Pawouk Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Pawouk: Divne, nicmene mozne to je. Znamenu mu ji menili komplet v zaruce (6st. DSG, Passat 3C) a fakture mel neco kolem 60.000,- Pro Passat je v Etce cenové rozpětí šestikvaltu DSG zhruba 100 - 121 tkč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Helstik Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 No mám 7stu. DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 pokud auto po čtyřech letech má stát méně něž 200 tis, když nové stálo 3 - 4 x více ... to asi nebude tento případ, že ano - to tak možná ten tvůj korejec bude mít nulovou hodnotu.... Bohužel propad ceny bude asi pokračovat v budoucnu a to protože se auto stává spotřební záležitostí a taky jeho životnost se zkrátila po násupu krize díky úsporným opatřením. Viz např sila stěny AL motorovýho bloku 3 mm, nebo problematické sundavání hlavy a problému s kroucením bloku motoru. Taková kvalita pak nebude za velkej peníz. A k konstatování o ceně Korejce jen upozorním že jeho cena klesá pomalu a to díky již těžce hledatelné jiné alternativy. Co jiného na tahání vleků 3,5 tuny a přitom bytelného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.vanatko Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 Tak, auto má vyměněno olej + flash ŘJ převodovky a musim říct, že během té krátké cesty domů jsem si všiml daleko lepší odezvy na plynový pedál, cukání bylo téměř pryč, ale spotřeba docela stoupla... cca o 2 litry. Ale to bych zatím nebral jako relevantní údaj. Uvidím, co bude příští týden. Auto odevzdávám nakonec až na konci června, takže s tím ještě něco najedu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.vanatko Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 (editace) Tak další poznatek. Cukání jako takové se vrátilo a je snad ještě horší. Už 2x se mi stalo, když jsem odjížděl od baráku se studenym motorem i převodovkou, že při přidávání plynu mi jednou při řazení 2-3 auto DOST silně poskočilo a škublo a podruhé mi přeřadilo 2-4, aniž by se to obtěžovalo řadit 3 a opět to DOST silně cuklo. Cukání při dojíždění do křižovatky je také stálé - 3-2-zastavení. Zajímavý je, že při 1-2 při rozjezdu se nic neděje. Jakmile se vůz ohřál, tak k takhle silnýmu cuknutí pak už nedošlo. Celkově mi to auto ale příjde dost uskákaný. Nemáte náhodu někdo v Brně taky benzín + DSG? Ideálně 1.8 TSI a DSG a byli byste ochotni dát si spicha a projet si to? PS: ještě takový malý OT. Je dobře, že když je puštěná klima, která samozřejmě klimuje, tak běží ventilátor na chladiči? Technicky mi to smysl dává, ale u Fabie mi toto nedělá, tak je to takový nezvyk. Editováno: 15. Červen 2014, autor: matej.vanatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Ano, je normální, že když běží klima, běží současně i ventilátor na chladiči. Takto mi to fungovalo (funguje) u FI i FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Nemusí běžet trvale furt, ale protože klima vyžaduje větší průběžnej odvod tepla do okolí přes svůj výměník, kterej je taky proto umístěnej úplně vepředu i před chladičem samotnýho motoru, aby při jízdě nabíral co nejstudenější vzduch, tak je od klimy i vyvedenej signál pro sepnutí větráku "v případě potřeby ochladit výměník klimy" - a to při stání na místě je skoro furt. Ve výsledku při zapnutý klimě na místě se sahara sepne už po pár desítkách vteřin běhu klimy a jen na krátký chvilky se vypíná - přitom doba vypnutí se prodlužuje s rychlostí pohybu = s větším množstvím náporovýho chladicího vzduchu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.vanatko Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Dobrý, tak to se moje úvahy ubíraly tím správným směrem. Ale to je fakt OT, zpět k DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Helstik Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Ahoj jsem majitelem 1,8 TSI s DSG a problémy, které popisuješ u mne naštěstí nepanuji. Vše je OK bez nějakých cukání ať už za studena nebo při zahřátém motoru. Bohužel bydlím cca 200km od Brna což je asi moc na to aby ses zastavil to otestovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matej.vanatko