Přejít na obsah

1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW


Jirka37

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
V 23. 2. 2017 na 11:10, sláva napsal:

Ahoj, jestli myslíš odmontovat jako celý včetně nosného ramene , tak na to neumím odpovědět. Jinak samotná koule je samozřejmě dělaná na "jednoduché" odmontování (je to vyšší dívčí). Nosnost mám v TP napsanou 700/1400 (nebržděný/bržděný) a jinak bacha na držák kol, je tam proti normální motorizaci velké omezení svislého zatížení. Mám dojem, že pouze 56 kg do asi 50cm délky(páky), máš to v návodu podrobně popsáno , z hlavy to přesně nevím. Běžně mají tažná zatížení cca 80 kg, taky jsem byl zaskočen při přechodu z Focuse. Mám držák na 4 kola a správně bych ho nesměl plně zatížit. No doufám, že to mají trochu naddimenzované.:mellow:

Ve kterém návodu je to pls popsáno? V TP jsem se taky dočetl, že nebržděný může být 690kg, ale o tomhle údaji tam není nikde zmínka

Mám tažné origo z výroby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 9. 2021 na 12:39, JardicCZ napsal:

Zatím najetu 235 000 a auto spolehlivě funguje až na trysky před třemi roky, kdy jsem ještě naivně tankoval N95. 

 

Mohl bys prosím podrobněji popsat ten problém? .... Mám totiž také po výměně benzínových vstřiků u CNG Octavie, ale celou dobu jsem tankoval pouze prémiový benzín od OMV. Takže mi to pořád není úplně jasné. Možné někde ten benzín nebyl v reálu úplně "prémiový", nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je hodně brzo. Mám teorii, že vstřiky odchází ne kvůli benzínu, ale kvůli tomu, že nejsou za provozu na CNG chlazené benzínem. Sice by měly být z tohoto důvodu nějak upravené, ale možná to není dostatečný. V souvislosti s benzínem jsem slyšel jen o problému některých starších ročníků, kdy použili nevhodné hadičky a benzín s biosračkami z nich něco vylouhoval a to potom ucpávalo vstřiky. Nešlo tak přímo o problém benzínu jako takového.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, Wdog napsal:

V návodu (2017) je tohle:

 

navod_1.thumb.jpg.770e3c58859b01a2ff4c935eebf57e72.jpg

 

A taky tohle:

 

navod_2.thumb.jpg.15045be47ae75356d420779e9fee31ea.jpg

díky, ale jsem z toho jelen, jak vlastně poznat, zda jsem to přeložil nebo ne...

 

Aktuálně potřebuji odvézt nějaký nábytek (stolek a skříňka) na malém nebržděném vozíku. Na co dát dle té tabulky výše prakticky pozor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, guam napsal:

To je hodně brzo. Mám teorii, že vstřiky odchází ne kvůli benzínu, ale kvůli tomu, že nejsou za provozu na CNG chlazené benzínem. Sice by měly být z tohoto důvodu nějak upravené, ale možná to není dostatečný. V souvislosti s benzínem jsem slyšel jen o problému některých starších ročníků, kdy použili nevhodné hadičky a benzín s biosračkami z nich něco vylouhoval a to potom ucpávalo vstřiky. Nešlo tak přímo o problém benzínu jako takového.

 

No právě. Vrtá mi to v hlavě. Předtím jsem se snažil jezdit pouze na CNG, na benzín jen málo, to by odpovídalo tvojí teorii. Nyní, poučen :-(, pravidelně střídám s kratším provozem na benzín. Ano, to si někdo pořídí auto na CNG, aby jakoby šetřil, a pak musí jezdit na benzín, aby se mu nezasra... ty zasr... vstřiky. Auto je ročník 2017 po FL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Nobody.12 napsal:

díky, ale jsem z toho jelen, jak vlastně poznat, zda jsem to přeložil nebo ne...

 

Aktuálně potřebuji odvézt nějaký nábytek (stolek a skříňka) na malém nebržděném vozíku. Na co dát dle té tabulky výše prakticky pozor?

Když chceš mít jistotu, tak se prodávají váhy pod oj nebo na zavěšení. Ale jestli zhruba víš, kolik zvedneš, tak to odhadneš. Já, pokud mám pochybnosti, tak vlek odpojím a zkusím za oj zvednout, vím, že v té pozici mám co dělat zvednou 50Kg pytel, takže mám hned jasno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Nobody.12 napsal:

díky, ale jsem z toho jelen, jak vlastně poznat, zda jsem to přeložil nebo ne...

