Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Pawouk: Divne, nicmene mozne to je. Znamenu mu ji menili komplet v zaruce (6st. DSG, Passat 3C) a fakture mel neco kolem 60.000,-

Pro Passat je v Etce cenové rozpětí šestikvaltu DSG zhruba 100 - 121 tkč.

No mám 7stu. DSG

pokud auto po čtyřech letech má stát méně něž 200 tis, když nové stálo 3 - 4 x více ... to asi nebude tento případ, že ano - to tak možná ten tvůj korejec bude mít nulovou hodnotu....

Bohužel propad ceny bude asi pokračovat v budoucnu a to protože se auto stává spotřební záležitostí a taky jeho životnost se zkrátila po násupu krize díky úsporným opatřením. Viz např sila stěny AL motorovýho bloku 3 mm, nebo problematické sundavání hlavy a problému s kroucením bloku motoru. Taková kvalita pak nebude za velkej peníz.

A k konstatování o ceně Korejce jen upozorním že jeho cena klesá pomalu a to díky již těžce hledatelné jiné alternativy. Co jiného na tahání vleků 3,5 tuny a přitom bytelného.

Tak, auto má vyměněno olej + flash ŘJ převodovky a musim říct, že během té krátké cesty domů jsem si všiml daleko lepší odezvy na plynový pedál, cukání bylo téměř pryč, ale spotřeba docela stoupla... cca o 2 litry. Ale to bych zatím nebral jako relevantní údaj. Uvidím, co bude příští týden. Auto odevzdávám nakonec až na konci června, takže s tím ještě něco najedu.

Tak další poznatek. Cukání jako takové se vrátilo a je snad ještě horší. Už 2x se mi stalo, když jsem odjížděl od baráku se studenym motorem i převodovkou, že při přidávání plynu mi jednou při řazení 2-3 auto DOST silně poskočilo a škublo a podruhé mi přeřadilo 2-4, aniž by se to obtěžovalo řadit 3 a opět to DOST silně cuklo. Cukání při dojíždění do křižovatky je také stálé - 3-2-zastavení. Zajímavý je, že při 1-2 při rozjezdu se nic neděje. Jakmile se vůz ohřál, tak k takhle silnýmu cuknutí pak už nedošlo.

 

Celkově mi to auto ale příjde dost uskákaný. Nemáte náhodu někdo v Brně taky benzín + DSG? Ideálně 1.8 TSI a DSG a byli byste ochotni dát si spicha a projet si to?

 

PS: ještě takový malý OT. Je dobře, že když je puštěná klima, která samozřejmě klimuje, tak běží ventilátor na chladiči? Technicky mi to smysl dává, ale u Fabie mi toto nedělá, tak je to takový nezvyk.

Upraveno od matej.vanatko

Ano, je normální, že když běží klima, běží současně i ventilátor na chladiči. Takto mi to fungovalo (funguje) u FI i FII. :kol-32:

Nemusí běžet trvale furt, ale protože klima vyžaduje větší průběžnej odvod tepla do okolí přes svůj výměník, kterej je taky proto umístěnej úplně vepředu i před chladičem samotnýho motoru, aby při jízdě nabíral co nejstudenější vzduch, tak je od klimy i vyvedenej signál pro sepnutí větráku "v případě potřeby ochladit výměník klimy" - a to při stání na místě je skoro furt. Ve výsledku při zapnutý klimě na místě se sahara sepne už po pár desítkách vteřin běhu klimy a jen na krátký chvilky se vypíná - přitom doba vypnutí se prodlužuje s rychlostí pohybu = s větším množstvím náporovýho chladicího vzduchu...

