodnota ta ista napajania medzi svorkami 3 a 4 postup aj hodonty tie iste Editováno: 26. leden 2014, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 26. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2014 (editace) říkal jsem že měření a kontrola první lambdy už proběhla a všechno je podle DP úplně v pořádku , vag hlásí sondu 2 , škrtící klapka je silně zanesená a dál sem zalepil díru v plastu od sání kousek od klapky , 4x0,5cm . Klapku budu čistit až zítra , ale už spravení té díry mírně zlepšilo to škubání jenom autu pořád chybí výkon , ale možná že ta 1.4 s 50kw víc nedokáže nevím , když sem jel felicí 1.6 tak mě dokázala přitlačit aspon mírně do sedačky , tady mám o několik let mladší auto a nic podobnýho se neděje , auto se vyškrábe na rychlost a to je vše . Editováno: 26. leden 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 To je normalne felicia je zivsia s tym motorom aj lahsia a ma 5 Kw navyse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 3. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2014 (editace) Takže škrtící klapka vyčištěná , je elektronicky řízená tak počítám že za 500km se nastaví sama , jediná změna je ta že auto líp reaguje na dojíždění a brzdění motorem , ale když se vytočí tak jede líp . Dál sem zjistil rozsypaný termostat , spotřeba je 8L/100 ale to už dávám za vinu jen termostatu a zimákům ... Začínám řešit problém s elektronikou , při jízdě mi občas zabliká podsvícení bud paloviměr+teploměr , ručičky , nebo budíky . V pátek reagovalo na otáčky 1800-2300 drkotáním a včera mi na dvě vteřiny při jízdě zhasnul motor + se vynulovaly údaje na palubní desce . Jen přidám že auto jede do bodu B normálně a při cestě zpět se vyskytne něco jinýho :/ Editováno: 3. Únor 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Únor 2014 Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 cidlo servo rizeni zkontroluj kabelovy svazek pod vzduchovym filtrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 4. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2014 zítra se do toho dám , ale co má společnýho čidlo od serva s vypnutím motoru ? Jinak každá takhle anomálie se objeví jenom jednou a příště se objeví jiná . Ale všiml sem si že při nastartování za studena a vyjíždění vlevo v motoru něco syčí chvilku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 5. Únor 2014 Sdílet Vloženo 5. Únor 2014 cidlo serva ma vliv na ty sterace a probliknuti palubni desky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 12. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 na ten snímač se ted nedostanu , ještě blbne ukazatel paliva , po natankování ukazuje dobře ale jak začne paliva ubývat tak to ukazuje kraviny třeba 30 kilometrů a zmizne 1/4 nádrže , když odpojím baterku na hodinu tak tam ten benzín zas je :-/ už mě to fakt nebaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Vše vyřešno , auto půjde z domu , spotřeba 13l/100km je prostě moc a auto je k ničemu . Děkuji za poskytnuté rady . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 6. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 (editace) Zdravím, po výměně 2. sondy bylo vše vpořádku ,spotřeba na dálku podle dotankování byla +- 4L/100km , takhle vydržela nějakou dobu a začala pomalu narůstat a momentálně je 10,5l/100km . VAG nic nehlásí auto jede pořád stejně , v čem zase může být chyba ? Po výměně sondy přestalo i problikávání palubovky . Editováno: 6. Duben 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smugli Vloženo 6. Duben 2014 Sdílet Vloženo 6. Duben 2014 (editace) Zdravím, skontroloval by som ešte vstreky. Mal som ten istý problém auto malo na voľnobehu nepravidelný chod,nemalo výkon a malo vyššiu spotrebu. Aj cez výfuk bolo počuť akoby pri určitom bode fukal vzduch. Vymenil som všetko možné od sviečok po zapaľovaciu lištu,čidlo teploty, palivový filter,kablový zväzok som skontroloval už som nevedel čo s tým je ani v servise nepomohli tak z číreho zúfalstva som sa vybral do autorizovaného servisu Škoda a tam po troch hodinách zistili že vstrek na 2 válci nedáva palivo a treba ho vymeniť. Tak som ho vymenil a je kľud. Diagnostika taktiež nič neukázala tvarilo sa to že je všetko ok ale nebolo. Tak veľa šťastia pri hľadní dúfam že som aspoň trochu pomohol Mimochodom mám motor 1.4 MPI 44 kwh kod motoru AZE Editováno: 6. Duben 2014, autor: smugli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 Ten rozsypaný termostat jsi vyměnil? Ten by jsi se divil, dělá divy.. :-D když špatně měří auto ho poslouchá a dělá hovadiny...žere, nejede tak jak by mělo atd. a hlavně netopí. Nastartuj na chvíli auto a poslouchej jestli to má normální zvuk při volnběhu a stání, jestli jede vše plynule a ten servis Škoda, je asi poslední možnost no :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P741 Vloženo 9. Duben 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 (editace) termostat je vyměněný už dávno , dneska sem spotřebu zase dostal na 4,5L průměr.... jediný co se změnilo byla venkovní teplota a trasa , jinak auto sedí na zimákách a když se oteplí tak to tomu asi moc nepomůže... Jinak k motoru , je to 1.4 mpi 50kw AQW 2002 , ale tenhle motor má podle dostupných náhradních dílů škrtící klapku řízenou táhlem a u mě je elektronicky řízená a to mi moc nepasuje. Jinak pořád fouká větrák , ikdyž je na 0 a otevřu průduchy pořád cítím že to topí nebo chladí Editováno: 9. Duben 2014, autor: P741 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.