Srpen 7, 20169 r Tak cesta s plně naloženým autem do chorvatska dopadla dobře až na to, že celé chorvatsko plus výlety do bosny se jely na benzin. benzin při 135km/h 8l, plyn při 120km/h 3,8kg. Celkově spokojenost, jen pár koní navíc při případném předjíždění chybí.
Září 7, 20168 r Ahoj, tak i já přispěju se svojí troškou do mlýna. Mám G-Tec od listopadu 2014. Dodnes najeto cca 32 000 km. Mám za sebou dvakrát dovolenou u moře (2015 Chorvatsko, letos Itálie). Jak tady zaznělo, Chorvatsko je prakticky bez CNG, takže jsem vůbec neřešil nějaké hledání v Záhřebu. Jinak Rakousko a Německo bez problémů a za rozumné ceny. Dokonce v Rakousku jsem tankoval nejlevněji za celou dobu, co jezdím na CNG, a to u dálnice na Brenneru. V Itálii je mírně dráž, ale vzhledem k místním cenám benzínu a nafty taky velice přijatelné. Síť v Itálii je snad nejhustější, se kterou jsem se dosud setkal. Jeli jsme vždy tempomatem 120 km/h a průměrná spotřeba kolem 3,5 kg, takže naprostá spokojenost. Jinak domácí běžný provoz denně do práce a z práce, nějaké pojíždky po městě a víkendové jízdy - dlouhodobá spotřeba 3,6 kg/100km. Zdar plynařům!
Září 12, 20168 r Tento týžden som absolvoval 1000km nočnú cestu. Rakúsko 140, Nemecko 160km/h. Auto plne naložené, cela rodina(4). Priemerna spotreba 4.6kg. Samozrejme veľa úsekov kde sa dalo ísť len 80-90. So spotrebou som bol veľmi spokojný, čo ma prekvapilo ze adapt. tempomat je obmedzený na 160. Nečítam návody:)
Září 25, 20168 r Dnes som prvýkrát tankoval L-gas na Shell v DE. Zmestilo sa tam 16.6kg, cena 0.77EUR/kg. Doteraz najlacnejšie tankovanie. Som zvedavý na spotrebu lebo doteraz som vždy tankoval iba H-gas. PP ukazuje kvalitu CNG 90%. Upraveno Září 26, 20168 r od rembaz
Říjen 6, 20168 r Dobrý den, zdravím všechny kdo jezdí Octavií na CNG. Měl bych k vám několik dotazů? -Máte někdo tip na servis v Praze či okolí, kde jste spokojeni jak s prací tak i cenou garanční prohlídky? -Dále používate někdo CNG kartu se kterou je možné čerpat za lepší než stojanovou cenu plynu? Zatím jsem nenašel kartu, která by byla nějak zvýhodněna cenou plynu oproti stojanové ceně. -Podařilo se někomu ujet více jak 400km na nádrž CNG? Moc děkuji
Říjen 6, 20168 r Vysledna spotreba s L-Gas 4.9 kg, najazd 340km. Spokojenost. @pskodarapid: bohuzial nie. 400km, cize 3,75kg/100km sa da ked jazdis setrne. Ja jazdim relativne rychlo a dost casto v zapchach takze dojazd sa pohybuje oko 350km. Tych 0,5kg naviac mi zato stoji.
Říjen 6, 20168 r před 5 minutami, rembaz napsal: Vysledna spotreba s L-Gas 4.9 kg, najazd 340km. Spokojenost. @pskodarapid: bohuzial nie. 400km, cize 3,75kg/100km sa da ked jazdis setrne. Ja jazdim relativne rychlo a dost casto v zapchach takze dojazd sa pohybuje oko 350km. Tych 0,5kg naviac mi zato stoji. Děkuji moc za odpověď, mohu se ještě zeptat jak jste spokojený celkově s G-TECem? Nějaké problémy na které si dát pozor?
Říjen 6, 20168 r Auto ma 2 roky a skoro 70tis. km a zatial ziadne problemy, nejake pazvuky v interieri ale inak vsetko funguje bez problemov. G-tec si planujem nechat do 200tis km. Tak az potom budem vediet zhodnotit ci bol G-tec dobry napad. Momentalne som v DE takze som si vyskusal aj vysie rychlosti ako 200km/h, trva to ale da sa. V SR, CNG nema zmysel. V CR je to uz to lepsie ale este stale nie porovnatelne s AT & DE (kde sa zdrzujem 90% casu). Upraveno Říjen 6, 20168 r od rembaz
Říjen 7, 20168 r Zdravím "pskodarapid" -CNG kartu sice mám, ale žádnou slevu nemám -nájezd na nádrž mám průměrně 450km - koukni na odkaz v mém podpisu -spokojenost s vozem je na jedničku
Říjen 7, 20168 r před 4 hodinami, pavlikVB napsal: Zdravím "pskodarapid" -CNG kartu sice mám, ale žádnou slevu nemám -nájezd na nádrž mám průměrně 450km - koukni na odkaz v mém podpisu -spokojenost s vozem je na jedničku Moc díky, spotřeba pěkná takovou bych si představoval. Pokud jde o servis vozu, vím, že se navíc dělá kontrola těsnosti, hrdla, nádrží. Je to finančně náročné? A udělá vám garančku každý servis Škoda?