Vloženo 17. Červen 2014 Sdílet Vloženo 17. Červen 2014 Hmm, Český Těšín je dost daleko. Kdyby to bylo na cestě Brno - Trutnov, tak no problemo a dojel bych si. Každopádně, ve čtvrtek znova servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 V novém Světě Motorů je článek o Superbu a DSG kde píší že nová převodovka stojí 140 000 Kč a v poslední době často odchází kolem 60 Tkm na vadná ložiska. Autorizovaný servis ložiska prý nechce měnit a dokážou to jen odborníci na převodovky mimo Škodu. Dále píší o skoro utajené změně na podzvozku Supa od roku 2011 a to vedlo k zvýšení vibrací při jiždě. Tedy v poslední době díky úsporám jde kvalita rapidně dolů. Proto doporučuji všem klasickou převodovku, ta je naštěstí zatím celkem bezproblémová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 ale tydy jsi špatně, není tu vlákno ani Superb ani korejci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Sice jsme tu v sekci O3, ale DSG jako DSG a dle mého zajímavá infomace. Korejce jsem nepochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 ... Korejce jsem nepochopil. Narážka na Vlkošpičkovo autí - vlastní korejce a donedávna, než za to dostal pořádnou moderátorskou držkovou tady s ním dost hnusně prudil... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Jo tak, tak potom platí ale tydy jsi špatně, není tu vlákno ani Superb ani korejci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Je vidět zaslepenost některých ( Hravec), protože jsem nepsal nic o mých autech, ale o DSG a to posledních poznatcích s ní. Je to diskuze DGS versus manuál a tak plně k věci. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Wolfspitz: Jestli si za ty podrážděné reakce nemůžeš sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Třeba jo když sáhnu na modlu jménem Škoda nebo Koncern. Jenže praxe mi káže že kvalita a spolehlivost zůstala v předkrizovém období. DGS převodovka na 60 T Km? Nic moc reference u vlajkového auta výrobce. Zejména když je u aut s cenovkou až 1,25 mil Kč. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) achjo... občas se stane že nějaká komponenta v autě či zmiňovaná DSG převodovka umře po 60000km, neznamená že ostatní fungují taky špatně. Co si vyplodil za příspěvek, neděláš náhodou v TV HOVNA? Editováno: 18. Červen 2014, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Tyto informace byly jako souhrnné ze servisů a ne nějaká individuální. Takže se to ventiluje až je to rozsáhlejší problém. A novináři ve Světě motorů maj dobrý info. a co se mi líbí tak píšou realitu a nestraní jednotlivým značkám. Je to někdy hororové čtení co se může stát při současné technice kdy je zákazník i zkušební jezdec. Prostě supluje to co výrobce nezvládnul při dnešních živelných změnách a řešením problémů za pochodu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Nevěř všemu, co se píše ve SM. Zrovna tento konkrétní článek jsem dával na forum a od lidí, co do toho vidí, na něj mám smíšené reakce a poněkud jiné informace o některých tvrzeních tam publikovaných. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Helstik Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 No mi se již 2x objevila chyba převodovky + EPC kontrolka naskočila ale to jsem psal již dříve a zatím je tohle nedořešeno tak uvidímé nechce se mi být bez auta (sice dostanu náhradní ale moje je moje) a hlavně musím vyjet nádrž lehce nad rezervu jelikož jsem jim to tam posledně skoro s 3/4 nádrže a dostal jsem auto zpět skoro s rezervou a na displeji byl průměr 10l takže s tím i pěkně pojezdili chalani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 sice OT, ale je to vysvětlení situace proč Vlkošpička pořád prudí... asi ho nemá nikdo rád či co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LeCarter Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 nejlepší je ta poslední část Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hravec Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 jj klasický bukvamobil je Mini a pak Range Rover Evoque Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.