Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

protože k tomu nemají žádnej servisní předpis ani díly. Ale ten prapůvodní důvod, proč to nemaj, neznám. Pro mě je důležitý, že na konci záruky dostanu novou DSG i s mechatronikou a dvojspojkou.

Ahoj, zajímá mě, jak rychle řadí převodovka, když chci např. na normální silnici rychle předjet náklaďák nebo bus? Dochází při takovém řazení k rázům, které jsou uvnitř auta cítit? Na německém škodaforu jsem četl, že 7° DSG mají občas poruchy kolem najetých 30 tkm. Jak je to u tebe - měl jsi nějaký problém? A poslední - jakou máš spotřebu při dodržování rychlostních limitů?

Děkuju za odpovědi.

Ahoj,

prevodovka radi po vetsinu casu naprosto neznatelne a neskutecne rychle. Pokud chces predjet, tak je docela rozdil proti manualu. U manualu si podradis, pak slapnes na plyn a auto hned jede. Tady musis tesne pred tim nez chces zacit predjizdet proslapnout plyn, prevodovka typicky podradi cca o 3 stupne a auto vystreli. Cele to trva cca 0,5 vteriny.

Cas od casu si prevodovka cukne, nejcasteji pri podrazovani v kopci, pripadne, kdyz provedes neco nepredpokladaneho ve smyslu v okamziku kdy radi pridas prudce plyn,..., ale neni to caste.

co se tyce poruch, tak jedinou "poruchu" kterou jsem mel bylo zasekle otvirani prihradky pod sedadlem spolujezdce, kterou museli vymenit.

Ad spotreba, tak dlouhodobou mam 6.6 - 7. Pro srovnani se Superbem (viz podpis) jsem jezdil velmi obdobne spis bral o nejake to deci vic. Pokud se ale jede nekam dal, tak treba Praha - Kliny v Krusnych horach davam smerem tam cca 6 - 6.2, zpatky 5.5 - 6 (pri tempomatovych rychlostech 56/100/137). cestou z dovolene z Italie jsem mel spotrebu viz http://forum.skodahome.cz/topic/124423-vaše-spotřeba/?p=1925072.

dneska se mi objevila divná věc. Řadičku DSG mám v základní poloze P a když sešlápnu brzdu, v prostoru někde těsně pod řadičkou to hodně silně cvakne, až se páka zachvěje. Předtím to nedělalo. Co to je ? Mám sice VW, ale princip bude stejnej. 

Nějak nechápu kde šlapeš na tu brzdu.[emoji2] Já ji mám zhruba pod volantem. ???

počkej, teď jsem se ztratil. Prostě nastartuju, chci zařadit (třeba R), abych se rozjel a k tomu musím nejdřív sešlápnout brzdu, abych s tou pákou pohnul. A ve chvíli, kdy jí sešlápnu, někde těsně pod řadicí pákou to hlasitě cvakne. Ale fakt nepříjemnej zvuk, kterej tam předtím nebyl. Něco se tam stalo a nevím co. Funguje to zatím všechno normálně. Za dva dny mi končí záruka, takže to nějak musím rozlousknout.

Sorry. Už chápu. [emoji2] Alkohol zabil mrtvý buňky v mozku a ten teď pracuje lépe.[emoji106]

Popíši chování u mého supa.

Nastartuji a když lehce šlápnu na brzdu a ruku mám na řadičce, tak v určité poloze brzdového pedálu cítím odjištění pojistky. V ten moment zhasíná kontrolka a cítím lehké cuknutí na řadičce. Při pouze zapnutém zapalování je to i lehounce slyšet: šlápnu cvak, pustím brzdu cvak.

počkej, teď jsem se ztratil. Prostě nastartuju, chci zařadit (třeba R), abych se rozjel a k tomu musím nejdřív sešlápnout brzdu, abych s tou pákou pohnul. A ve chvíli, kdy jí sešlápnu, někde těsně pod řadicí pákou to hlasitě cvakne. Ale fakt nepříjemnej zvuk, kterej tam předtím nebyl. Něco se tam stalo a nevím co. Funguje to zatím všechno normálně. Za dva dny mi končí záruka, takže to nějak musím rozlousknout.

Tak pokud ti budou za dva dny měnit nové DSG, tak to nechej tak, pak bude vše v cajku.

proč myslíš, že to bude v cajku ? DSG s tím asi nemá moc společnýho. Ta se mění kvůli úniku oleje. A tady prostě pod řadičkou ta pojistka do něčeho hrozně naráží, kam asi nemá. Je to hodně hlasitý a citelný. 

Při tomhle fofru bych poradil jen zajet do nejbližšího salonu a porovnat s auty v něm. Víc toho nevymyslíš.

Když to tak pánové čtu, tak to abych si snad novou oktavku s DSG raději ani nepořizoval. A to nemluvím o trablech s mechatronikou, o kterých dost často píšou na němecém škodaforu. Mám z toho celkem rozporuplné pocity. Bůh suď, zda zvolit manuál či automat.

hele, já nevím, ale na DSG je reklamací pramálo. Mě to mění proto, že z ní trochu uniká pod těsněním skříně olej. Normálně bys jí vyndal, rozpůlil a přetěsnil. Nebo se na to spíš vysral, protože to je celkem málo, ale zase když je to v záruce, tak proč tam má něco téct ? Ale jinak, co čtu na VW clubu, nikdo si na DSG nestěžuje. Zcela mimořádně nějaká drobnost. Snad ani neznám případ, že by se úplně rozsypala.