 

Aktuálně potřebuji odvézt nějaký nábytek (stolek a skříňka) na malém nebržděném vozíku. Na co dát dle té tabulky výše prakticky pozor?

 

Na vozíku je to svislé zatížení nedůležité. To je hlavně  nutné pro ty nosiče na kola. U vozíku se předpokládá, že ho naložíš vyváženě, tedy svislá váha na kouli nebude. Pokud bys ale vozík naložil nerovnoměrně, tzn. více dopředu na kouli, tak bys to musel vzít v úvahu. U malého vozíku se stolkem a skříňkou nic neřeš, to vydrží v pohodě.   ... podle mne je dobré vozík naložit velmi mírně směrem dopředu, aby ta svislá váha tam byla, pak ta oj na kouli nemlátí nahoru dolů, ale zase aby tam té váhy bylo spíše málo. Ale u lehkého nábytku je to jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

jen drobný dotaz...ted před zimou jsem dolil cca 100-150 ml chladící kapaliny. Po známém mechanikovi jsem chtěl trochu G13, donesl mi nějakou, barevně odpovídala té v nádržce...růžovo-fialová?

Pak jsem si ovšem pročítal ještě net a zjistil, že by nemusela mít nějakou VW normu, tak jsem znejistěl...už to tam je nalito.

Řekl mi, že ta kapalina, co donesl je od značky APM.

 

Myslíte, že by mohl v tomhle případě být problém nebo neřešit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 3. 2018 na 18:37, pavlikVB napsal:

Nedávno se tu probíralo při mrazech, že se někomu při sešlápnutí plynu na podlahu přepne vůz na benzín. Několikrát jsem to zkusil a ani jednou se vůz nepřepnul... Domnívám se, že těm co to přeplo, tak už měli méně jak 1/5 plynu v nádrži.

Dneska jsem na dvojku akceleroval do kopce trochu více a CNG už jsem měl jen na cca 5km, auto přeplo při akceleraci na benzín...No celkem nepěkně to cuklo a pak byl v kabině cítit na chvilku smrad ze spáleniny jakoby...Myslíte, že ten smrad mohl mít s tím přepnutím spojitost? Vůbec si ted nejsem jistý, zda to bylo jen z venku nebo to mohlo mít něco s tím přepnutím

 

EDIT: Doma jsem pak nakoukl do motor. prostoru a slyšel jsem divný zvuk..jakoby cinkání..to bylo při chodu na benzín a zahřátý motor..

Ráno za studena to na benzín nedělalo nic, jak jsem to projel zase to bylo slyšet

 

Potom jsem natankoval CNG a dolil do motoru olej (bylo tam už jen ve spodní třetině rysky)..projel to z čerpačky domů (cca 25km) a pak když jsem to zkoumal, tak se zdá, že je zvuk pryč. No musím to ještě zkusit jednou s tím CNG.

 

Pro představu přikládám nahrávku, je to tam celkem dobře slyšet..

motor 3.aac

Editováno: , autor: Nobody.12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ted jsem tady pročítal, jaký olej kdo dává a skoro všude vidím že je to 5w40 502 00.

 

Já tam leju Mobil1 ESP 5w30, který by taky dle všeho měl normu 502 00 splňovat, ale asi nebude tak stabilní u vyšších teplot...

 

Co myslíte, přehodit při dalším intervalu na 5w40?

 

IMG_20220219_193554.thumb.jpg.0f640b32b3573fcfd0776fd532563862.jpg

Editováno: , autor: Nobody.12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jen o penězích.

5W30 bývá obvykle výrazně dražší než 5W40. Nicméně 5W30 je obcecne pro EA211 výrazně lepší olej. Už jen proto, že u první generace je pokud je používán 5W40 a není měněný do 10K km tak velmi často nastává problém se spotřebou oleje kvůli pístním kroužkům. To se u motoru provozovaných na 5W30 nestává.

V neposlední řadě má 5W30 504/7 lepší emise při spalování, z toho plyne méně karbonu na sacích ventilech.

Nechápu proč by kdo používal 5W40 u EA211.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...