Říjen 8, 20168 r V servisu jsem byl zatím 3x vždy s výměnou oleje po 15.000km a ani jednou nedělali kontrolu těsnosti, takže jsem nic neplatil. Vždy jen kouknou na těsnící kroužek v hrdle nádrže, ale ten je zatím OK. Garančku udělá každý autorizovaný servis - personál by měl být proškolen i na G-TEC.
Říjen 8, 20168 r Pro vozy s CNG je v dílenské příručce navíc oproti standardu pro 1.4 TSI předepsáno toto:
Říjen 8, 20168 r Díky moc za informace, jen mě malinko překvapuje, že servis nedělal kontrolu těsnosti systému. I když nejsem si jistej, jakým způsobem se prování a zda je na to každý servis vybaven
Říjen 8, 20168 r Pawouk v předchozím příspěvku posílá pěknou tabulku, že se těsnost provádí každé 2 roky - takže mě by to asi mělo čekat při další navštěvě, protože to bude první návštěva po uplynutí dvou let od koupi. Zkouška se zřejmě provádí přístrojem na zkoušky plynového potrubí. Myslím, že pokud by na to servis nebyl vybavaen, nemohl by být servisem Škoda...
Říjen 8, 20168 r Omlouvám se, nějak mi necvaklo že se kontroluje po 2 letech nehledě na to kolikrát byl měněn olej. Před chvilkou jsem pročetl několik témat ohledně vybuchlé tlakové láhve při čerpání CNG. Automobilka teď má svolávací akci a mění láhve za nové, údajně docela rychle reznou. Dávají snad už kompozitové. Nevíte jaké láhve jsou v G-TECu? Není tady někdo kdo malinko zná tuto problematiku? Může mít na korozi lahve vliv například to, že vůz nebyl skoro 5 měsíců plněn plynem?
Říjen 8, 20168 r OK. V sekci "Ostatní" najdete dílenskou příručku a tam jsou popsány postupy těch kontrol. Podle příslušné učební pomůcky jsou tlakové nádrže kovové. Pokud je mi známo, tak nádrže mění VW a ne škodovka.
Říjen 8, 20168 r Ahojte, ten problém vybuchlé CNG nádoby se týkal VW do roku výroby 2010. Snad i u novějších ocelových to již nehrozí. Naprostá jistota je u nádrží z kevlaru, které se dnes dávají do Audi A3 G-tron a WV Golf TGI. Tyhle nádrže jsou pevnější, lehčí a nerezivějí. Na druhou stranu jsou menší, nabereš do nich cca 12,5kg a v praxi ujedeš kolem 300km. Takže ideál to opět není...
Říjen 8, 20168 r V Nemecku teraz na CNG plnickach vysi zákaz tankovania pre určite modely, tuším Touran a Passat z určitého roku. Dokonca vždy musím ísť oznámiť že chcem tankovať aby to odblokovali.
Říjen 8, 20168 r A myslíte, že nádrže, které jsou ve zmíněných VW jsou jiné než se dávají dnes do Octavií? Jsou přeci také ocelové, nebo proběhla jejich úprava?
Říjen 8, 20168 r Děkuji vám pánové za komentáře, trochu mně to rozhodilo, když jsem přečetl všechny ty články o korozi plynových nádrží. Samozřejmě uvítám další vaše zkušenosti s G-TECem.
Říjen 8, 20168 r Tak vybuchuje kde čo, Tesla, Ferrari atd. Nečítal som nikde presnú príčinu prečo práve ten jeden Touran buchol. Ja práve preto kupujem Škodovky, lebo obyčajne koncern najskôr všetko nové skúša na Audi, potom do dá do VW a až potom do Škody. Takze je to snáď už vychytane.
Říjen 12, 20168 r Tak se na vás obracím s prvním problémem u svého G-TECu. Dnes jsem po týdnu vlezl do vozu a nastartoval a najednou koukám, ukazatel paliva (benzinu)ukazeju pouze čtvrtinu nádrže, přičemž před týdnem kdy jsem s autem jel naposled bylo v nádrží 3/4 benzínu. Nicméně počítač ukazoval dojezd 680km na benzín. Zastavil jsem nastartoval znovu a ukazatel paliva se vyšplhal na hodnotu 3/4 jako byl před týdnem. Je možné, že by se palivoměr nějak zasekl? Jsem z toho celkem rozladěnej. Auto je rok staré a nemá ani 20 000km. Pokud by měl někdo podobnou zkušenost dejte vědět. Děkuji
Říjen 13, 20168 r Nie, to sa mi este nestalo. Inak ako sa da nastavit aby mi ukazovalo dojazd na benzin? Hral som sa s tym uz par krat a nikde som to nenasiel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.