Těžko říct, kolik jich vlastně má problémy. Tady na foru se nějaké občas řeší, jde spíš o 7°DSG - výměny mechatroniky.

Mymu byvalymu sefovi se vysypal manual v 60tis.  Kdyz se ma neco pos--t tak se to proste pose--,   Moje dalsi 1.4Tsi bude urcite tedy s DSG, uz mam toho manualu plny zuby. Uz se zase tesim jak budu v dubnu konfigurovat :)

Já jsem kvedlal celý život. Teď máme doma DSG a nemůžu si to vynachválit. Jediný problém mám (ale to je tím, že jsem úplně blbej a návody nečtu) s kombinací DSG x SS system. Přijedu, zabrzdím , zdechne to, dám P , pustím brzdu, zas to nastartuje (jednou) podruhé to napíše nastartujte ručně motor, pak nemůžu vyndat klíče, protože je volič ve špatné poloze, pak já nevím co atd. Ale to je můj problém ne problém DSG. Rozjezdy jsou pravda trošku vlažnější nebo zas zašlápnu moc pak to teda vyletí. Technicky jsem zatím žádný problém nenašel. Pro "strejcovský věk" naprostý ideál. Záruku mám pětiletou takže z toho pohledu mne to moc netrápí, soudružka je docela nadšená a já mám objednáno 7-mi st. DSG takže od dubna můžu porovnávat  6x7 a suchá x mokrá

Kazivosti DSG bych se fakt nebal. Nemyslim, ze by se to sralo vyrazne vice nez manual. Ostatne DSG neni nic jineho nez robotizovany manual. S klasickym automatem to nema vubec nic spolecneho.

No v manuálu je těch součástí poněkud méně, a tudíž se nemůžou vysypat. A že se právě sypou zrovna tyto.

Kazivosti DSG bych se fakt nebal. Nemyslim, ze by se to sralo vyrazne vice nez manual. Ostatne DSG neni nic jineho nez robotizovany manual. S klasickym automatem to nema vubec nic spolecneho.

kazivost je sice u zubů, ale ty má i převodovka, takže je to vlastně správně  :kol-48:

Tak nakonec abych se šel ještě radit se svojí zubařkou, jakou převodovku zvolit  :kol-147: , aby se v ní ty zuby tolik nesraly. Ne, já mám jen obavy právě z toho 7°DSG, které má ony, již výše zmíněné trable. Na druhou stranu, ta dnešní auta jsou tolik přetechnizovaná, že člověk neví dne ani hodiny, kdy se to zastaví. Ještě že mám doma pro radost starou Hondu Civic z r. 1987 s poctivým 3°automatem.

moje soudružka (a vlastník Scouta s DSG) je zubařka a ta tvrdí že "kazivost" je dána špatnou technikou čištění zubů (3x denně 3 minuty po kvadrantech a všude, mezizubní kartáčky, nitě a jen minimum pasty a hodně vody)-tedy žádné dědičné vlohy ke kazivosti! ale kdo by to DSG každý den 3x rozebíral, že...nicméně vážně- jsem měl (a mám) z toho taky trochu strach, proto jsem dal "patnáct navrch" za pětiletou záruku (za čtyři jí to stejně prodám :-) protože až tak úplně o té "robotice" přesvědčený nejsem a zatím to má jen nějakých 11.000 km, takže na závěry je brzy (jsem zvědavý spíše na léto, bude-li tropické, protože jsem kdysi kdesi četl, že i ta "olejovka" se přehřívá (ta suchá prý je běs-ale mám to jen z doslechu, kdy kolega s Yetim couval dvěstě metrů na zpátečku do kopce a už se mu tam prý cosi přehřálo a tím pádem rozsvítilo a nejelo-jestli je to pravda nebo ne to fakt nevím, nebyl jsem u toho). Mně se to docela líbí, ale asi fakt záleží na vkusu každého soudruha a ochotě uvěřit VW a zkusit to. Příplatek je sice nějakých šedesát, ale když zase vezmu cenu trochu vybaveného auta tak to zase takový ranec není-není to ovšem ani nějaká "technologická bomba" (točit volantem musím furt, brzdit taky a tak vlastně za ty prachy ubude jeden pedál...) ale čistě subjektivně musím uznat, že se mi to líbí,stále častěji-pokud mám tu možnost-si auto beru, potřebuju-li někam zajet a vždy říkám, že si na ten automat musím zvykat, když už ho v dubnu budu mít taky :-) 

čau z Ufy z mínus 17°C

  • 3 roky později...

Diskuze manuál vs. automat zdá se dopadne vždycky stejně :D

 

Jak to tak vypadá, většina kritiků se s DSG projela 2 dny na testovací jízdě, řadilo to jinak než manuál, takže to bylo automaticky špatně. Spíš by mě zajímalo, zda tady někdo najezdil s DSG alespoň 2+ roky, a má ještě potřebu se k manuálu vracet (včetně zdůvodnění). Jediné zcela zjevné negativum je totiž cena.

Ja jazdím s dsg niečo vyse roka a zvykol som si, no nezazlievam nikomu, keď si vyberie manuálnu prevodovku.

Samozrejme, o dsg sa treba aj starať a nebude žiaden problém. S tým ale treba počítať

 

cca 4r/90 tkm s DSG by som opísal tako: nie som s tým spokojný, ale za mnauál by som nemenil :-)

taky 4 roky, 83 tkm a navrat k manualu jedine kvuli cene.

Od roku 2008 vsechny auta s DSG (O2, Passat B6, O2 FL, Passat B8. Navrat k manualu neplanuji.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.