Dobrý, tak to se moje úvahy ubíraly tím správným směrem. Ale to je fakt OT, zpět k DSG :)

Ahoj jsem majitelem 1,8 TSI s DSG a problémy, které popisuješ u mne naštěstí nepanuji. Vše je OK bez nějakých cukání ať už za studena nebo při zahřátém motoru. Bohužel bydlím cca 200km od Brna což je asi moc na to aby ses zastavil to otestovat  kol117

Hmm, Český Těšín je dost daleko. Kdyby to bylo na cestě Brno - Trutnov, tak no problemo a dojel bych si. Každopádně, ve čtvrtek znova servis.

V novém Světě Motorů je článek o Superbu a DSG kde píší že nová převodovka stojí 140 000 Kč a v poslední době často odchází kolem 60 Tkm na vadná ložiska. Autorizovaný servis ložiska prý nechce měnit a dokážou to jen odborníci na převodovky mimo Škodu. Dále píší o skoro utajené změně na podzvozku Supa od roku 2011 a to vedlo k zvýšení vibrací při jiždě. Tedy v poslední době díky úsporám jde kvalita rapidně dolů. Proto doporučuji všem klasickou převodovku, ta je naštěstí zatím celkem bezproblémová.

ale tydy jsi špatně, není tu vlákno ani Superb ani korejci!

Sice jsme tu v sekci O3, ale DSG jako DSG a dle mého zajímavá infomace. Korejce jsem nepochopil.

... Korejce jsem nepochopil.

Narážka na Vlkošpičkovo autí - vlastní korejce a donedávna, než za to dostal pořádnou moderátorskou držkovou tady s ním dost hnusně prudil... :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46:  :kol-46: 

Jo tak, tak potom platí  :kol-47:   :kol-98:

 

ale tydy jsi špatně, není tu vlákno ani Superb ani korejci!

Je vidět zaslepenost některých ( Hravec), protože jsem nepsal nic o mých autech, ale o DSG a to posledních poznatcích s ní. Je to diskuze DGS versus manuál a tak plně k věci.

Wolfspitz: Jestli si za ty podrážděné reakce nemůžeš sám...

Třeba jo když sáhnu na modlu jménem Škoda nebo Koncern. Jenže praxe mi káže že kvalita a spolehlivost zůstala v předkrizovém období. DGS převodovka na 60 T Km? Nic moc reference u vlajkového auta výrobce. Zejména když je u aut s cenovkou až 1,25 mil Kč.

achjo... občas se stane že nějaká komponenta v autě či zmiňovaná DSG převodovka umře po 60000km, neznamená že ostatní fungují taky špatně. Co si vyplodil za příspěvek, neděláš náhodou v TV HOVNA?

Upraveno od kokta7

Tyto informace byly jako souhrnné ze servisů a ne nějaká individuální. Takže se to ventiluje až je to rozsáhlejší problém. A novináři ve Světě motorů maj dobrý info. a co se mi líbí tak píšou realitu a nestraní jednotlivým značkám. Je to někdy hororové čtení co se může stát při současné technice kdy je zákazník i zkušební jezdec. Prostě supluje to co výrobce nezvládnul při dnešních živelných změnách a řešením problémů za pochodu.

Nevěř všemu, co se píše ve SM. Zrovna tento konkrétní článek jsem dával na forum a od lidí, co do toho vidí, na něj mám smíšené reakce a poněkud jiné informace o některých tvrzeních tam publikovaných.

No mi se již 2x objevila chyba převodovky + EPC kontrolka naskočila ale to jsem psal již dříve a zatím je tohle nedořešeno tak uvidímé nechce se mi být bez auta (sice dostanu náhradní ale moje je moje) a hlavně musím vyjet nádrž lehce nad rezervu jelikož jsem jim to tam posledně skoro s 3/4 nádrže a dostal jsem auto zpět skoro s rezervou a na displeji byl průměr 10l takže s tím i pěkně pojezdili chalani  

sice OT, ale je to vysvětlení situace proč Vlkošpička pořád prudí... asi ho nemá nikdo rád či co...

 

10462556_10152575992534374_2250024253593

nejlepší je ta poslední část :D

jj klasický bukvamobil je Mini a pak Range Rover Evoque

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.